106sťák Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Zdravím otec mi řekl ať se tady optám má 407 2.0Hdi když jede na jakoukoli rychlost cca otáčky má 1800 a tak mu to cuká a když to sečlápne tak mu to sice vystřelí ale jde mu kouř od výfuku černej,asi něco s tím EGR ventilem co?co má dělat?děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106sťák Posted July 10, 2010 Author Share Posted July 10, 2010 nikdo si neví rady???:myslim:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106sťák Posted July 17, 2010 Author Share Posted July 17, 2010 Dnes sem mluvil s otcem a ptal se jak jsem s touto otázkou..nikoho nenapadá co mu to může dělat?do 1800ot mu to stále cuká.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Dej VIN jeho auta a uvidíme co se dá zjistit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurko Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 tak to mi teda taky občas udělá,přesně při těch samejch otáčkách,sešlápnu plyn a už to nedělá,teď mi to neudělalo asi dva měsíce,taky nevím čím to může být Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinsk Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 skontrolujte prívod paliva a vymente palivový filter. Potom EGR ventil a skúste dávať aditívum do nafty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106sťák Posted July 19, 2010 Author Share Posted July 19, 2010 tak tady je to vinko:VF36DRHRH21020327 a ještě se mám zeptat jak se dá zaslepit ten EGR ventil?a jestli tu má někdo schéma toho ventili-kde se nachází a tak děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106sťák Posted July 20, 2010 Author Share Posted July 20, 2010 prosím nějaké schéma toho egr ventilu má někdo? [upravil dne 21/7/10 106sťák] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106sťák Posted August 4, 2010 Author Share Posted August 4, 2010 Prosím má někdo to schéma egr ventilu?a jak ho zadělat?a pry kde se nacházejí žhavící svíčky...na 2.0Hdi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Tak ten EGR zaslepit nejde.Bohuzel je to maximalne hlidane jak elektronicky tak tlakem. Dela o jenom presne na 1800 otackach.A taky kdyz se pusti noha z plynu. Zatim to nevyresite nijak.Dal jsem si novy EGR a nepomohlo takze zatim se to musi vydrzet. Problem byl hlaseny Peugeot a Siemens tak se na tom dela. Jinak dal jsem si objednat driver pro vypnuti ventilu. Dela se to ale prostrednictvim tkzv.chiptuningu.Takze az si to tam nahraju a bude to overene pujde to udelat jenom takovym zpusobem.Nebo mozna se dockame reseni od PSA... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron80 Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 no podobny problem som mal i ja presne 1700 mi to padlo dole a potom katapultacia . robilo to v 1 a sem tam v druhom stupni. ked mi prednedavnom prehadzovali zotrvak zo spojkou servisak mi ukazal jedno potrubie za vanou a bolo cele zasrane od oleja...vravel ze vraj sanie falosneho vzduchu chybala skrutka. boh vie od kedy to tak bolo pretoze po odstraneni zavady auto lepsie slape a znamky po nekludnych otackach ani stopy...to bol moj problem s otackami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106sťák Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 zdravím otec stále řeší to cukání při 1800 otacek,v zimě mu to prej nedělalo a ted jak je teplo tak zase mu to cuká,porád neví...má to něco společnýho s tím egr ventilem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DERT123 Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 a mal si to EGRko vonku aj ci ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 A co řekla diagnostika? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106sťák Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 to nevím to mi nic neříkal a ten egr vyndanej nebyl pač neví taky kde ho hledat má 2.0 hdi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Tak ať nejdřív zkusí dia a potom se uvidí. EGR je schovaný za motorem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
106sťák Posted March 26, 2011 Author Share Posted March 26, 2011 oki:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrtulnik76 Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 taky me to cuka a nikdo nevi kde je problem:super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavelP123456 Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Prosím já tomu moc nerozumím co je ten EGR ventil a jaku má funkci a dá se zjistit na dia jestli funguje jak má Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judes Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 EGR ventil je zariadenie ktoré prepúšťa časť výfukových plynov späť do sania na opätovné spálenie a tak zníženie emisií vo výfukových plynoch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.