Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Je zajímavé, kolik se vždycky všude najde \"odborníků\", kteří mají tendenci kecat do všeho a při tom se tvářit, jako by právě sežrali Šalamounovo ho*no.

Netvrdím, že při opravě Karlova mostu je všechno ideální a v pořádku, ale protože nejsem odborník, nemyslím si, že bych měl právo stavbu kritizovat. Video v příloze základního příspěvku mi přijde silně tendenční a jednostranné, proto mě nechává absolutně klidným.

Odesláno
Původně zaslal: 74dave

jeď se tam podívat,máš to kousek.Je to hnus.Neni to jenom náš názor, ale i památkářú.

I Ti památkáři si ale v různých pořadech docela slušně odporují - prostě je to boj o nemalé prachy a skupina, která si nelízla momentálně kope kolem sebe a dští síru na Ty, kteří za akci prachy zkásnou - jak prostinké a jednoduché.

[upravil dne 17/11/2009 Medvěd]

Odesláno

Máš pravdu jde asi i o peníze.Jenom řikám ,že se mě to nelíbí a měli by k opravám přistupovat trochu citlivěji,zpátky to vrátit už nepůjde.

Původně zaslal: Medvěd

Původně zaslal: 74dave

jeď se tam podívat,máš to kousek.Je to hnus.Neni to jenom náš názor, ale i památkářú.

I Ti památkáři si ale v různých pořadech docela slušně odporují - prostě je to boj o nemalé prachy a skupina, která si nelízla momentálně kope kolem sebe a dští síru na Ty, kteří za akci prachy zkásnou - jak prostinké a jednoduché.

[upravil dne 17/11/2009 Medvěd]

Odesláno

video je silne tendencni, napriklad predchozi opravu, spocivajici v zaliti jadra mostu zelezobetonem a odflaknutou izolaci, takze zacalo do mostu zatekat oznacit za citlivy a odborny zasah... odvazne... nebo neinformovane.....

Odesláno

jak píšu nahoře,nerozumím tomu-ale šel jsem po něm letos v červenci snad stokrát,jediný problém snad byl málo dělníků na stavbě--je tam na ně vidět přes ty mezery...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník