Jump to content
  • Aktuální cíle darů

306 Gti6


pug

Recommended Posts

Neviem sa tu este velmi orientovat, tak sa ospravedlnujem za pripadnu duplicitu.

Na co si dat pozor pri kupe tohoto auta? Teda myslim tym typicke opotrebenie (viem o zadnej naprave-kolko stoji pripadne repas) ale aj choroby auta ak su.

Viete mi sem niekto dat fotky sedacky vodica-lavej casti operadla a kolko mate km najazdene?

Je pocut servo, pri vytoceni do kraja dost vyrazne- co stoji asi oprava/vymena?

Dik.

Link to comment
Share on other sites

O Stifflerovej viem, ale vyskytla sa mi moznost vymeny za myslim slusnu gti6 ale kedze doteraz som vyznavac inej znacky, tak P306 vobec nepoznam a vobec v tomto smere neviem na co sa zamerat. Moje sucastne auto je dnes z kategorie \"cukrik\" tak by som nerad bol sklamany, aj ked potencial 306gti6 mi velmi imponuje a davam mu prednost pred E46 328. Chcem titiz gti zobrat 2x do roka na amaterske zavody do vrchu v kategorii S2000 a tiez ju skusit v Brne na okruhu. 328 sa v kategorii S2000+ strati medi M3, Sti, Evo... Ale gti6 ma sancu jazdit dobre casy v ramci triedy do 2000cm3. Zaroven je to denne pouzitelne auto. takze ak mate nazory skusenosti, budem povdacny

Link to comment
Share on other sites

mam toto auto od unora, krom tycek stabilizatoru jsem na podvozku nemusel menit nic.. zadni naprava je neduh vsech 306tek, poznas to snadno jestli jde naprava do A.. jinak to jsou vsechno bezne spotrebni dily ktere maji svou zivotnost, pokud s tim chces jezdit zavody tak se priprav ze to bude odchazet daleko driv (to ti je ale urcite jasny), pokud nepouzijes nejakou kvalitnejsi nahradu.. pridavam foto sedacky pri koupi, na tacho bylo cca 148tis. troufnu si rict ze poctivejch..;)

post-0-14109603226063_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Beda dik za informacie aj za fotku.

Z fotky ale zial nevidim co potrebujem a to lavu bocnicu z vnutornej strany resp hranu - ta sa najviac osuchava

to prehnutie vidno asi zospodu auta? byva to az tolko ze to je okom viditelne? ci to treba nejak merat? ako sa to da riesit, nova naprava, alebo sa prehyba len torzna tyc? (torzna tyc neni taky problem vymenit, chcel by som casom aj tak hrubsiu z Group N alebo z A)

Ono to nie su ziadne vazne licencovane zavody, skor j eto tak amoznost zajazdit si viac menej bezpecne na uzavretej kopcovej trati. Povrch je tam novy a excelentny ziadna rally(Pezinska Baba pri Bratislave). takze napravy nejako netrpia a aj motor by to mal v pohode zvladat ist 3min od 4-7tis ot.

Link to comment
Share on other sites

bohuzel, lepsi foto ted u sebe nemam.. ta naprava je videt kdyz auto stoji a podivas se na nej zezadu, repas stoji od cca 8-15tis. zalezi kde ti to delaji a co vsechno.. pokud bys sehnal dobrou napravu za cca 5tis. tak to stoji za uvahu ji vymenit a nerepasovat.. GTicka jezdej zavody do vrchu docela casto, jen je otazka v jak seriovem a nebo upravenem stavu..

Link to comment
Share on other sites

Beda dik s tou napravou,

Co s atyka fotky sedadla vodica pripadne ak budes mat cas pomohol by si mi ak by si to odfotil aktualny stav, aspon bude vidiet ako sa to opotrebovava prejdenim dalisch km.

Ano stale jazdia vdaka dostupynym racing dielom od Peugeot Motorsport. V CR napr dve zlte ma Team Rozum & Co (Ctirad Rozum a syn) videl som ich jazdit aj na babe, pekne im to jazdi

Link to comment
Share on other sites

to je celkem smutny ze ti nikdo neporadi, no pro koupi ti staci mechanik nebo clovek co se autama zabyva a muzes mu verit.. ja mel stesti, mam kamose kterej je zaroven i muj servisak a ten by me do zadny vrazdy nepustil, uz jsem s nim nakupoval tri auta a vzdy v poho..:) co se tyce origo servisu tak to bohuzel..:roll

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Béďa

to je celkem smutny ze ti nikdo neporadi, no pro koupi ti staci mechanik nebo clovek co se autama zabyva a muzes mu verit.. ja mel stesti, mam kamose kterej je zaroven i muj servisak a ten by me do zadny vrazdy nepustil, uz jsem s nim nakupoval tri auta a vzdy v poho..:) co se tyce origo servisu tak to bohuzel..:roll

Bedo: tak to mozem len tisko zavidiet, ak by ste niekto chceli kupovat nahodou Nissan tak mozte zavolat mna:-) ale na pug nemam ani nohu, teda mam super mechanika z Nissanu, ktory robi aj ine auta ale menil cez weekend spojku na 307Hdi a strasne nadaval a to je to fakt nainteligentnejsi a najsikovnejsi mechanik akeho si mozno priat

Link to comment
Share on other sites

U 306gti6 co mam zaujem kupit pocut aj pri stojacom nastartovanom aute servo, po vytoceni kolies do strany dost vyrazne, v servise hovorili ze to nema vplyv na funkcnost, mne sa ten zvuk ale nepaci, mate s tym nejaku skusenost ako to je?

Link to comment
Share on other sites

je aj nejaky iny peugeot club v CR a SR? dal som asi 10 roznych dotazov a dostal som 2 odpovede, mam pocit ze tu ludi zaujimaju viac temy o pocasi ako hlbsi zaujem o Peugeoty, alebo sa mylim?

[upravil dne 22/11/08 pug]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: pug

je aj nejaky iny peugeot club v CR a SR? dal som asi 10 roznych dotazov a dostal som 2 odpovede, mam pocit ze tu ludi zaujimaju viac temy o pocasi ako hlbsi zaujem o Peugeoty, alebo sa mylim?

[upravil dne 22/11/08 pug]

To bude tim, že o počasí se může bavit kdekdo tady na klubu, ale o GTi-6ce jen tak někdo mluvit nemůže...takže nemůžeš očekávat zával informací od všech zdejších členů. ;)

Link to comment
Share on other sites

mam super mechanika z Nissanu, ktory robi aj ine auta ale menil cez weekend spojku na 307Hdi a strasne nadaval a to je to fakt nainteligentnejsi a najsikovnejsi mechanik akeho si mozno priat

Dělat na S16 spojku nebo cokoliv na straně převodovky taky není žádná výhra,kdybych něměl motor venku tak asi taky pěkně nadávám,ale narvat takový motor do auta kde je běžně 1.4 musí přece být na úkor něčeho:cool:

Měl sem 306 S16 a servo bylo na volnoběh při vytočení rejdu taky slyšet,ostatně ne jenom na S16 ale i na jinačích 306...Neboj s laděným výfukem a sřílením nespálené směsi při podřazení bude servo to poslední do čeho se budeš zaposlouchávat:roker

[upravil dne 23/11/08 OldtimerMan]

Link to comment
Share on other sites

inak ked uz sme pri tom vyfuku tak aky priemer ma seriove potrubie? a druha vec ak tu mate niekto kompletny ladeny vyfuk tak s ktorym su najlepsie vysledky z hladska zvysenia vykonu?

To servo byva hlucne v zavislosti od poctu km, alebo coho?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...