Guest dosty87 Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Zdravím všechny, mám problém se svojím Miláčkem...Když mám studený motor, tak mi auto pocukává, ale né pořád, ale jak se mu zachce, z 90% to je pouze za strudena, ale tedka se mi několikrát stalo, že taky ta zahřátého motor, navíc, otáčky na volnoběh trošku kolísají (sem tam) a když jedu řekněme 50, tak auto cukne (ot. se zývší a pak sníží a naopak) - je t odost nepříjemné a tedka se jen bojím, co to může být. Auto bylo na diagnostice, kde byla zjištěna pouze chyba čidla chladící kapaliny. Jinak také od STK vím, že mi jistě odchází KAT. PS: přítelkyni se včera stalo to, že ji auto na cestě z ničeho nic zdechlo..a nemohla ho nastartovat....S tím startováním, to budu muset asik vyměnit uhlíky ve startéru..jednou nastartuje, podruhé ne...Nějak přílíš problému v krátkém čase .Bojím se jen mnoha tisícových investicí..Prosím dejtě nějaké tipy co by to mohlo být, páč to zítra dávám do servisu a tam by možná vyměnili vše, co se dá . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kupák Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Nepíšeš, jak dlouho auto máš a co jsi vyměnil po koupi. Začal bych od svíček, benzinového filtru + kontrola potrubí, pak možná zapalovací rampa. To, že nestartuje musíš popsat. Točí nebo netočí? Kdyby to byli uhlíky, netočil by, nebo by točil špatně. Jestli točí a nechytá, je to jinde než ve startéru. Jestli máš v háji svíčky nebo rampu, nemusí odcházet kat, jen to prostě nepálí a z vejfuku lítá benzín. Ale pokud to tak necháš a budeš jezdit, brzo ten kat odejde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dosty87 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 No, auto mám od června a filtry jsou měněný, tedka jsem měnil i svíčky, mechoš mi tam dával nějaké japonské, prý jsou dobré, když startuju, tak startér točí, někdy auto chytne hned, jindy to trvá třeba i minutu a pak vidím z pod kapoty jen lehkou bílou mlhu a trošku smrádku...dneska jde satrtér ven, první co mi mechoš řekl, že to budou uhlíky...to je jedna věc, ale pak mně trápí to cukání a občasné kolísání otáček, dělá to nepravidelně, ale dělá . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kupák Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Jestli startér točil a točil dost rychle, nebudou to uhlíky. Zejména, jestli vydržel točit minutu. Ani se pak nedivím, že se ti kouřilo zpod kapoty. Už se mmusela vařit i baterka. Tam bude průser jinde. Začal bych diagnostikou. Ale někde, kde to uměj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dosty87 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 No, jedinou chybu, co mělo, bylo to čidlo chladící kapaliny...Nic víc...Já fakt nevím, jestli v servisu vymění uhlíky a bude to dělat dál... ael víc mně štve to cukání Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 zkusil bych dat tam svicky, ktere tam patri, Bosch FR8KDC , ono jine svicky ne vzdy jedou lepe. Nechal bych taky zmerit odezvu lambda sondy (nejlepe na osciloskopu) a muze to byt taky jiz zminena zapalovaci rampa (asi jedna z nejcastejsich zavad, zpusobujici cukani a spatne startovani). Vsechny tyhle tri veci muzou ovlivnit emise tak, ze pak na STK reknou, ze je spatnej kat, ale ono to jen spatne pali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dosty87 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Tak řeknu mechošovi at se zaměří na tyto 3věci, díky za radu.. PS: a co to kolísání na otáček na volnoběh, ono, to třebs jednou točí 1000ot, pak s ničeho nic 500, pak 750..pak to spadne na 0 jakoby to chtělo chcípnout a pak zase na 750ot.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kupák Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 No to všechno právě můžou dělat ty svíce nebo vadná rampa. jestli to nepálí, tak to takhle blbne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olda Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Na těhle motorech dost odchází cívky,na ně bych se taky zaměřil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozefsv Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 potvrdzujem ze trhanie moze byt v cievkach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.