Jump to content
Petr O.

Pomer hnaci sily u 405gri 4x4 (XU9M.DDZ) r.1989

Recommended Posts

grix4 jsem nenašel

ale mi16x4 a srix4 měly 53 ku 47 ve prospěch přední nápravy

co si pamatuju tak verze sri měla odpojovatelnej zadek, mohla z něj být jen předokolka, mi16 měla náhon na všechny čtyři kola stálý nevypínatelný

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, nevím jak to kámoš měl, ale jezdil s sri s vyndaným kardanem jako předokolka (nesehnal ložisko doprostřed)

nevím tedy jak to udělal :D

nicméně ten převod 53 ku 47 měla teda asi všechna auta uvedená výše

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: punkac

grix4 jsem nenašel

ale mi16x4 a srix4 měly 53 ku 47 ve prospěch přední nápravy

co si pamatuju tak verze sri měla odpojovatelnej zadek, mohla z něj být jen předokolka, mi16 měla náhon na všechny čtyři kola stálý nevypínatelný

diky, podarilo se mi dohledat sken clanku z casopisu automobil (kveten 89), kde je vse popsano, vcetne rozkresleni prevodoveho ustroji. Kdyby nekdo chtel, rad poslu, prikladam alespon prvni ze trech stran. . Modely GR a SR maji prevodove ustroji stejne. Pomer je skutecne 53/47 ve prospech predku. Dost by me zajimalo, jestli ten servisni manual, ktery si z techto stranek budu moci stahnout, po zaplaceni reg. poplatku, obsahuje i muj typ vozu. Muzete se nekdo kouknout prosim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no na čtyřkolku nikde nic není, ten systém je ještě shodnej s citroenem BX (zadní náprava je totožná)

jinak věci ohledně motoru a elektriky v těch schématech najdeš

pošli mi na mejl, co mám v podpisu, ty tři stránky z toho časopisu.

Někde jsem to měl, původně jsem ti to sem chtěl dát, ale v pc už jsem to nenašel.... Díky předem :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

řek bych že v žádným servise nepochodíš a když tak ti to leda předělají na předokolku. Repase asi nikdo nedělá. Tady na klubu je pár lidí co s tím má zkušenosti. třeba kluci s téčkama. Já už jsem se timle pohonem prohrabal od předu až dozadu. Snažim se o repas hřídelí a taky výrobu nových. Náhradní díly už se nevyrábejí takže jedině výroba svépomocí. Hold tohle auto musíš mít hodně rád. A rada na závěr pokud ti to funguje tak se do toho nevrtej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...