zb1nda Odesláno 1. srpen 2008 Odesláno 1. srpen 2008 Nazdárek, mám malý blbý problém, ale nevím si rady. Včera jsem měnil stěrače a abych vyzkoušel jak mi hezky stírají tak jsem dal páčku k sobě, ale nezačalo mi to stříkat na okno. Tak zkouším ještě jednou a kouknu do zpětného a vidím že když dám páčku k sobě tak mi to ostřikuje zadní sklo. Nevíte někdo co s tím je? Mám 306ku break 1,6 rv.: 1998 Prostě místo předního skla mi to ostřikuje zadní. Dík za pomoc Zb1nd@ Citovat
zb1nda Odesláno 1. srpen 2008 Autor Odesláno 1. srpen 2008 Když dám ostřikování zadního okna tak to stříká na zadní jak má. Dík za radu, vyzkouším, ale nevím jestli to bude to pravé. Citovat
zb1nda Odesláno 1. srpen 2008 Autor Odesláno 1. srpen 2008 Teoreticky by mohl být někde nějaký zkrat. Ale kde a jaký to nevím. nejsem žádný odborník na auta a proto se ptám jestli se to někomu už náhodou nepřihodilo taky. [upravil dne 1.8.2008 zb1nda] Citovat
Solim1 Odesláno 1. srpen 2008 Odesláno 1. srpen 2008 Prihodilo sa to mne na 307SW. Neviem čo tomu bolo, ale v servise mi vymenili celý motorček. Naštastie bol v záruke. Keď vymeníš hadičky (s ktorými si nerobil) tak Ti nepôjde ostrekovanie zadného skla. Citovat
Guest servisman Odesláno 1. srpen 2008 Odesláno 1. srpen 2008 pokud to není hadičkama což jsem předpokládal,protože ti zadní stříká při ostřiku tak bych to viděl v páčce Citovat
Solim1 Odesláno 1. srpen 2008 Odesláno 1. srpen 2008 Súčasťou motorčeka na ostrekovanie je nejaká elektromagnetická klapka, ktorá posiela vodu do jednej alebo druhej hadičky. A tá je zaseknutá, alebu zlyhala. Opraviť sa nedá, lebo je to ako celok z motorčekom. Skús to ešte sem-tam potrápiť, ak by to bola len nejaká špinka v tej klapke a mal si šťastie, že vypadne sama. Citovat
Guest servisman Odesláno 1. srpen 2008 Odesláno 1. srpen 2008 nějaká klapka to nevím,ale motorek změní polaritu točí se obráceně a pak stříká to druhé ,takže buď čelní nebo zadní Citovat