Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

HDI klepe !!!

Recommended Posts

Guest peteralfa1
Odesláno

Zdravím. Mam problem s Peugeotom HDI. Asi 3 mes. dozadu sa začalo ozývať jemné klepotanie akoby z hlavy motora. Auto som denne potreboval, navštevu servisu som odkladal ale postupne sa klepanie zosilnovalo (urobil som cca 20 000km) . Teraz to klepe už dosť drasticky takže som sa poradil s mechanikom z Peugeotu a on mi poradil že pravdepodobne klepu hydroštely ventilov a ked to budem meniť sučastne nech vymením aj váhadlá ventilov. Klepot naraz prestane pri 3 200 ot/min.Takže dnes som to rozobral, objednal som hydroštely aj váhadlá no na starých som nebadal nejake opotrebenie. Auto ma najazených 360 000 tis. Km. Vstreky mi diagnostikovali v Peugeote, 3 boli OK a jeden bol mierne pod normu ale nič dramatické. Mám obavu že vymením tie hydroštely a klepat bude dalej... :grr Už ma ten LEV začína vytáčať... Pred polrokom mi odišlo podávacie čerpadlo, hned nato regulator tlaku paliva, teraz odchadza regulátor znova :(:( (občas vypína motor alebo beží aj po vypnutí) to je sprievodný znak odpáleného regulátora. Vie mi niekto poradiť ???

Guest peteralfa1
Odesláno

remenica nevybruje a klepot počuť z hora takže remenicu som vylúčil...

Odesláno

mne tiež vychádal klepot zhora a nakoniec to bola remenica. ak zhodíš dole remeň pomocných agregátov a zvuk prestane tak je to remenicou. za skúšku nič nedáš.

Guest peteralfa1
Odesláno

Takže páni. Dnes mi došli tie hydroštely aj vahadlá ventilov, hned som to vymenil a motor stále klepe. Takže posledná možnosť vstrekovače :( ten Peugeot mi zožral zdravie aj nervy!!! HDI už nechcem ani vydiet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vie niekto poradit kde by mi ich zrepasovali??? Dakujem za tipy ;)

Odesláno