Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

zacalo mi na prostrojovce blikat airback. predchozi majitel mi rikal ze to je v tom prepinaci u rucni brzdy, ze to musel vzdycky jednou za cas prostriknout kontaktolem protoze se mu nechtelo davat pres tisic k za novy. myslite zo to mam zkusit? a jak se k tomu vubec dostanu? musim odpojovat baterii?

Odesláno

tak jsem to stihnul mezi tim bez zapnuteho motoru a parktrat jsem tim otocit sroubovakem. netusil jsem ze to je na klicek. ale vlastne to tak vypada, jen mi to nedocvaklo. kazdopadne to ted neblika.

to co pises je teda nejaky figl?

Odesláno

je divny ze tu je spoustu temat o blikajicim/sviticim airbacku ale tahle moznost tu nikdy zminena nebyla. a neslo by ten prepinec nejak vyradit a zapojit to navrdo? mozna blba otazka, co se el.tyka tak jsem total laik :D

Odesláno
Původně zaslal: a.l.k.a

je divny ze tu je spoustu temat o blikajicim/sviticim airbacku ale tahle moznost tu nikdy zminena nebyla. a neslo by ten prepinec nejak vyradit a zapojit to navrdo? mozna blba otazka, co se el.tyka tak jsem total laik :D

Špatně jsi hledal

Odesláno
Původně zaslal: ozzy56

možná by to šlo,taky nejsem přes elektriku borec :)--ale pak bys nemohl vozit vpředu mimino :)

no to ani nemam v planu melo byt samozr na tohle ;)

Odesláno

je to jenom spinac... takze predpokladam ze tam budou dva kontakry ktere by stacilo spojit.. nic vic... zadna veda... ale v praxi to overeny nemam... ale asi na tom nic nebude.

Odesláno

nee.. proste kdyz to spojis natvrdo tak to mas permanentne zaply... ale ja bych to nedelal.... snizi to asi o 5kc hodnotu auta pri prodeji... je to funkce navic... neodebiral bych ji... jak psaly vise par krat bcyh s tim zahejbal at se oskrabou zaspineny ci zaoxidovany kontakty, potom i pri tom klidne striktnou necim a bude klid.... tak strasny to nemuze byt... aby doslo k rejpani se do toho.

Odesláno