Jump to content

VYBAVENE - 406 HDi 80kW vyskratovane kontakty z 2 trysiek v RJ


Toho.Času
 Share

Recommended Posts

mam 406 2.0 HDi 80kW a dojebali sa mi tam naraz vsetky trysky z necistoty v palive atd...tie su vymenene a ok,ale vraj na riadaciej jednotke su \"koncove stupne\" ci \"kondenzatory\"(nejsom mechanik) z 1. a 3. trysky vyskratovane.:myslim cize diagnostika tam hlasi chybu.a vraj netreba menit celu RJ,ale len tie 2 \"koncovky\" z trysiek v RJ. ze clovek ktory rozumie elektrike by to mohol vediet vyriesit aj bez vymeny celej RJ. je to mozne?resp. viete niekto o nejakom rieseni.RJ je bosch a viem aj cislo vsetko.

dik.

[upravil dne 12/8/09 Toho.Času]

[upravil dne 12/8/09 Toho.Času]

[upravil dne 21/8/09 Toho.Času]

Link to comment
Share on other sites

Mam celu rj z 406 mod 2002 2.0 Hdi. Zostala mi ked som zohnal novú , tú som dal načipovať dodatočne bolo auto predané.Stačí keď daš preprogramovať imobilizer v rj.Posli cislo rj pozriem či su zhodne dam ju za 150E

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: alternativ

Dej si bacha, nekteri na takove oprave dobre vydelavaji. Me to stalo v Luhacovicich u pana Cernockeho 15 000, kdyz mi menil ty koncove stupne.

Levneji vyjde sehnat starsi RJ a sparovat ji s autem.

jj..viem,cital som ten tvoj pribeh :) no tento mechanik mi hovoril,ze kupovat novu RJ sa financne neoplati, ze rozumnejsie je len ju hentak opravit...tak nepredpokladam ze by ma chcel o..bat. ci?

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: janou

Mam celu rj z 406 mod 2002 2.0 Hdi. Zostala mi ked som zohnal novú , tú som dal načipovať dodatočne bolo auto predané.Stačí keď daš preprogramovať imobilizer v rj.Posli cislo rj pozriem či su zhodne dam ju za 150E

no ja mam model 99, a ta RJ je BOSCH 0281001782. ale neviem co to znamena :)....

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: peugeot09

Jaké \"koncové stupně\" jsou tam použity? Mluvíte tu o tranzistorech, nebo máte na mysli čipy s několika desítkami nožiček?

chlapce zlaty tak to ti nepovim,riesil som to na dialku cez telefon iba,kedze pracujem mimo domov,takze som to ani tu zavadu nevidel ze v com to presne je...preco?mas nejaky navrh?

Link to comment
Share on other sites

Urcite nekupuj novou, ta samozrejme vyjde draz, nez moje oprava. pan mechanik jen tezi z neznalosti lidi.

Kup starsi jednotku se stejnym cislem a nejaky sikovny clovek Ti to pak da dohromady.

A nebo Ti za luxusnich 15 000 kc prodam tu moji:D

[upravil dne 13/8/09 alternativ]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: alternativ

Urcite nekupuj novou, ta samozrejme vyjde draz, nez moje oprava. pan mechanik jen tezi z neznalosti lidi.

Kup starsi jednotku se stejnym cislem a nejaky sikovny clovek Ti to pak da dohromady.

A nebo Ti za luxusnich 15 000 kc prodam tu moji:D

[upravil dne 13/8/09 alternativ]

:D :D :D

urcite nebudem brat novu, tu jara1 mi ponukol, len neviem ci tie cisla musia sediet uplne vsetky komplet,lebo prvych 5 cisel sa zhoduje, a ostatne su vraj o vybave,tak neviem ci zalezi v akom aute a s akou vybavou ta riadiaca jednotka motora je...:myslim

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: janou

Moja ma tri konektory a označenie \"EDC15 VAR :D9C7C vyr číslo 0234100354 ENMV 02\"

noo..tak to je nieco uplne ine :D:D..ale tak dik za pomoc :D

ale kto vie...cisluju to v tych fabrikach niekedy jak ujebani.....:myslim

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

Link to comment
Share on other sites

Poznam v Dubnici manika ktorý mi robil čip a preprogramovanie imobilizeru.Šikovný autoelektrikar je aj vo Veselom pri PN. Osobne si skontroluj na Rj koľko máš konektorov , potom by tam malo biť nejaké označenie ako EDC15 , pripadne niečo podobne . Potom ešte to označenie var. Tieto dve označenia by mali nsedieť ostatne by nemali biť podstatné.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: janou

Poznam v Dubnici manika ktorý mi robil čip a preprogramovanie imobilizeru.Šikovný autoelektrikar je aj vo Veselom pri PN. Osobne si skontroluj na Rj koľko máš konektorov , potom by tam malo biť nejaké označenie ako EDC15 , pripadne niečo podobne . Potom ešte to označenie var. Tieto dve označenia by mali nsedieť ostatne by nemali biť podstatné.

ok dik za radu.rj uz som zohnal,to 10-miestne cislo cele sedi tak predpokladam (a dufam) ze to bude spravna.ostatne cisla nemam moznost overit ponevadz nemam moje auto nablizku...zostava mi len cakat jak to dopadne.no a este ten imobilizer nestastny...snad to chlapik bude vediet vyriesit,ak ne tak vyuzijem tvoje tipy...;)

[upravil dne 13/8/09 Toho.Času]

Link to comment
Share on other sites

Stává se, že odejdou koncové stupně v ŘJ, ale většinou se to nestane po zadření trysek špatným palivem. Cena opravy se pohybuje u různých lidí různě, ale v reálu je okolo 500kč za součástky a 1000kč za práci. Tedy se oprava vyšplhá na 1500kč. To je o jednu nulu méně než zde uvádíte. Ve vašem případe by jsem navštívil nejakého domácího kutila a poprosil ho, aby jednotku rozmontoval a pomocí digi multimetru změřil koncové tranzistory - budou li KO není co řešit. Pokud budete mít štěstí tak na nich vyčtete i typ a podle toho je objednáte v GM-Elektronik nebo tak podobně. Pokud Typ není čitelný tak doporučuji sehnat obdobnou jednotku a tranzistory použít z ní. Popřípadě zkusit dopídit se nějaké náhrady podle funkčních kusů v ŘJ. Pokud budou OK je třeba přeměřit ještě parlelní filtr na výstupu. je tvořen kondenzátorem a tlumivkou.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: peugeot09

Rozeberte prosím někdo nějakou ŘJ a vyfoťte mi ji z obou stran. Strašně moc by mě zajímalo co ten obal ukrývá. ;)

Čoveče máš štěstí, že jsem strašnej šťoural, když mi na Xantii nešel rozchodit tempomat, tak jsem došel až k tomu, že jsem jednotku rozebral a šel po cestách pinů jestli jsou osazeny vůbec součástky na daných pinech.

Takže tady máš ty dvě fotky mé ECU vyrobené 18.11.1999 s číslem 0 281 010 251 a je u motorizace HDI 80kW,a le v Xantii, má odlišnou maličko výbavu než 406, ten nemá třeba elektrický příhřev chladícího okruhu, kterej je právě ovládanej ECU.

http://xantiak.sweb.cz//ECU_01.JPG

http://xantiak.sweb.cz//ECU_02.JPG

http://xantiak.sweb.cz//ECU_BOSCH.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...