grage Odesláno 29. červen 2011 Sdílet Odesláno 29. červen 2011 Mám taký problém. Motor mi trhá pri pridávaní plynu. Konkrétne keď idem dám nohu z plynu a následne chcem pridať príde príde také trhnutie. Motor ako by pridusilo a potom prúdko pridá. Filtre som menil, aditívum dávam, žiadna chybová hláška a ani na poslednej diagnostike nebol žiadny problém (bolo ale už dávnejšie). Každopádne sa chystám na dia ale obávam sa že mi povedia, že je všetko OK. Nemáte nejaké nápady, kde by mohol byť problém. ... váha vzduchu, EGR ventil, FAP, vstrekovanie ...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 29. červen 2011 Sdílet Odesláno 29. červen 2011 I ted za studena ti to udela??? Myslim ted kdyz jeste motor neni ohraty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grage Odesláno 29. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2011 Za studena ešte viacej, rozbieham sa ako čerstvý absolvent autoškoly [upravil dne 29/6/11 08:53 grage] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 29. červen 2011 Sdílet Odesláno 29. červen 2011 Kolik mas najeto??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grage Odesláno 29. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2011 Okolo 160 až 180 rátam (podľa servisnej histórie) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 29. červen 2011 Sdílet Odesláno 29. červen 2011 Tak si skoc hned na diag a at se ti poduvaji na stav FAP a kdy regeneruje. Pak uz ti zustava jenom par veci. Ovladani klapek vzduchu vstriky cerpadlo drv Fredy13 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grage Odesláno 29. červen 2011 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2011 Díky, idem sa objednať a dám vedieť čo som poriešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedro35 Odesláno 29. červen 2011 Sdílet Odesláno 29. červen 2011 mne robilo to isté, keď som bol v Peugeote pred rokom , tak že čo , však to je normálne, hovorím si služobná šunka Seat Altea is better. Ale vyriešili to až pred týždňom keď mi v rámci zvolávačky (neviem prečo to takto volajú, keď ma nikto nevolal, nazval by som to v rámci \"obťažovačky\") mi prepálili ECU a už je to celkom fajn. Tiež pripomeniem, že som šiel na geometriu, a znova tri hodnoty mimo rozsah sú OK zlatý Peugeot service:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grage Odesláno 13. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. červenec 2011 Tak som bol včera na dia a samozrejme žiadnu chybu nezistili, ako hoviríš pripálili aj mne SW a zatiaľ to vyzerá celkom dobre. uvidíme neskôr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grage Odesláno 4. listopad 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2011 Tak oprášim túto temú .... Po uvedenom prehratí softu sa situácia zlepšila, no po čase sa problémy objavili znovu. Problém vidím v reakcii motoru na pridanie plynu (viem že je to tak laicky povedané, tak ma prosím nezdr..te). Stáva sa mi to (nie vždy) že keď pridám plyn najčastejšie z \"nulovej\" polohy motor pridusí a v podstate nereaguje akcelerovaním ale spomalením ... potom následne prudko pridá. Toto je v podstate to trhanie. Dokonca ma už zopár krát riadne vytočilo, že som sa poterboval rýchlo rozbehnúť v križovatke, stupím na plyn a nič. Až po povolení plynu, na druhý, tretí pokus sa auto rozbelo. Na diagnostike je všetko OK, chyby žiadne nehlási, autu vlastne nič nie je len ide na p... Edit: A na volnobeh niekedy kolíšu otáčky, neviem či to má súvis, ale možno pomôže. [upravil dne 4/11/11 12:16 od grage] [upravil dne 4/11/11 12:26 od grage] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 4. listopad 2011 Sdílet Odesláno 4. listopad 2011 straki sa ta na zaciatku pytal na FAP. vzhladom na Tvoje km uz bude poriadne zabetonovany, cize po smrti, takze kym toto nevyriesis dalej nema zmysel hladat problemy... FAP vyriesi spustu problemov... zacni s FAPom... trebars aj u strakiho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grage Odesláno 4. listopad 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2011 Na FAP mi \"odborníci\" v peugeote povedali, že je v poriadku, ale mám pocit že sa na to vykašlali. Inak ešte sa mi ani raz neozval, tak som ho zatial nechcel riešit, mal by som? Paly100 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas1987 Odesláno 8. listopad 2011 Sdílet Odesláno 8. listopad 2011 Nazdar. Pripojim sa k teme, ale mozno to bude . Mne autom trha len ak nastartujem pri dlhsom stati, minimalne 1 den. Auto startne na prvykrat, ale tak tazkopadne, aj sa mi zda, ze baterka je mozno slabsia lebo otacky su pomale (otacky startera). Potom ked chyti tak s nim zatrasie, co pripisujem zotrvacniku (aj ked s nim trasie len pri dlhsom stati, teda ak hocikedy nastartujem, tak v pohode)a dost to trha asi 5krat za sebou. Za kazdym trhnutim ide biely dym. Potom sa motor ustaly a pohoda zvuk a ziadny dym. Pripominam, za otacky neskacu a filtre su cerstvo vymenene aj palivak. Ziadna zmena. Aditivum pri kazdom tankovani. Moze byt to tazkopadne startovanie sposobene slabsou bateriou? