honzasl Odesláno 15. březen 2011 Sdílet Odesláno 15. březen 2011 Dobrý den. Mám malou potíž se svou 306 Break, motor 1,4, rok 98. Pokud se rozjíždím plynule a pomalu, nemá auto problém. Ten nastane ve chvíli, kdy se rozhodnu prudce dupnout na plyn a zrychlit. V tu chvíli motor jakoby ztratí výkon a rozvibruje se - zvuk se změní najakés huhuhuhuhuh. Stačí ubrat plyn a táhne v pohodě. Typicky to nastane tehdy, když potřebuji prudce zvýšit výkon, zejména při předjíždění, nebo když chci svižněji vyjet kopeček. V postatě nejsem schopen předjíždět, v Březové nad Svitavou se šplhám třicítkou na dvojku.... Auto jezdí jinak v pohodě, spotřeba 6,5. Nikdy nechcípne, volnoběh drží normálně. Zatím jsem jen kontroloval sítko v nádrži, tam problém nebyl. Děkuji za všechny rady. [upravil dne 2.5.2011 22:03 honzasl] [upravil dne 9.5.2011 16:05 honzasl] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perros19 Odesláno 15. březen 2011 Sdílet Odesláno 15. březen 2011 Problém síce na inom auta, ale presne rovnaké príznaky, konkrétne na kamošovom Opel Zafira 1.6 ´97. Pri akomkoľvek pokuse o akceleráciu, auto nezrýchľavalo, ale sa naopak začalo dusiť. Voľnobeh aj ostatná plynulá jazda v poriadku. Vymenil všetko možné a nakoniec si od známeho požičal zapaľovaciu cievku a problém sa vyriešil. Zistil, že jeho cievka bola zle odizolovaná a prerážala na kostru (aspoň takto mi to vysvetlil). Kúpil novú v autokelly a odvtedy pokoj. Možno to bude aj tvoj problém. [upravil dne 15/3/11 13:12 Perros19] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 17. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2011 Koukám, že nová cívka stojí přes dva tisíce, to by chtělo vyzkoušet výměnou z jiného vozu. Zkusím se poprat po známých. Má někdo ještě nějaké jiné nápady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 21. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2011 U škodovkářů jsem našel podobné téma a také bylo příčinou zapalování. http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1249 Tady v archivu jsem naopak dostal tip na bordel v palivové soustavě. Takže jsem stále v pr...i. Vlastně to může být cokoli. [upravil dne 21.3.2011 15:12 honzasl] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 10. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2011 Namonoval jsem nový palivový filtr. Auto je živější, leč problémy s cukáním motoru přetrvávají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 2. květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2011 Problém vyřešen. Stačilo vyměnit svíčky. Současné, solidně jeté Bosch jsem nahradil svíčkami NGK BKR5EK. Auto necuká a jezdí nádherně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. květen 2011 Sdílet Odesláno 3. květen 2011 To bude zapalovací rampa. Nové svíčky mají menší mezeru, takže napětí nedosahuje takové hodnoty. Zřejmě se to vrátí, hlavně za vlhka, než se rampa ohřeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 9. květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2011 No já nemám rampu, ale \"rozdělovač\" a kabely, ale předpokládám, že v tom není tak velký rozdíl. Nyní mám problém v tom, že motor občas, třeba při jízdě výběhem, prostě zhasne, popř. při brždění motorem střelí do výfuku. Zatím se mi to stalo asi 3x na 200 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Outstrike Odesláno 9. květen 2011 Sdílet Odesláno 9. květen 2011 Dobrý den. Mám malou potíž se svou 306 Break, motor 1,4, rok 98. Pokud se rozjíždím plynule a pomalu, nemá auto problém. Ten nastane ve chvíli, kdy se rozhodnu prudce dupnout na plyn a zrychlit. V tu chvíli motor jakoby ztratí výkon a rozvibruje se - zvuk se změní najakés huhuhuhuhuh. Stačí ubrat plyn a táhne v pohodě. Typicky to nastane tehdy, když potřebuji prudce zvýšit výkon, zejména při předjíždění, nebo když chci svižněji vyjet kopeček. V postatě nejsem schopen předjíždět, v Březové nad Svitavou se šplhám třicítkou na dvojku.... Auto jezdí jinak v pohodě, spotřeba 6,5. Nikdy nechcípne, volnoběh drží normálně. Zatím jsem jen kontroloval sítko v nádrži, tam problém nebyl. Děkuji za všechny rady. [upravil dne 2.5.2011 22:03 honzasl] [upravil dne 9.5.2011 16:05 honzasl] Ahoj, tohle jak popiseš se stalo kamarádovi s passatem, taky se hrozně divil, proč mu auto netáhne. Když jsme otevřeli vzduchový filtr tak hned bylo jasno. Ořechů tak 2 kila. Tak že bych se i podíval na přívod vzduchu. To je jen tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 9. květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2011 Nový vzduchový filtr si vozím v kufru, bohužel, tři z pěti šroubů na skříni filtru je totálně zarezlých, imbusy protočené a mě čeká asi odvrtávání. (sou to šulini v PSA, 309 měla normálně perovací beznářaďové capky na filtru) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 22. květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2011 Situace se dost zhoršila, v poslední době to při brždění motorem stříli pokaždé a sem tam i motor zhasne, když vymáčnu spojku za jízdy. Je to dost otravné. Jelikož si nejsem jistý co to bude, rád bych si nechal poradit nějakého šikovného mechanika Peugeot, ke kterému bych to mohl dát na pořádnou diagnostiku. Je někdo takový v okolí Ústí nad Orlicí, Žamberka, Letohradu? Nebo v Brně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 23. květen 2011 Sdílet Odesláno 23. květen 2011 jeste bych to videl na vymenu zapalovaci rampy, jednu doma mam. pac kdyz tvuj problem vyresili trochu svicky a pak to pokracovalo, hledal bych dale tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 24. květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2011 Takže, nechal jsem přítelkyni odvézt auto na STK. Emise jsou mimo, holka moje udělala na technika oči a nějak to prošlo, na dva roky je pokoj - prý bud potřeba pořídit si nový katalyzátor. Co jsem pátral, tak střílení do výfuku = bohatá směs = možná závada na lambda sondě. Teoreticky mě napadá, že to může být i přicpaný vzduchový filtr, který se mi zatím nepodařilo vyměnit. Funfuje na 306 vyblikání závady na kontrolce na palubovce jako tomu bylo u 309, nebo už pouze kabel? O víkendu budu pátrat, ale začíná mě to čím dál míň bavit, čekají mě také průchodky v předních dveří (zadní už mám hotové) - na STK se divili, proč se okýnka dají stahovat jen u zavřených dveří, pomalu se chýlí čas na rozvoďák a vrcholem bude zadní náprava. Aneb, co bych nechtěl u auta v ceně dvou průměrných výplat ..... (moje příští auto bude nové se zárukou, i kdyby to měla být Dacia, nebo Kia ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 24. květen 2011 Sdílet Odesláno 24. květen 2011 takze,pokud by byla lambda v prdeli, technik by to sdelil. jinak katik mam taky v prdeli,dnes absolvovana stk. resim akorat vymenu,nahradu ci prorazeni. jinak vyblikani funguje ale mam navod pouze na stary model. : http://auto-diagnostika.com/lanky-autodiagnostika/51-vyblikani-peugeto-citroen.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 25. květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 25. květen 2011 U P309 právě fungovalo vyblikání bez použití tohoto udělátka, stačila na to šikovná manipulace s klíčkem a závady se vyblikaly přímo na palubovce. Nebylo potřeba nic vyrábět. Ale díky za návod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 31. květen 2011 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2011 Takže kromě střílení do výfuku se nám také zvedla spotřeba, z krásných 6,3 na nějakých 8 na 100 km. Vyměnil jsem vzduchový filtr, ale podle očekávání se nic nezměnilo. Nechápu hlavně, proč to auto začalo blbnout takhle až po výměně svíček. Zkusím ubastlit tu vyblikávačku a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 11. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2011 Závada stále trvá. Auto stříli do výfuku, má zvýšený volnoběh a víc žere. Výsledek dignostiky: 44 Závada v obvodu čidla tlaku posilovače 54 Čidlo klepání Tož, a jsem zase v řiti. Ze zoufalství jsem si vzpoměl, že po koupi auta leželo v kastliku čidlo tlaku v sacím potrubí, předchozí majitel ho zřejmě měnil. http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;16;145866;148183;446357;446423;446425|CT=4|PCT=16|CUR=0|EM=False|PGS=20|PT=0|PDID=2531957|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|LNG=0| Tak jsem ho prostě odpojil - a hle - auto se zdá, že funguje jak má. Za celou cestu 10 km ani jednou nestřelilo. Tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EXI.60 Odesláno 12. červenec 2011 Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 To je divný že to bez něj běží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 12. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2011 Dlouho to neběželo. Při další jízdě s odpojeným čidlem auto neudrželo volnoběh a chcípalo při otáčení volantem (když zabral posilovač). Nedá se nic dělat, jde do servisu, já už na to němám sílu. Zkusím http://www.edb.cz/Detail.aspx?L=CZ&SML=6404040215000 , naši 309 tam zvládali vcelku bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzasl Odesláno 16. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 16. srpen 2011 Auto navštívilo servis a vypadá to, že chvíli bude jezdit. Závady: - kolísání volnoběhu, chcípání a v poslední fázi brutálně vysoký volnoběh (3000 min-1) bylo údajně způsobeno vadným krokovým motorkem volnoběhu. Prý tam byl nějaký čínský (a on se dá ještě sehnat dneska nějaký jiný?) a byl zaseklý. - střílení do výfuku je způsobeno vyhnilým výfukem uvnitř, uvidíme, když zbydou korunky, koupíme nový. Oprava stála 4098 korun. PS. Prý je na tom špatně přední náprava a spojka je v posledním tažení. Jako bych to nevěděl..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.