Yeah Posted September 2, 2002 Share Posted September 2, 2002 Ahoj, mam peugeota 309 rocnik tusim 91, motor 1.4i. Problem je v tom, ze mi porad chcipe, jakmile sundam nohu z plynu a ma bezet volnobezne, tak chcipne. Je fuk jestli za studena nebo za tepla. Nemuzu skoro ani podradit, na krizovatce je to des. Prolezl jsem celej motor, zadny netesnosti, zadny divny zvuky, nikde nic netece, jen to chcipe. Mam novy svicky, kabely, filtry, naplne,.... Prosim pomoc [Editováno 9/2/02 Yeah] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JR Posted September 2, 2002 Share Posted September 2, 2002 Tak to vezmi na diagnostiku ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makovice Posted September 2, 2002 Share Posted September 2, 2002 Tak, tak ... diagnostika vstrikovani. U mych karburatoru jsem to mel taky a bylo to serizeni smesi, nebo ucpana volnobezna tryska. Co to je u vstrikovani nevim. Makovice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin106S16 Posted September 4, 2002 Share Posted September 4, 2002 Kamarád má ten samej motor, s tou samou závadou, je to špatný potenciometr na stav pedálu plynu. Nerozebíral jsem to tak nevim kde se nachází, ale vim že to stojí od Peugeotu ránu a že se tam dává z Felicie, za přijatelnější cenu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted September 4, 2002 Share Posted September 4, 2002 "potenciometr na stav pedálu plynu" je co??? Je tam buď snímač polohy škrticí klapky, ten obsahuje dva mikrospínače (na volnoběh a na plný plyn), ten je, jak už z názvu vyplývá, na škrticí klapce; a pak je tam váha vzduchu, taková krabička před škrticí klapkou. Pokud to auto jede normálně, necuká, má plný výkon..., jen nedrží volnoběh, proměřil bych ten snímač polohy klapky - jestli spíná. Jinak jeden rozebranej mám doma, příp. na nahléhnutí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yeah Posted September 4, 2002 Author Share Posted September 4, 2002 Bude to asi ten snímač škrticí klapky, protože v otáčkách jede jakoby nic, jen nesnese neutrál a nohu z plynu, celej ten spínač můžu zkusit z jinýho auta,, zatím díky moc a ozvu se jak jsem dopadl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted September 4, 2002 Share Posted September 4, 2002 To ani nemusíš zkoušet z jinýho auta, stačí odpojit konektor a změřit to, jestli spíná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yeah Posted September 4, 2002 Author Share Posted September 4, 2002 Tak jo, zkusim to zmerit, dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yeah Posted September 4, 2002 Author Share Posted September 4, 2002 To ODDIE : nemohl bys mi prosim jeste poradit, ktery konektor je ten snimac klapky? Ja tam nasel v tech mistech 3 (hledal jsem kolem mista, kde je lanko plynu) jeden je pri pohledu zepredu nalevo, ma 4 vodice, druhy jde smerem ke me, ma na bocich 2 plisky (jako zamek) ma taky 4 vodice a posledni je zasitej dole vpravo pod takovym cernym plastovym velkym nesmyslem (filtr vzduchu + něco) a ma taky 4 vodice. Logicky jsem si rekl, ze mam-li 2 spinace, pujdou od toho 4 draty. Jsem trochu motorovej ingnorant, proto ta asi zdanlive stupidni otazka. Dekuji za odpoved. Jo a jeste neco, kde se stelujou volnobezny otacky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted September 5, 2002 Share Posted September 5, 2002 Nemohl, musel bych to vidět. Je to na osičce klapky, to bys měl najít, z jedné strany je páka, za kterou tahá lanko plynu, ten snímač bude na druhé straně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reboot Posted December 18, 2002 Share Posted December 18, 2002 Ten snímač mně účtovali v servisu cca 700. Nějaký noname,ujel už 20tis. bez problémů.Jinak když to dělá pouze volnoběh,může to být taky vypadlý kabel z toho kontaktu volnoběhu - nemáš tam nějaký kabel navíc-tzn. nezapojený? :-) Snímač škrticí klapky se pozná většinou tak,že otáčky na volnoběh zvýší (já měl 4000). :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted December 19, 2002 Share Posted December 19, 2002 Yeah: no ja mel neco podobneho a byl to jen takovy nesmysl - vypadla hadicka od cidla podtlaku... je to nekde pred motorem - nejspis na te horni pricce, kde je zamek kapoty.... a vede k tomu 3nebo 4 dratovej konektor cerne barvy (aspon doufam ) to dela taky bordel... ale spis to bude tim potenciometrem na te skrtici klapce... Ten snimac vypada jako taky vejir nebo tak nejak podobne je to velke asi 7x5cm mozna trosku mensi a je na leve strane na tom vstrikovani.....ten prvni cos psal.... Jo azkus napsat presny typ motoru. najdes ho prave na tom vstrikovani zepredu, ale musis na to jit snad s lupou, protoze se to blbjjjjeeee hledaaaaaa - je to zhruba uprostred.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.