Tomajdoo Odesláno 30. červenec 2008 Sdílet Odesláno 30. červenec 2008 Mám takový dotaz. Moje 306ka si při normální jízdě drží teplotu cca 90 ale stačí chvilka stání v koloně a šupteplota je tak na 105...v tu chvíli se mi sepne větrák a během půl minuty je to zas na 90.Přijde mi ale že dostávat se na 105 je dost...mohlo by se to zlpšit novým termostatem??:myslimNebo nějaké rady??Díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bombarderik Odesláno 30. červenec 2008 Sdílet Odesláno 30. červenec 2008 Pri tychto teplotach vonku to nie je nic neobvikle, je to normalne. To ze sa ti zopne vetrak tak skoro to neviem ci je az tak koser. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 30. červenec 2008 Sdílet Odesláno 30. červenec 2008 spínač na ventilátor zapíná při 105°C a vypíná na 100vce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EXI.60 Odesláno 30. červenec 2008 Sdílet Odesláno 30. červenec 2008 V létě je 105 normál,pokud tam máš nemrznoucí směs,tak ta vře při 120-130 stupnů,zároven jak ju máš naředěnou.Když mě nešly sahary,tak jsem měl jednou teploměr po městě až nadoraz a auto nevřelo,nemrzku tam mám -40C(nemohl jsem zastavit).Vůbec bych se toho nebál.Hlavně když se stoupající teplata někde zastaví a klesne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 30. červenec 2008 Sdílet Odesláno 30. červenec 2008 Původně zaslal: EXI.60 V létě je 105 normál,pokud tam máš nemrznoucí směs,tak ta vře při 120-130 stupnů,zároven jak ju máš naředěnou.Když mě nešly sahary,tak jsem měl jednou teploměr po městě až nadoraz a auto nevřelo,nemrzku tam mám -40C(nemohl jsem zastavit).Vůbec bych se toho nebál.Hlavně když se stoupající teplata někde zastaví a klesne. To že chladiaca zmes vrie až pri 120-130 stupňoch je zásluha pretlakového chladiaceho systému a nie nemrznúznec zmesi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomajdoo Odesláno 30. červenec 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2008 JJ to vrení ve větších stupních je díky přetlakovému systému a ne díky nemrzce...Jen teda nevím jestli je to normální???Jako pokaždé se to uchladí ale když to vylítne na těch 105 tak jsem z toho takový nesvůj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 30. červenec 2008 Sdílet Odesláno 30. červenec 2008 Oficiálne je to v poriadku ale tvoje pocity plne chápem. Vždy ma učili že normálna teplota je 80 - 90 a tiež sa mi nepáčilo keď mi teplomer lietal k 100vke. Nezniesol som to a vymenil som si termostat i spínač vetrákov za \"studenší\". Teraz mám teplotu 80 -85. Možno to podľa Peugeotu nieje úplne v poriadku ale som kľudnejší. Ak ti to vadí tak kľudne urob to isté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EXI.60 Odesláno 3. srpen 2008 Sdílet Odesláno 3. srpen 2008 Bod varu je na nemrznoucí směsi vyšší,jak u obyčejný vody.přečti si komentář na flašce od nemrzky.U lepších značek je v tabulce psáno:do kolika stupnů mrazu je a zároven bod varu!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maric Odesláno 7. srpen 2008 Sdílet Odesláno 7. srpen 2008 Nevím čím to je ale mě se teplota zatím nikdy nedostala přes 80-85 a to ani při dlouhých cestách v létě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 7. srpen 2008 Sdílet Odesláno 7. srpen 2008 tak po tom co jsem vymenil olej, se mi drzi teplota mototru pod 80 stupni... a pri stani v kolone nebo neco takoveho se mi vysplha max na 85 stupnu dal ani tuk..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 7. srpen 2008 Sdílet Odesláno 7. srpen 2008 tak po tom co jsem vymenil olej, se mi drzi teplota mototru pod 80 stupni... a pri stani v kolone nebo neco takoveho se mi vysplha max na 85 stupnu dal ani tuk..