Tano1 Odesláno 4. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2011 Fotky mám zatím jen 3 rychlovky focené mobilem, ale nějak nevím jak je tu vložit Jak se tu vkládaji ty fotky, přetáhnout to k textu nejde. V tom bude nějaká finta První dojmy z GTička co se týče pohodlí cestování jsou pozitivní. Z toho jsem měl právě docela obavu, že auto bude příliš tvrdé, ale jezdí se v něm pohodlně. Co mě překvapilo bylo, když mi paní prodávající řekla, že se s autem od začátku může jezdit normálně, že není třeba na začátku jezdit jakoby v záběhu. No já stejně auto šetřím, za prvé si na něj zvykám, za druhé nějaký sportovní řidič stejně nejsem. No přece jen jednou jsem auto vytočil na chvilinku do 6 tis. otáček a to se děly věci to vám povím :-D Samozřejmě, Ferrari to není, ale těch 200 koníku tak skutečně bude. [upravil dne 4/3/11 16:32 Tano1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matii Odesláno 4. březen 2011 Sdílet Odesláno 4. březen 2011 Musíš dát přímo odpovědět vpravo pod příspěvkem ... v té rychlé odpovědi to nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tano1 Odesláno 4. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2011 Jsou to jen takové fotky cvaknuté mobilem na rychlo a ještě jsem je musel zmenšit, abych je tady vůbec dostal, takže kvalita nic moc. V budoucnu to budu muset řešit nějak jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tano1 Odesláno 4. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2011 Jedno foto zezadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tano1 Odesláno 4. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2011 A jeden interiér. Tady to nejde moc vidět, ale ten černý interiér mě překvapil, jak moc jdou na kobercích vidět nečistoty z bot (a to nejezu do žádného bahna). Já měl naposled šedý interiér a ten jsem roky nemusel čistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pipistrel Odesláno 4. březen 2011 Sdílet Odesláno 4. březen 2011 je to krasavec. len to zadne kridlo mi tam pride take nasilu trochu. bolo by to pekne aj bez neho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matii Odesláno 5. březen 2011 Sdílet Odesláno 5. březen 2011 Nááádheunný! Máš tam už letňáky? A co na zimu? [upravil dne 5/3/11 18:48 matii] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tano1 Odesláno 5. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2011 Když jsem auto objednával, tak měli u Peugeotu akci (možná ji ještě mají), že zimní pneu dostaneš grátis. Takže teď mám jak zimní, tak letní. Na autě byly při předávání vozu zimní, přece jen druhý den ráno ještě sněžilo. Mohu potvrdit, že podsvícení budíku je opravdu bílé (ne namodralé, jak jsem si kdysi myslel). Jak ale autu svítí světla na cestě jsem zatím nezkoušel, to zřejmě až v pondělí, tak jsem zvědav jak intenzivně budou svítit a jestli bude třeba měnit za nějaké silnější žárovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tano1 Odesláno 6. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2011 Před pár měsíci si jeden známý koupil nového Seata Leona a když jsem mu říkal, že uvažuji o Peugeotu, tak mi řekl, že do Peugeotu by nešel, že prý mají ne moc kvalitní převodovky. No moc jsem tomu nevěnoval pozornost. Ptáte se, proč to tady píšu? Mám za těch pár dní najeto sotva 100 km a občas už mi nejde zařadit dvojka. No to by se z toho jeden važne ...... . Všechny ostatní stupně jdou řadit v pohodě, ale dvojka občas zařadit nejde vůbec, nebo se tváří, že je zařazená a po puštění spojky páka vyskočí na neutrál. Je toto vůbec možné u nového auta??? Takže zítra do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
diri Odesláno 6. březen 2011 Sdílet Odesláno 6. březen 2011 no dvojka je aj u mna na 6 stupnovej problem, ale hlavne ten ze ide niekedy tazsie zaradit, ako keby to chcelo medziplyn, alebo znova vyslapnut spojku. Zeby ale skocil do neutralu to sa mi este nestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
relo Odesláno 6. březen 2011 Sdílet Odesláno 6. březen 2011 Dvojka je problém aj u mňa,tiež na 6 stupňovej.Niekedy ju musím dosť na silu zaradiť.A stalo sa mi už,že vyskočila do neutrálu. [upravil dne 6/3/11 18:21 relo] [upravil dne 6/3/11 18:22 relo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tano1 Odesláno 6. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2011 A byli jste s tím v servise? Popř. je to nějaká složitá oprava? Moc bych nechtěl aby mi po pár dnech rozmontovali půl auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
diri Odesláno 6. březen 2011 Sdílet Odesláno 6. březen 2011 nebol som, na aute mam 10500 km, keby to blblo zakazdym ked zaradujem dvojku, tak urcite by som isiel s tym do servisu. zajtra sa na to zameriam a spocitam, kolko preradeni je tych \"tazsich\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
relo Odesláno 6. březen 2011 Sdílet Odesláno 6. březen 2011 Ja som s tým v servise nebol,už som si na to zvykol.Keď zaraďujem tú dvojku,tak musím ťahať páku viac k sebe.Takto sa mi to dá zaradiť dobre a nevyskakuje do neutrálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 6. březen 2011 Sdílet Odesláno 6. březen 2011 moc krásný autí,mě se tydle autíčka líběji,až ušetřim ,tak si ho taky koupim:) a to křidýlko je decentní:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tano1 Odesláno 6. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2011 Zítra napíšu, jak jsem dopadl v servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matii Odesláno 7. březen 2011 Sdílet Odesláno 7. březen 2011 Tak to je k nas...í A to jsem slyšel, že 6ti kvalt jde o mnoho líp než 5. U auta za půl mega nic takového nesmí být. Hned za tepla do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tano1 Odesláno 7. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2011 Tak záhada hlavolamu je zřejmě vyřešena. Nebylo to převodovkou, nebylo to spojkou, bylo to zcela jinou příčinou a to takovou, že když se na to podíváme z globálního hlediska, tak i Sadám Husajn by se tomu divil, co že to bylo za chybu se kterou se museli mechanici poprat. Říkáte si, že vás příliš natahuji a že už by jste chtěli vědět čím to býlo? No tak já vám to teda povím. Nebo nepovím? Ale jo povím Nechal jsem si namontovat zamykání řadící páky (v sobotu) a prostě ten mechanismus zamykání občas vadil při zařazení druhého stupně. Takže mechanik to nějak upravil a zatím se zdá, že už je vše v pořádku. Takže pokud měl někdo podobný problém, nechť si nechá zkontrolovat zamykání řadící páky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matii Odesláno 7. březen 2011 Sdílet Odesláno 7. březen 2011 Tak zaplaťpánbůůůh .... nemusíš mi věřit, ale trpěl jsem s tebou. Takže Peugeotík zatím bez poskvrny. Teď bys mu měl o víkendu dát dvojtou sprchu jako revanš, žes o něm zapochyboval. [upravil dne 7/3/11 17:40 matii] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tano1 Odesláno 7. březen 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2011 Ano omlouvám se, že jsem opravdu zapochyboval o kvalitě Peugeot převodovky, která za to nemohla. Pevně věřím tomu, že to opravdu bylo tím zamykáním řadící páky a že v budoucnu tady nebudu muset psát nějaké záporné ohlasy na toto téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.