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 9. listopad 2011 Sdílet Odesláno 9. listopad 2011 A robi ti to aj ked je vonku teplo? Kolko mas najazdene? Inak to trasenie mi na zotrvak nepripada, pretoze pises, ze po kazdom trhnuti ide biely dym. To mi skor pripada na vstreky. A to tazkopadne startovanie to este aj potvrdzuje. Ak to robi len v zime, tak potom mozno este zhavenie. Skoc niekde na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas1987 Odesláno 9. listopad 2011 Sdílet Odesláno 9. listopad 2011 A robi ti to aj ked je vonku teplo? Kolko mas najazdene? Inak to trasenie mi na zotrvak nepripada, pretoze pises, ze po kazdom trhnuti ide biely dym. To mi skor pripada na vstreky. A to tazkopadne startovanie to este aj potvrdzuje. Ak to robi len v zime, tak potom mozno este zhavenie. Skoc niekde na diagnostiku. Ale co viem, ze zhavenie sa zapina pri nizsich teplotach a pri tychto teplotach sa kontrolka nerozsvieti vobec. Mozno pri 3 stupnoch. Asi. Ak je vonku teplejsie, tak to nie je tak hrozne ale citit to trhanie. Aj start mi pripada trosicku lepsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 9. listopad 2011 Sdílet Odesláno 9. listopad 2011 Zhavenie bezi aj pri vyssich teplotach, len ho nesignalizuje kontrolka na palubovke. Napr. dozhavovanie trva aj niekolko minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brandy20 Odesláno 9. listopad 2011 Sdílet Odesláno 9. listopad 2011 mne robilo to isté, keď som bol v Peugeote pred rokom , tak že čo , však to je normálne, hovorím si služobná šunka Seat Altea is better. Ale vyriešili to až pred týždňom keď mi v rámci zvolávačky (neviem prečo to takto volajú, keď ma nikto nevolal, nazval by som to v rámci \"obťažovačky\") mi prepálili ECU a už je to celkom fajn. Tiež pripomeniem, že som šiel na geometriu, a znova tri hodnoty mimo rozsah sú OK zlatý Peugeot service:D a aký mas prosim ta rocník vozidla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 10. listopad 2011 Sdílet Odesláno 10. listopad 2011 Akumulátor má na startování obrovský vliv. Nedávno jsem měnil ještě původní za nový, přestože se subjektivně zdálo, že točí ještě dost a magické oko bylo stále zelené. Předtím kolikrát trvalo i třeba 2-3s než to dost neochotně chytlo, ale teď motor naskočí téměř okamžitě po otočení klíčkem. Takže vliv akumulátoru na startování dieselu nepodceňovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas1987 Odesláno 10. listopad 2011 Sdílet Odesláno 10. listopad 2011 Akumulátor má na startování obrovský vliv. Nedávno jsem měnil ještě původní za nový, přestože se subjektivně zdálo, že točí ještě dost a magické oko bylo stále zelené. Předtím kolikrát trvalo i třeba 2-3s než to dost neochotně chytlo, ale teď motor naskočí téměř okamžitě po otočení klíčkem. Takže vliv akumulátoru na startování dieselu nepodceňovat. Aj ja mam taky nazor, ze akumulator neda dost silne otacky aby motor hned v pohode nastartoval. A k tomu, ked startujem tak mi zhasne radio a kontrolky takmer tiez. Je to znak ze uz je bateria slabsia? Najlepsie by ju bolo asi premerat co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas1987 Odesláno 10. listopad 2011 Sdílet Odesláno 10. listopad 2011 Akumulátor má na startování obrovský vliv. Nedávno jsem měnil ještě původní za nový, přestože se subjektivně zdálo, že točí ještě dost a magické oko bylo stále zelené. Předtím kolikrát trvalo i třeba 2-3s než to dost neochotně chytlo, ale teď motor naskočí téměř okamžitě po otočení klíčkem. Takže vliv akumulátoru na startování dieselu nepodceňovat. Aj ja mam taky nazor, ze akumulator neda dost silne otacky aby motor hned v pohode nastartoval. A k tomu, ked startujem tak mi zhasne radio a kontrolky takmer tiez. Je to znak ze uz je bateria slabsia? Najlepsie by ju bolo asi premerat co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.