Leonidas Odesláno 30. prosinec 2009 Odesláno 30. prosinec 2009 Prosim o radu. Vsimol som si ze zo dna na den mi nebrzdi auto tak ako by malo. Je to take ako keby mi odisiel posilovac. Ale posilovac funguje. Cital som ze ked auto stoji mam slapnut na pedal a tak mam roztocit motor, a ak pedal brzdy trocha padne tak posilovac je v poriadku. No a ten pedal spadol trosku. No ale ak brzdim pri jazde tak chvilku brzdi ale potom velkou silou musim slapnut na pedal aby som auto ubrzdil. Cital som tiez ze to moze byt netesnost hadiciek, lenze ja som totalne laik v tomto smere a poprosil by som vas o nejake obrazky ako nato. Vopred vam dakujem! [upravil dne 30.12.2009 Leonidas] Citovat
ozzy56 Odesláno 30. prosinec 2009 Odesláno 30. prosinec 2009 může to být vadná hadice od vývěvy k posilovači--zkus vyměnit,když ji sundáš z posilovače,musí ti za běhu motoru přisát prst Citovat
Leonidas Odesláno 30. prosinec 2009 Autor Odesláno 30. prosinec 2009 lenze je tam viac tych hadiciek a absolutne neviem ktora to je. A nerad by som posral nieco. Vobec do tychtop veci nerozumiem a neviem ani to ze kde ta vyveva je alebo co to je :mad: Citovat
ozzy56 Odesláno 30. prosinec 2009 Odesláno 30. prosinec 2009 posilovač brzd je ten černý hrnec za nádobkou brzd.kapaliny,k němu je připojena hadice od motoru (vývěvy) je dlouhá cca půl metru Citovat
Leonidas Odesláno 30. prosinec 2009 Autor Odesláno 30. prosinec 2009 takze ta hadica je pripojena k nadobke na brzd. kvapalinu ? A ak ju odpojim od tej nadobky tak by mi malo prisat prst za chodu motora? A ak to tak nespraví? Citovat
ozzy56 Odesláno 30. prosinec 2009 Odesláno 30. prosinec 2009 od nádobky neodpojuj nic!,ta hadice je připojena na ten hrnec (posilovač), od něho ji odpoj,nastartuj a přilož prst,jestl ho nepřisaje podtlak je vadná hadice nebo vývěva--podle toho cos popsal,je chyba v těchto dvou dílech Citovat