Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

scenic 1,5 dci


mi16

Recommended Posts

Zdravim,

stryko sa rozhodol kupit si ojazdene auto, a rozhodol sa prave o renaulta... tak by som chcel vediet, ci nema niekto osobne skusenosti s tymto autom, ci si myslite ze je to dobra kupa a podobne....

vypozeral si tento, a touto cestou by som chcel poprosit nejakeho clena z TT ci by nebol ochotny sa na to ist pozret, na kolko cestovat z druheho konca slovenska by zabralo cely den

http://renault-scenic.autobazar.eu/15-dci-dynamique-id2546870.html

dakujem za vase prispevky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radsej benzin ako naftak. Vstrekovanie delphi dost nevyspytatelne, neda sa spravit repas trysiek.

Dost casta zavada nefunkcnej pristrojovky-nefachaju budiky.

Samozrejme nestastna cipova karta- odpadavaju mikrospinace, lame sa doska,.....

Inac jazdne vlastnosti su fajn, dost miesta pre cestujucich, ale nie moc vhodne na dlhe trate. Dost take tvrde lavicove sedenie.

Z mojho pohladu dost plastikovy interier a nie moc vabny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak, konkrétne toto auto má zrejme motor z vrakoviska lebo iba tam píšu typ motora na víko rozvodov. [/rquote]

No tak to není tak úplně pravda.Tatovi to napsali na Zafiře taky na dekl rozvodů a to v servisu,když se rozvody měnili.Napsali tam v kolika kilometrech se to má znovu měnit a typ motoru.

Jinak 1,5dCi je dobrý motor,ale v ČR jsou s ním často problémy a to kvůli mizerné kvalitě nafty,která se u nás dá sehnat.Je to na tu kvalitu hodně náchylné.Až na tuto bohužel zásadní věc ten motor všude celkem chválí.Možná máte v SR naftu lepší :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud dobře čtu tak je tam napsaný \"Megane II 1,5 dCi\" což myslím jasně vypovídá, že ten motor někde ležel popsanej aby se nepoletl. Což podle mě bude opravdu jen vrakáč. Mimochodem pokud b ymě někdo popsal takhle motor při výměně rozvodů tak asi budu pochybovat o jeho zdravém rozumu. Nalepovací štítky mají v každém servisu a dávají se i k rozvodovým sadám ...

Co se týká motoru tak je opravdu vcelku příjemný a dá se jenom doporučit, ale bohužel problémy s českou naftou a následně se vstřikovači nejsou levná záležitost. Stejně tak turbo, pokud se sníží interval výměny a používá slušný olej vydrží vcelku slušně. Zbytek problém +- není, i když teda pro mě je to auto nepoužitelné, protože se mi zdá strašně hnusný :D, ale to je individuální věc.

[upravil dne 5/7/11 07:48 koblih69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,5 dCi jsem měl v Kangoo, které jsem měl na stavbu. Koupil jsem auto z firmy, kde jsem dělal, za minimální cenu. Měl najeto necelých 200tis. km, prodával jsem ho s najetými 260tis., motor bez problémů, ve finále žral cca 1l oleje/5000km, což je asi normální. Co si pamatuju, tak vstřiky se u těchto motorů řešily (ve firmě jezdilo cca 30 aut s tímto motorem), u cca 1/3 z nich v prvních 100tis. km odešly, byla to docela palba za výměnu, ale jinak byly bezproblémové, nízká spotřeba, ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dost casta zavada nefunkcnej pristrojovky-nefachaju budiky.

Samozrejme nestastna cipova karta- odpadavaju mikrospinace, lame sa doska,.....

Z mojho pohladu dost plastikovy interier a nie moc vabny.

Palubní přístroje a karty byli poruchový u prvních modelů,tady (rok 2007) už to má karty novější.Mě už asi 5x spadla a nic,kamarád má lagunu z roku 2002 a musel do servisu,má starou kartu,já novou;) Tak že toho bych se nebál....A o 2.0Dci nepřemýšlel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...