Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Problemy so studenym motorom


buky1911

Recommended Posts

Zdravím, prosím o radu. Cez víkend mi začalo auto robiť problémy na studený motor. Po naštartovaní motor ide chvíľu na voľnobežné otáčky a keď sa chcem pohnúť musím ho vytočiť na asi 2000 otáčok naraz (nie pomaly postupne), lebo inak mu otáčky klesnú a motor sa vypne. Včera sa pre istotu nevypol ale otáčky mu samy klesli na 500 a následne si ich motor zvýšil na 2000. Teraz sa pri každom štartovaní motor vytočí na 2000 otáčok (aj keď je dobre zohriaty, predtým to bolo do 1800). Pri každom štartovaní čakám na zhasnutie kontroliek (zatiaľ si zapnem pás a vyradím). Ako mi toto začalo robiť spotreba klesla asi o pol litra na 100 km, pričom auto ide predtým, nepostrehol som žiadny pokles výkonu. Jedná sa o Peugeot 206 1,4 e 55 kw, r.v. 2006, má najazdené 96 000 km. Neviete čo s tým môže byť, nechcem ísť hneď do servisu bez toho aby som poňatia o tom čo to ,môže byť?

Ešte taký dotaz je v norme keď motoru na voľnobeh kolísajú otáčky od 750 do 850 (viac ani menej to nie je za žiadnych okolností).

Za odpovede ďakujem. Buky1911

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tu3a.jpg

...v červenom krúžku je to správne čidlo...

TomMaister -> ťažko odpojí krokový motorek, keď tam už máme elektronickú klapku... :roll

Kmotrik -> na našom motore sú 3... ;) (ak odpájať tak len konektor, nie že ťa napadne pri naštartovanom motore odskrutkovať čidlo... mal by si horúci kúpel :D )

Čidlo stojí okolo 20€. Diagnostika ti veľa nepovie... :roll

[upravil dne 6/6/2011 19:23 Cinicman]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klapka funguje bez problémov v nej by problém nemal byť. Po odpojení konektoru prestalo ukazovať hodnoty na prístrojovke a svietilo červeným STOP, čo je teda pochopiteľné. Aj v takomto prípade je možné, že je to chybné čidlo (v každom prípade to už vymenené bude, keďže dnes som bol v autotechne a dali mi zlé a vymenia iba kus za kus).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

mám podobný problém na 206-tke (1,4 benzín). Na voľnobehu kolíšu otáčky a za studena ho občas vypne. Predtým ako vymením čidlo na snímanie teploty chcem vyčistiť klapku. Vedel by mi niekto poradiť či tam je treba meniť aj nejaké tesnenia a či je potom potrebné tam nastavovať nejaké hodnoty cez počítač? Lebo prečítal som už viac diskusií a všade je to písané inakšie (závisí asi aj od značky auta). Chcem to poriadne prečistiť (teda rozobrať) nie len použiť sprej na čistenie. Ďakujem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...