Jump to content
Sign in to follow this  
jutak

Motor se po nastartování po 10sekundách vypne

Recommended Posts

Ahoj kamarádi. Můj problém je že po nastartování motoru 2Hdi se motor z ničeho nic asi po 10 sekundách vypne a skočí do nouzového režimu. Nejdříve to dělalo když jsem jel a asi po kilometru auto samo zdechlo a nešlo 30sekund nastartovat.. Potom jsem ho zase nastartoval a jel opět kilometr.Po smazání chyby auto zase v pohodě jelo. Na diagnostice mi to ukáže toto: P0230 - rele palivoveho čerpadla(J17) chybav elektr. obvodu. Jenže nevím které to je. Poraďte prosím a případně kolik stojí... Předem moc dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relé palivového čerpadla je vlastne hlavné relé riadenia motora, tzv. bitron. Je umiestnené za držiakom riadiacej jednotky motora.

post-23788-14109618558865_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nějaký autoelektrikář co ma doma dílničku ti to určo proměří to relé.Otázka par minut.A mužeš se na sto pro ujistit jestli je chybne nebo ne,stojí to kolem 500 a výš,z vrakače bych to raději nekupoval a kdyby bylo funkční tak to vyhodiš prachy jen tak do luftu

[upravil dne 12/7/11 20:54 tuningrob]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Relé palivového čerpadla je vlastne hlavné relé riadenia motora, tzv. bitron. Je umiestnené za držiakom riadiacej jednotky motora.

:xvul bitron je na ventilátor chladiče, ne,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Relé palivového čerpadla je vlastne hlavné relé riadenia motora, tzv. bitron. Je umiestnené za držiakom riadiacej jednotky motora.

:xvul bitron je na ventilátor chladiče, ne,

v mojom aute je to dvojité relé, z toho je asi názov -bi...

možno ovláda aj ventilátor chladiča, ale v hdi je to tak, ako som písal;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

terminus technicus

Bitron sa hovorí riadiacej jednotke vetrákov, tomuto sa hovorí dvojité relé ale v podstate je to fuk ak si rozumiete o čom sa bavíte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ivo67

měl jsem sice jiný problém,ale taky jsem musel vyměnit toto relé..koupil jsem ho starší za 400kč a výměnu jsem si udělal sám...jinak u mě to ještě napájí hlavní řídicí jednotku..tak mi bylo řečeno..:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
měl jsem sice jiný problém,ale taky jsem musel vyměnit toto relé..koupil jsem ho starší za 400kč a výměnu jsem si udělal sám...jinak u mě to ještě napájí hlavní řídicí jednotku..tak mi bylo řečeno..:mrk

áno, máš pravdu. to dvojité relé napája palivové čerpadlo v nádrži, deaktivátor tretieho piestu na vysokotlakom čerpadle, regulátor tlaku paliva - drv, a tiež aj hlavnú riadiacu jednotku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...