winco Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Dobry deň panove....Mám taky dotaz, po vypnuti motora, ktory šiel ako kolvek dlho ostane stale bežať sahara. Vrtula sa toči až dokým neodpojim baterku, prvy krat som si to nevšimol a vrtula mi vybila cez noc baterku. Pri opetovnom zapojeni baterky sa sahara zase rozbehne a nemusim ani štartovať, ale zase ked je baterka odpojena tak jeden deň plus minus tak sa sahara rozbehne až pri naštartovani motora a problem sa opakuje. Neviete mi poradiť čos tým može byť??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dadadavid Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 No,stalo se mi neco podobneho tak jsem na 4 hodinky odpojil baterku a pak to bylo ok... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winco Posted November 26, 2010 Author Share Posted November 26, 2010 no ja som mal baterku odpojenu aj 3 dni a satle to robi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 No asi se \"slepily\" kontakty relé, ale kde jsou u 307 nevím - nejsou přímo na straně na sahaře? Po klepnutí by mohlo odpadnout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavino1 Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 mne to robilo mal som spatne čidlo na meranie tlakov vo vyfukovom potrubi hlasilo to plny FAP po vymene cidla OK FAP bol dobry ked je regeneracia FAPu je velka teplota tak preto to vzdy chladi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 A nebo je přes dia natvrdo zaplé chlazení , nevrtal se v tom někdo přes dia????? Už sem takto jednu 307 opravoval , po zásahu \"skvělých\" mechaniků z peugeotu co zkurvili co mohli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Ještě mě napadla jedna věc není o to tak, že když se odpojí ten konektor co vede ke spínači tak že sahara sepne? Já nemám schéma takže střílím ... ale mohl by to být jen vypadlý konektor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winco Posted November 26, 2010 Author Share Posted November 26, 2010 tak cez dia sa v tom niekto vrtal ale to bolo tak pred mesiacom od vtedy nie, palubak žiadnu chybu nehlasi a ten konektor či čidlo a alebo rele neviete povedať kde by som našiel??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winco Posted November 27, 2010 Author Share Posted November 27, 2010 mohol by im niekto hodiť sem obrazky zo servisboxu kde sa nachadzaju tie relatka, čida a čo ja viem ešte čo by mohlo suvisieť s tým mojim problemom??? ja totiž nemám pristup do servis boxu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Dej VIN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winco Posted November 27, 2010 Author Share Posted November 27, 2010 VF33C9HZC84420966 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winco Posted November 27, 2010 Author Share Posted November 27, 2010 problem neakym zazrakom vyriešeny.......kde bolo tam bolo, bola raz jedna 307 na kotrej som šiel meniť zimne kola za letne, tak naštartujem že idem s nim preč pri štartovani samozrejme nesvietila ani jedna kontrolka ani neviem prečo, prešiel som asi 6km motor sa mi nie a nie zahriať aspoň o jednu čarku na budiku, ventilator stale bežal aj pri studenom motore, pridem na miesto B z miesta A, vypnem motor pozrem na ventilator a vypnuty aj ten, porad že parada Vymenil som tie kola v tejto zime to bola robota klasifikovana jak za trest. Idem naspäť z miesta B do miesta A a pri štarte sa mi rozvietili na kontrlolu všetky kontrolky ako to normálne ma byť, hned som si povedal že dobre znamenie. Otvorim kapotu, ventilator nešiel, usmev na mojej tvary sa objavil počas jazdy sa mi motor krasne ohrial asi na 70°C čo je celkom dobre po jazde asi 6km dlhej. Pri prichode do spomýnaneho miesta A skontrolujem čo a ako a všetko v naprostom poariadku. Tak som autičko krasne pozamikal a spokojne šiel domov. KONIEC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
winco Posted May 21, 2011 Author Share Posted May 21, 2011 zdravim....... no tak chyba sa mi vratila spatky...sahara ostane stale spustena aj po vypnuti motora... som pozeral neake relatka ci nebudu a sahare no je tam len 2 napajacie konektori a neaka hovadina noziadne relatko ani len jedno...v poistkovej skrynnke neni tiez ziadne....a este nam vypisuje depollution system faulty a je to asi fap...o tyzden doje straky007 a nam ho da do prec... Myslite, ze to je len tym fapom ci to nema na to vobec vpliv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.