Dadadavid Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Ahoj,cim vetsi je zima tim dyl to startuje a vzdycky jak to chytne tak nejdriv vylitne cerny kour z vyfuku ale to jen hned pri startu a pak uz se to zahrejva a bezi dobre,zhavicky jsou vymeneny nedavno,jako nove,v cem hledat problem?Hledal jsem,ale na foru presne tento dotaz s timto problemem jsem nenasel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted November 24, 2010 Share Posted November 24, 2010 Běží hned dobře, nevynechává? Pak má asi jen trochu slabší kompresní tlaky, ale všechny stejně. Ten černý kouř při takovém startu, stejně jakoby trochu vyběhnutí do otáček a hned zase spadnutí je jen tím, že se tam nacákala nafta, která neshořela, a když to chytne, shoří v podstatě naráz. Většinu té rozprášené, když to nechytlo, sice vyfouká do výfuku, ale něco zůstane na pístu, než to chytne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dadadavid Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 Běží hned dobře, nevynechává? Pak má asi jen trochu slabší kompresní tlaky, ale všechny stejně. Ten černý kouř při takovém startu, stejně jakoby trochu vyběhnutí do otáček a hned zase spadnutí je jen tím, že se tam nacákala nafta, která neshořela, a když to chytne, shoří v podstatě naráz. Většinu té rozprášené, když to nechytlo, sice vyfouká do výfuku, ale něco zůstane na pístu, než to chytne.No jak to chytne tak to jeste trochu zacuká jakoby a pak to bezi normalne..hlavne ja musim 2x otacet pri startu klicem,jinak jde motor tvrde a zvlastne,uz jsem to tu resil,byvaly majitel mi rekl ze to je cidlo nadmorske vysky ktere je zespod vstrik.cerpadla ,ale nemuzu ho nikde sehnat na prodej a zde na foru mi rekly ze blbne ridici vstrik,ale nevim jak ho opravit,a hlavne nevim,ktera z techto dvou zavad to muze doopravdy byt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dadadavid Posted November 25, 2010 Author Share Posted November 25, 2010 nikoho nic dal nenapada?Nebo je to tedy bezna vec?Ja se omlouvam,ale opravdu v dieslech jsem se nikdy neorientoval a ve skole nam o nich rikaly kulový skoro,tam furt jen benzinove motory a o nafte jen neco malo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
švícko87 Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Vyzkoušej si, než budeš startovat párkrát zmáčnout balonek,dokud jakoby \"neztvrdne\". Je v levé horní části motorového prostoru,těsně vedle tlumiče. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dadadavid Posted November 25, 2010 Author Share Posted November 25, 2010 Vyzkoušej si, než budeš startovat párkrát zmáčnout balonek,dokud jakoby \"neztvrdne\". Je v levé horní části motorového prostoru,těsně vedle tlumiče. No to sice ten staart o trochu zlepsi,jenomze se to dela blbe v garazi,ktera ma takove rozmery ze se tam nedostanu,ale jinak trochu to pomaha taky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
syrrius Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 No jak to chytne tak to jeste trochu zacuká jakoby a pak to bezi normalne..hlavne ja musim 2x otacet pri startu klicem,jinak jde motor tvrde a zvlastne,uz jsem to tu resil,byvaly majitel mi rekl ze to je cidlo nadmorske vysky ktere je zespod vstrik.cerpadla ,ale nemuzu ho nikde sehnat na prodej a zde na foru mi rekly ze blbne ridici vstrik,ale nevim jak ho opravit,a hlavne nevim,ktera z techto dvou zavad to muze doopravdy byt? Vstřiky zjistíš tak že je necháš seřídit a nebývá to tak hrozná cenovka, Jak pak je na tom filtr paliva???(u mě na 1,9D vyřešil problém s točením startéru při ranním startu...) žhaviče jsi kontroloval (nové neznamená dobré) jaké máš v autě čerpadlo??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dadadavid Posted November 25, 2010 Author Share Posted November 25, 2010 No jak to chytne tak to jeste trochu zacuká jakoby a pak to bezi normalne..hlavne ja musim 2x otacet pri startu klicem,jinak jde motor tvrde a zvlastne,uz jsem to tu resil,byvaly majitel mi rekl ze to je cidlo nadmorske vysky ktere je zespod vstrik.cerpadla ,ale nemuzu ho nikde sehnat na prodej a zde na foru mi rekly ze blbne ridici vstrik,ale nevim jak ho opravit,a hlavne nevim,ktera z techto dvou zavad to muze doopravdy byt? Vstřiky zjistíš tak že je necháš seřídit a nebývá to tak hrozná cenovka, Jak pak je na tom filtr paliva???(u mě na 1,9D vyřešil problém s točením startéru při ranním startu...) žhaviče jsi kontroloval (nové neznamená dobré) jaké máš v autě čerpadlo??? Myslim ze bosch...no na ten filtr paliva jsem zapomel,ten nebyl dlouho vymenen,to zkusim vymenit a uvidim,treba se to zlepsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.