bomaka Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Poraďte,koupil jsem Fiat Ulysse 2.0 JTD r.v.2000 motor Peugeot.Začala mi problikávat kontrolka nízké hladiny chl.kapaliny,dolil jsem ji a za 50km jízdy znovu začala problikávat,znovu jsem jí dolil.Takto už jsem dolil 9litrů destilované vody.Poraďte kam a kudy uniká,v oleji není a pod autem taky ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 výfukem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotkovic Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 http://www.peugeot-club.cz/forum/viewthread.php?tid=36271 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raa Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 No moje 309 1.1i pravidelne kazdou zimu zrala litr nemrzky na 1000 km a pres leto ani kapku... Mel jsem to auto asi 4 roky a neprisel jsem proc... No a letos na podzim mne udelala 806 zcistajasna v jedne podzemni garazi louzicku (urcite na zemi bylo pres litr chladici kapaliny) a od te doby taky nic... Ale aspon pozvolna ubyva kapalina a nekdy to po jizde trochu smrdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: raa No moje 309 1.1i pravidelne kazdou zimu zrala litr nemrzky na 1000 km a pres leto ani kapku... Mel jsem to auto asi 4 roky a neprisel jsem proc... No a letos na podzim mne udelala 806 zcistajasna v jedne podzemni garazi louzicku (urcite na zemi bylo pres litr chladici kapaliny) a od te doby taky nic... Ale aspon pozvolna ubyva kapalina a nekdy to po jizde trochu smrdi nebyla to loužička po klimatizaci ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raa Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: sarkomi nebyla to loužička po klimatizaci ?? nebyla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotkovic Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: raa Původně zaslal: sarkomi nebyla to loužička po klimatizaci ?? nebyla nebo po pejskovi..? Já vám jezdím na venkov a hnedle jak dojedu,mě ti dva psi obejdou celé auto..a že teda je už jejich:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 u nás v práci chodí kočky se ohřívat k motorům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest osman Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 měl jsem ten samý problém je to určitě vodní pumpa zkus zmáčknout hadice od chladicí kapaliny a pokud jsou jak bomby tak to je ono a voda se pak tlačí ven kde se dá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Pokud je únik malý, stačí se vypařovat a nedělá louže. Řešení je v servisu nechat ten chladící okruh natlakovat, pak je to vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Původně zaslal: oddie Pokud je únik malý, stačí se vypařovat a nedělá louže. Řešení je v servisu nechat ten chladící okruh natlakovat, pak je to vidět. Nemusíš do servisu,naletuj na staré víčko expanzky ventil z kola,natlakuj třeba pumpou z kola(myslím 1.1bar max.) a poslouchej kde fučí nebo teče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Původně zaslal: ozzy1956 Původně zaslal: oddie Pokud je únik malý, stačí se vypařovat a nedělá louže. Řešení je v servisu nechat ten chladící okruh natlakovat, pak je to vidět. Nemusíš do servisu,naletuj na staré víčko expanzky ventil z kola,natlakuj třeba pumpou z kola(myslím 1.1bar max.) a poslouchej kde fučí nebo teče. Dobrý, ale mám takový dojem, že pro většinu lidí bude spíš schůdnější dát to do toho servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubis Odesláno 30. březen 2008 Sdílet Odesláno 30. březen 2008 Ahoj,ze začátku u mne také byl únik litr na 1000km a nikde ani kapka.Pak už kapky byly a po natlakování v neznačkovém servise to bylo hned jasné - chladič!Asi na volnoběh tlak do chladiče nestačil tou dirkou vytlačit kapalinu ven a pak za jízdy,kdy jsou otáčky pumpy vyšší,se to protlačí.To ale pak jedeš a navíc proud vzduchu to hned odfoukne a ani to není poznat.Pod autem nic,v expanzce také nic.......Toť moje verze na záhadné ubývání kapaliny.P806 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobika35 Odesláno 6. květen 2008 Sdílet Odesláno 6. květen 2008 Ahoj mám Fiat ulysse 2,1 td 1997 a mám ten samý problém ztrácí se mi voda a kontrolka problikává poradí někdo?Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miiv Odesláno 6. květen 2008 Sdílet Odesláno 6. květen 2008 Mám také 2.1TD a také mi začala \"mizet\" voda. Nejprve pomalu, pak stále rychleji (od dolití nádržky do max. po rozsvícení žárovky několik málo set km). Kam mizela jsem zjistil jednoho dne, kdy nešlo nastartovat-startér motorem neprotočil; voda byla ve válci:o. Na vině byla netěsná hlava, uvolněné ocelové zálisky v hliníkovém tělese. Oprava hlavy stála 11kKč ostatní demontáž - montáž atd. svépomoc. Přeji aby to bylo něco mnohem jednoduššího, ale \"hlavař\" mě ujistil, že tato závada je u tohoto motoru typická; v regálu jich měl v různém stadiu stejného poškození několik desítek:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.