Guest peteralfa1 Odesláno 3. listopad 2010 Odesláno 3. listopad 2010 Zdravím. Mam problem s Peugeotom HDI. Asi 3 mes. dozadu sa začalo ozývať jemné klepotanie akoby z hlavy motora. Auto som denne potreboval, navštevu servisu som odkladal ale postupne sa klepanie zosilnovalo (urobil som cca 20 000km) . Teraz to klepe už dosť drasticky takže som sa poradil s mechanikom z Peugeotu a on mi poradil že pravdepodobne klepu hydroštely ventilov a ked to budem meniť sučastne nech vymením aj váhadlá ventilov. Klepot naraz prestane pri 3 200 ot/min.Takže dnes som to rozobral, objednal som hydroštely aj váhadlá no na starých som nebadal nejake opotrebenie. Auto ma najazených 360 000 tis. Km. Vstreky mi diagnostikovali v Peugeote, 3 boli OK a jeden bol mierne pod normu ale nič dramatické. Mám obavu že vymením tie hydroštely a klepat bude dalej... Už ma ten LEV začína vytáčať... Pred polrokom mi odišlo podávacie čerpadlo, hned nato regulator tlaku paliva, teraz odchadza regulátor znova :( (občas vypína motor alebo beží aj po vypnutí) to je sprievodný znak odpáleného regulátora. Vie mi niekto poradiť ??? Citovat
marko306 Odesláno 3. listopad 2010 Odesláno 3. listopad 2010 pozry sa či ti nekmitá hlavná remenica od kľukovky alebo niektorá iná od pomocných agregátov. Citovat
Guest peteralfa1 Odesláno 3. listopad 2010 Odesláno 3. listopad 2010 remenica nevybruje a klepot počuť z hora takže remenicu som vylúčil... Citovat
marko306 Odesláno 3. listopad 2010 Odesláno 3. listopad 2010 mne tiež vychádal klepot zhora a nakoniec to bola remenica. ak zhodíš dole remeň pomocných agregátov a zvuk prestane tak je to remenicou. za skúšku nič nedáš. Citovat