Jump to content

Asi velká vůle v diferenciálu?


Recommended Posts

Vyskytl se další problém. Když přidám plyn, auto cukne, když uberu, zase cukne.

Nejprv jsem si myslel, že je volný nebo utržený některý silentblok. Byl jsem s tím na mimořádné STK, tam zjistili že silentbloky jsou v pořádku, ale že jsou volné čepy řízení. Vyměněny, ale problém zůstává. Další možnost na STK uváděli, že jsou vůle v diferenciálu a že se mám na to vykašlat a jezdit dál. Bezpečnost provozu tím není ohrožena.

Tak to asi bude to druhé. Přidám plyn, zřetelné cuknutí, uberu plyn, zase cukne. Mám prý tak jezdit, ale mne to znervozňuje, komfort jízdy to není. Říkali mi, že jsem příliš citlivý. Automechanik se s tím projel a říkal,že kdybych mu to neřek, že by si toho normálně nevšiml a že nemám pořád ubírat a přidávat plyn.

Tak co si o tom myslíte Vy, členové Peugeot clubu? Nehrozí že mi diferák někdy rupne a mne to nechá na silnici? Je to ještě spolehlivé auto? Setkali jste se s tím už někdy? Mám to řešit anebo si na to zvyknout? Případně kolik by mohla stát oprava? Mám do toho vůbec dál vrážet prachy? Přece jenom je to starý Peugeot i když SRDT, turbo diesel.

Link to post
Share on other sites

Zkus na rovině, aby auto samo stálo dát 1 a pomalu pouštět spojku jestli uslyšíš jakoby klapnutí než se vymezí vůle. Takhle mě klapal diferenciál no a asi před dvěma měsícema se šel sám bez varování podívat ven zkrz skříň. Dal jsem na křižovatce jedna chci se rozjet najednou rána a bylo hotovo, velká louže zpod auta a výměna převodovky. Ještě ji mám doma na ukázku.

Link to post
Share on other sites

Tak tohle mi to nedělá. Dnes jsem dle Tvého návodu vyzkoušel, postavil jsem auto na rovinu, zařadil jsem jedničku a pomalu jsem pouštěl spojku na volnoběh. Žádný zvuk, žádné klapnutí. Pak jsem totéž zkusil se zpátečkou a opět nic takového.

Ta vůle se projevuje při jízdě, uberu plyn, cukne auto, přidám plyn, tak zase cukne. Nějaká vůle tam v něčem je, ale vůle v čem, to nevím pořád. Je možné že to diferák není, ale co tedy, tak na to přijít nemohu. Začínám si pomalu zvykat a přizpůsobovat techniku jízdy tomu, ale pořád by mne zajímalo, co to je to tam vlastně?

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Jo tak to mam to samý.

Když na rovince dám 1čku a strčim do auta tam i zpět, popojede malinko, ale měl jsem i p309 tam mi to nedělalo skoro vůbec.

pak jsem měl jinou a ta mi to dělala víc než tahle p405.

To že to je o nervy , to musim uznat, ale dá se na to zvyknout, kdybych věděl, čim to je, asi bych se více zajímal a možná i našel řešení.

Nejspíš je nás málo, který to štve a hodně, co tuší přesně čim to je.

Link to post
Share on other sites

takovéto cuknutí jsem nemyslel.

když pustíš plyn , je tam nějaká doba, než to někde na něco narazí a způsobí megacuk, a když přišlápneš plyn, tak to chvíli trvá než to zase zabere, je tam nějaká vůle někde, a když je ta vůle veliká tak je to ten cukanec o kterém se bavím já co je dosti nepříjemnej.

O cukanci při trháním asfaltu nebo gumování se nebavim, to je normálka a většinou chtěný cukanec , který nás dokáže rozcuchat schválně.

On se mi ten cukanec, jinej cukanec blbě vysvětluje, ale dá se i zjistit, když stojíš na rovince a máš tamkvalt, tak zkus auto roztrčit tak aby narazilo na zuby, a některý auto to má tak že to auto popojede dál než jiný.

čim kratší vzdálenost ( vim, zní to blbě) tim lépe.

[upravil dne 1/2/12 16:16 od antik]

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...