HonzaZ Odesláno 31. říjen 2011 Sdílet Odesláno 31. říjen 2011 Tak jsem si dnes udělal výlet do Chomutova k automobilovému kouzelníkovi straki007. Jízda s autem po městě už byla vyloženě nepříjemná. Cukalo to v režimu otáček od cca 1300 do 2200ot/min. Už to bylo cítit i na vyšší rychlostní stupně, prostě EGR si dělal co chtěl. Takže soft přehrán a výsledek - auto už necuká, jenom lehce kolem 1500ot/min, ale to může způsobovat už asi na 50% zaplněný FAP. Jinak ještě dia motoru za jízdy. Subjektivně, auto i jede lépe. Skvělý a vstřícný přístup, díky straki007:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 31. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2011 Tak to rad slyšim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 31. říjen 2011 Sdílet Odesláno 31. říjen 2011 Jenže nevím jak v tvém případě, máš totiž novější auto a tím pádem i novější soft v ŘJ. Já měl soft z r. 2004. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 31. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2011 Tak třeba taky nějake to přehrani pomuže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 31. říjen 2011 Sdílet Odesláno 31. říjen 2011 Jaký máš DAM? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 31. říjen 2011 Sdílet Odesláno 31. říjen 2011 10572 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 31. říjen 2011 Sdílet Odesláno 31. říjen 2011 Díky Přémo, tak to by mohlo pomoci. 10572 je dat. výr. 19.5.2005 a na to by se měl tento problém vztahovat. Na auta vyrobená do 01/06. Takže také zkusit přehrát soft ŘJ motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 1. listopad 2011 Autor Sdílet Odesláno 1. listopad 2011 DAM asi podle Přemy mam takej ale r.v 06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 1. listopad 2011 Sdílet Odesláno 1. listopad 2011 No.....podle vinu máš tolik....... možná uvedené do provozu 2006 ale vyrobeno takto..... pro jistotu dej vin.... [upravil dne 1-11-11 11:15 od Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 1. listopad 2011 Sdílet Odesláno 1. listopad 2011 Ano je 10572 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzilaTO Odesláno 3. listopad 2011 Sdílet Odesláno 3. listopad 2011 zdarec hosani....po dlhom case opat.. stalo sa mi zase pri rychlosti okolo 67 az 70 ze mi zacalo mykat autom...doslova skoky ....co by to mohlo byt???a zaregistroval som to aj pri rrychlosti okolo 90.... bude o EGR??? alebo snad nieco ine??? nerobi to pravidelne..dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 3. listopad 2011 Sdílet Odesláno 3. listopad 2011 Jedině zkusit dia, zda se něco objeví. Jinak další poznatek, po přehrání softu a delší jízdě jezdí auto super. Bez cukání a řekl bych i lépe. Ale to může být jenom subjektivní pocit. V každém případě to přehrání softu ŘJ motoru po výměně EGR ventilu pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzilaTO Odesláno 4. listopad 2011 Sdílet Odesláno 4. listopad 2011 na dia sme nic neobjavili..jedine problem s aditivovanim..nejake cidlo odislo..to je uz vymenen..ale to mykanie athanie asi bude nieco ine... a soft sa moze len tak prehravat??? bez zvolavacky??? somsa na to pytal a ze to sa rrobi len ked peugeot vyda ze treba pre ten ktory konkretny autiak urobit... a EGR sa da nastavovat aj bez toho aby sa menil?? ked som povedal mechanikovi ze nech sa pozie cez dia na EGR a skusi ho nastavit mi povedal ze to sa neda robit... tak neviem...dikes za reakcie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2011 Sdílet Odesláno 4. listopad 2011 EGR se dá načíst v dia. Já měl nejstarší soft v ŘJ a teď mám asi nejnovější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adisek Odesláno 7. listopad 2011 Sdílet Odesláno 7. listopad 2011 Nelekl jsem se ale do toho auta uz jsem za rok provozu dal tolik ze jeden vstřik už mě nepodělá. No měl jsem BMW najeto 398 000 a že bych měnil vstřik si nepamatuju. Jako ja to říkam pořád dokola nikomu nic neberu žadný názor ale u mě je Peugeot poruchový auto a člověk neví co se mu vysere příště. Pořizovací cena auta 220 000 Kč rok 2006 najeto 139 000 Km Opravy: FAPP OFF Dvouhmota Spojka Ložiska Přední Rameno BSI BSM Vstřiky a to je hromada věcí co už neřeším Mam ty samí kilometry setrvák tichej spojka v poho , mění se běžně až ve 170-200t km dle provozu Vstřiky vydržej v poho až 200t.km tak nevim nevim ale sedí tě ty kilometry ? Pokud ano si opavdu smolař... musim zatukat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f.ii.l.ii.p Odesláno 15. květen 2012 Sdílet Odesláno 15. květen 2012 Ahoj, čtu celou konverzaci a mám také stejný problém. Při rychlostech 1,2,3 a lehké noze na plynu auto pěkně cuká. Když mu dám plnej plyn a nebo jiná rychlost tak nic. Myslíte, že půjde také o ERG ventil jako nejčastější příčinu ? A kolik tahle sranda vůbec stojí ? Motor 2.0 HDi Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam.bogocz Odesláno 15. květen 2012 Sdílet Odesláno 15. květen 2012 Ahoj, cukání je většinou způsobené EGR ventilem... nový stojí cca 5000 Kč.. můžeš mít třeba problém jinde, ale pokud to cuká na nižších otáčkách když jedeš na lehkou nohu, tak nejspíš vítej v klubu... mě to taky dělává, řeším to tak že to auto chvíli podusím plynem na podlaze, trochu do otáček... no taková minutová závodní jízda a mám zase pokoj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 16. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2012 Zkus odpojit konektor od egr a projet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam.bogocz Odesláno 16. květen 2012 Sdílet Odesláno 16. květen 2012 jj.. michal ví vyhodilo ti to pak ten nouzák? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kupca Odesláno 16. květen 2012 Sdílet Odesláno 16. květen 2012 K démonu ERG, četl jsem odkazy na info ze servis boxu a tam se píše že ventil je deaktivován při regeneraci FAPu, což je nedůležité, dál pokud je teplota vstupního vzduchu 0 stupňů a míň nebo 45 a víc. Dál potom při nízkém tlaku vzduchu (vysoká narmořská výška) Co takhle využít simulace že auto jezdí po horách. Nevím přesně kde je snímač barometrického tlaku a jaké hodnoty z něj lezou, ale odborníci co se dostanou do servis boxu s full přístupem by to mohli zjistit. No a pak už by stačilo nasimulovat tlak nižsí jak 850 mbar no a je po problému s ERG néé. ŘJ si bude myslet ze je vysoko v horách , erg nechá odstavenej a nebude s ním šachovat auto pak nebude cukat a basta. Do vstupní teploty šahat je blbost a do regenerace taky. Pokud se pletu tak mě vraťte na zem. A pokud to bude fungovat tak si to nechám patentovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.