Jump to content
  • Aktuální cíle darů

406 3.0 V6 152 kW - klepani v motoru


majty

Recommended Posts

Ahoj, tak po termostatu, dalsi vec... :nevim zacalo mi neco klepat v motoru... Klepe to jen za studena, jakmile se motor zahreje tak klepani prestane... nejvice je to slyset jakoby v leve horni casti motoru... vedle leveho tlumice Muze to byt spatne variabilni casovani ventilu ?

zde je odkaz na video

Link to comment
Share on other sites

sranda je ze mne ide motor za studena uplne krasne potichu tak ako ma :)

horsie je ked sa to zohreje, ako traktor :D

najviac ma ide roztrhnut ked mi potom dakto povie ze ty v tom mas diesel? :D :D :D

zabijal by som :)

Link to comment
Share on other sites

zdvihatka ;)

chcelo by to este pridat plyn nech vieme ci sa frekvencia klepania zvysuje :P

mne to sice klepe viac kovo ale inak tak isto :)

[upravil dne 8.6.2011 23:59 Y2K]

pri pridani plynu se klepani samozrejme zrychli... a ve vyssich otackach to uz prerve motor. Muzu to dyztak jeste natocit... :) Y2K zkousel jsi nejaky ten prostredek na utesneni zdvihatek ? Vim ze si tu tady o tom cosi psal ale nemuzu to najit... a navic sem nekde cetl, ze to neni zrovna dobry napad to tam lit... :myslim

Link to comment
Share on other sites

Ty sa nemusis bat, ak ti to robi za studena, je iba chyba v oleji ;)

staci vymenit olej dat total quartz 10W40, pripadne priliat tu primes co som popisoval inde a mas pokoj ;)

u mna to je horsie, klepu za tepla ;) za studena absolutne nic :P

teda ja mam na nich volu a treba ich zrejme ozaj vymenit

Link to comment
Share on other sites

Y2K - no je fakt ze kdyz jsem tam nalil TOTAL QUARTZ 9000 5w-40 tak pri prvnim nastartovani se zdvihatka ozvali... ale ne takhle vyraznym klepanim... a po zahrati ztichli uplne... proc to tedy neklepalo hned od zacatku takhle vyrazne... :nevim ... no kazdopadne vymenim olej a uvidim co to udela.

zde je o tehlech prisadach docela zajimava diskuze :

http://oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=4176

Mam pocit, ze vznik usad hodne ovlivnuje volba olej (ne viskozity). Jedna se vsak o douhodoby vyznam (z pohledu hydrostelu \"celozivotni\") a je naivni si myslet, ze pomuze zazracne kapani tesne pred \"smrti\".

V teto fazi je jeste nejaka sance na zachranu hydrostelu, musi vsak jit o mechanicky zasah do motoru (vcetne rozebrani hydrostelu).

Ano! Proto třeba dlouhodobé používání Magnatecu vede k zaplnění vnitřní dutiny hydroštelů těmi \"inteligentními molekulami\" až do té míry, že hydroštely přestanou plnit svou funkci.

[upravil dne 9.6.2011 12:34 majty]

Link to comment
Share on other sites

hmmm...zaujimave ;)

asi kupim teda tie nove, aj ked je mozne ze mi to nepomoze :P

cim viac olej \"starne\" straca svoje vlastnosti

mne po vymene oleja neklepali asi tak 500 km vobec, no potom zas zacali ;)

Jakoze ja som neni proti vymene, len preco taka hovadina ako zdvihatko stoji tak vela? :myslim

a to ich je v motore 24

[upravil dne 9.6.2011 12:46 Y2K]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zkus dolejt rochu oleje-možná je to blbost,ale začalo mi to taky klapat,tak jsem tam trochu dolil (i když podle rysky to bylo v pohodě - cca uprostřed) a všechnu utichlo stejně rychle jako to začalo....tím bych asi začal.

Link to comment
Share on other sites

Jestli neteče 5W50tku, jestli bude dál cvakat, nebo někde rosí 10W60, jestli nepomůže, tak nechat, nebo opravit. Sunoco, nebo Valvoline (na pokusy aspoň trochu dostupné). Když se to osvědčí přejít na Selenii racing a měnit po 10tis. Tyhle oleje mmj. mají oproti totalu 5W40,10W40 o řád kvalitnější přísady.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...