Jump to content

Klimatizace


Altom
 Share

Recommended Posts

Tak mě na autíčku praskla trubka a všechno chladivo uteklo ven. Byla prasklá dole u chladiče, zřejmě slabé místo. No nic trubka je opravena a místo chladiva se tam dal pouze vzduch, aby se vyloučilo, že to ještě někde neuniká a nemuselo se tam dávat drahé chladivo. Zatím to už druhý den drží tlak. Jen by mě zajímalo, jestli by se měl nyní zapnout kompresor. Zkoušel jsem to, ale nesepne. Přisuzuji to tomu, že tam je větší tlak vzduchu než by měl být, no nevím. Co myslíte ?

Link to comment
Share on other sites

Vzduch som celkom nepochopil, ako zistis ze mas unik so vzduchom? Pred samotnym plnenim stroj tvori v systeme podtlak a nasledne to tlakuje, uz tam je vidiet, ci to tesni ;) ... tak nejazdi 2 dni so vzduchom a daj si to naplnit :)

Link to comment
Share on other sites

kazdopadne si pak pred finalnim naplnenim okruhu chladivem vymen nadrzku s vysousecem, ta je ted KO

nepripojuj ji do okruhu driv, nez budes u plnicky klimy, nesmi byt otevrena do okolni atmosfery vic jak 5 minut

[upravil dne 15/4/10 Ferry]

Link to comment
Share on other sites

Každopádně je vysoušeč v háji.vzduch je moc mokrý!Okruhy se když už vákuují a pak měří podtlak a podle toho poznáš zda je těsný,nebo se používají speciální látky viz.psáno výše.Připrav si 3500kč na vysoušeč.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...