Jump to content
Smety

Po vytažení klíče ze spínačky svítí všechny kontrolky a nejde nastartovat

Recommended Posts

Zdravím všechny, měl bych jeden dotázek. Nesetkal jste se někdo s tímto problémem - zastavím, vypnu zapalování a vytáhnu klíče ze spínačky. Pak se stane to, že se rozsvítí celá přístrojovka (všechny kontrolky), svítí všechna světla (i mlhová) a když vrátím klíč do spínačky a zkouším nastartovat, svítí kontrolka motoru (ten nenaskočí). Musím otevřít kapotu, odpojit baterku, všechno zhasne, znovu připojit baterku a pak je zase vše ok... :o

Za poslední měsíc se mi to stalo cca 3x...

Děkuji za případné rady a postřehy :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

skor na soft...

ale divim sa ze ti to uz mesiac robi, neurobilo ti to po prvy krat a ty cakas neviem na co namiesto toho aby si vyhladal niekoho v okoli s dia... :myslim

ta to niekde necha ked to budes nejamenej potrebovat... potom tu budeme citat aky je peugeot haraburd... :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

N diagnostice jsem byl, v trvalých nic a v přechodných \"Závada spojení počítače motoru a ABS\".

Nahráli mi nový soft a teď se čeká, co bude.

Pokud to prý nepomůže, budou hledat závadu na ABS, jelikož je prý počítač motoru napájen právě přes ABS... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě teda o svolávačce nic neříkali a žádnou krabičku nedávali.

Jen ten nový program nahráli a vypláznul jsem 450,- kč

Zatím dobrý (ťuk, ťuk, ťuk), tak uvidím časem. Kdyžtak bych jim řekl o té svolávačce a krabičce. Ale to by snad měli vědět oni, ne?:o

Ale po nahrání softu má motor klidnější chod, předtím jsem byl rád, že ve městě v 50ti km/h jsem mohl jet na čtyřku, přišlo stoupání a už jsem musel podřazovat. Teď na té samé trase klidně 50km/h na pětku a do toho stoupání podřadit na čtyřku.

A dokonce jsem tu samou trasu dal podle PP s o 0,9l/100km nižší spotřebou. Za studena se mi choval neklidně motor (poškubával), to samé občas i na světlech, když byla červená. A teď je za studena klidný (ťuk,ťuk,ťuk)...

Ale to už si asi jen tak něco vsugerovávám... :D

Jo a ještě k tomu problému s těma kontrolkama po vypnutí zapalování, vygradovalo to tím, že jsem přijel do práce, vypnul klíček zapalování a ejhle, motor běžel dál... :o Zhasnul až po vytažení klíče ze spínačky, pak se tradičně rozsvítili všechny kontrolky a světla a musel jsem odpojit baterku. Po jejím zapojení a nastartování už se rozsvítila kontrolka poruchy motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsem na tom stejně jako Smety. Odpojování baterie nepomáhá. Odvezl jsem pažoutka k servismanovi a ten na diagnostice nic nevidí? Navíc mi tvrdí ,že k přístupu do podrobnějšího nastavování potřebuje nějaké PIN ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, tak přehrání softu nepomohlo a dnes po příjezdu do práce a vytažení klíče ze spínačky opět všechna světla i přístrojovka ožila... :bojim

Teď když zamknu auto, ani se nesklopí zrcátka... :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem byl v jiném servisu a bylo mi řečeno, že odborníci v Kolíně udělali chybu. Přesněji řečeno ten soft nějak neuložili bo co. Světla teď ok, ale jiný problém na obzoru. Počítač ABS nebo ESP trvalá závada. Na diagnostice závada snímače ZP kola, po výměně pořád stejný problém. Kontrola el. instalace mezi ŘJ a čidlem - bez závad...:(

Takže teď bych potřeboval sehnat stejnou 307mu, která má ABS i ESP a prohodit na zkoušku ŘJ, aby se vyloučil nebo potvrdil problém na ní...

Nebo nenapadá někoho ještě co zkontrolovat? A neměl by někdo ŘJ na půjčení?:aut

Jinak ještě mi bylo řečeno, že 90% těchto 307 co mám já, bylo na svolávačce právě kvůli ŘJ a jejich výměnám. Ta moje ale ne.

Tak jsem zvědavý, co bude dál.

Hlavní ale zatím je, že ABS i ESP fungují, jen do ŘJ prý chodí od ZP kola nějaké bláboly... :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

BSI je ta deska s pojiskami pod volantem. Taky mi tam zatekla voda pod čelním sklem, elektronika si dělala, co chtěla a skončilo to výměnou (cca 10 000,-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně jak psal jjer. U mě to bylo díky fušersky udělanýmu alarmu,kdy mi tam hovada do žlábku vyvrtaly díru a neutěsnily to.Pak stačil jeden pořádnej slejvák a bylo vymalováno.Stačilo jen vysušit a cena cca 2 000Kč i s autodiagnostikou,takže jsem dopadl ješte dobře.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem koukal na tu jednotku a tam se zdá vše ok.

Ale v servisu přišli na něco jiného, v podstatě jsem si za to mohl sám.

Při montáži SDS jsem použil \"špatnou\" kostru. Jelikož mi to dělalo jen za tmi, mechanik hledal možnou příčinu v zapojení SDS. Světla jsem ukostřil na zemnící bod od ABS/ESP. A po setmění se mi automaticky rozsvítila potkávací světla, občas se objevila hláška ABS fault, ESP not function... Tak hledal ve schématech a zjistil to o tom zemnícím bodu, SDS ukostřil jinam a od té doby je klid (ťuk, ťuk, ťuk).

Tak snad bude klid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...