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 7. srpen 2008 Sdílet Odesláno 7. srpen 2008 Nedavno sem tady zakladal vlakno o teplote.. pred par dny sem se napichnul na pocitac kde me to ukazovalo o cca 5 stupnu vyssi teplotu nez ukazatel na budikach takze jeste si k tomu urcite pripocti +- par stupnu nepresnosti budiku.. kazdopadne muj 2.0 motor se taky rcyhle splha nahoru ale dva tiche ventilatory ho bezproblemu uchladi zase dolu na cca 90 stupnu kde ventilator vypina.. samozrejme pri jizde to drzi bezproblemu stale cca 80 stupnu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomajdoo Odesláno 8. srpen 2008 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2008 Asi to tedy nebudu nějak extra řešit, teploty vždy klesne zas na 90...jen mě prostě děsí když to leze k té 105ce...Přišlo mi to moc a proto jsem se ptal...díky moc za reakce:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolly1010 Odesláno 16. srpen 2008 Sdílet Odesláno 16. srpen 2008 Jakou má mít peugeot 306 sr (1.4 benzín) normální teplotu chladící kapaliny? Při normálním provozu mám rafičku mezi 90 a tou čárkou za ní? Není to moc? Dík za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolis7 Odesláno 18. srpen 2008 Sdílet Odesláno 18. srpen 2008 Ja mám 306XT(1,6 benzín) a pri bežnej prevádzke mám cca 93 a dialnica cca 97 stupňov. Tiež sa mi to zdá veľa, hodil som pred časom vlákno aj sem, ale nikto presvedčivo nepotvrdil ani nevyvrátil moje pochybnosti o vysokej teplote chladiacej kvapaliny. Tak ja neviem:myslim . Zatiaľ behám takto. Ale potešil by aj mňa nejaký kvalifikovaný názor od skúsených majstrov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. srpen 2008 Sdílet Odesláno 18. srpen 2008 93st je naprosto v norme, vetrak na prvni stupen zapina cca kolem tech 97. Peugeot je Peugeot a ne VW, kde se prvnich deset kilometru rucicka ani nepohne, pak se prilepi na 90st a tam drzi celou dobu u peugeotu je uplne bezne ze rucicka behem jizdy cestuje od 80st az do treba 105ti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabit Odesláno 18. srpen 2008 Sdílet Odesláno 18. srpen 2008 jezdim krate i dlouhe trasy, kolony, mesto ...... teplota vzdy 80-85(termostat otevira pri 83 ) nedavno jsem byl v praze dopral jsem si \"malej\" chiptuning a teplota trochu vzrostla tak 80-90 nikdy vice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pišta Odesláno 20. srpen 2008 Sdílet Odesláno 20. srpen 2008 Ahoj. Na naší 206 1.1 máme teplotu za jízdy těsně pod 80°,v koloně to jde na 90° a zapíná větrák. To bude asi budík v pr? Poraďte. Předem dík. Jo a na kupéčku mám 90° a ať je kolona nebo ne,tak se ručička ani nehne. Pišta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 20. srpen 2008 Sdílet Odesláno 20. srpen 2008 Původně zaslal: EXI.60 Bod varu je na nemrznoucí směsi vyšší,jak u obyčejný vody.přečti si komentář na flašce od nemrzky.U lepších značek je v tabulce psáno:do kolika stupnů mrazu je a zároven bod varu!!! V princípe máš pravdu. Bod varu koncentrovanej nemrznúcej kvapaliny je cca 160 - 180 stupňov. Pri nariedení 1:1 kedy je bod kryštalizácie - 37 stupňov je už bod varu 110 stupňov. Pri väčšom riedení prudko klesá ešte viac. Tieto konkrétne údaje sú pre kvapalinu EVOX od Slovnaftu. Alycol i ch má veľmi podobné. Takže nemrznúca kvapalina môže pozitívne ovplyvniť bod varu chladiaceho systému ale vplyv pretlakového systému oveľa výraznejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomajdoo Odesláno 21. srpen 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2008 To pastorek : Souhlas:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.