bure Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Zdravim forum, Hledam jen pul hodiny a stale nenachazim, taxe zkusim zeptat .... dnes se mi povedlo urvat (o jeden transit s taznym zarizenim) mimo jine, zrejme \"cidlo\" intercooleru vcetne, taxem poridil jinej, ale to cidlo uz nemeli, predpokladam, ze piskot se ted chova jako kdyby intercooler nemel ?, protoze autak nema takovej tah a je linejsi, jen je mi prijde divne, ze palubni pocitac presto mlci a da se s tim jezdit aniz bych nejak blizil motoru ? dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 to opravdu nikdo o tom cidle intercooleru nic nevi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: bure_406 to opravdu nikdo o tom cidle intercooleru nic nevi ? Které čidlo myslíš???? na cooleru je jen čidlo nahoře.... to myslíš???? ale to není čidlo cooleru ale snímač tlaku turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: Přema Původně zaslal: bure_406 to opravdu nikdo o tom cidle intercooleru nic nevi ? Které čidlo myslíš???? na cooleru je jen čidlo nahoře.... to myslíš???? ale to není čidlo cooleru ale snímač tlaku turba ano, presne tohle jsem urazil, dekuji za upresneni, nicmene autak ted nejede, teda jede, ale na pul plynu i kdyz je pedal na podlaze, na co vsechno to ma vliv pls ? .. a jeste bych si dovolil jeden dotaz, je normalni ze u toho cooleru je videt skrz zebrovani ci nikoliv ? [upravil dne 20.3.2008 bure_406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Asi na všechno...bez toho to nejede a nepojede.....jako že bys jezdil bez něho????? vyměnit nic jiného ti nezbyde...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: Přema Asi na všechno...bez toho to nejede a nepojede.....jako že bys jezdil bez něho????? vyměnit nic jiného ti nezbyde...... Ne e, bez neho v zadnem pripade jezdiz nechci, jen jsem chudinku piskota poskodil ve stredu a do servisu jedu az zitra ,ale do prace jet musim, takze nevim jak dlouho to vydrzi jezdit bez toho .... a pak, v kufru uz mam i jinej cooler (z vrakoviste) a kdyz se podivam skrz nej do slunicka, tak prosvita a ja si rikam ze kdyz je to mezichladic stlaceneho vzduchu, tak ten vzduch pres nej proudi stlacenej a nevim jestli kdyz ten cooler prosvita, jestli mi nahodou ten stlacenej vzduch nebude unikat .... proste mam podezreni, jestli nahodou ten chladic co jsem koupil na tom vrakaci neni taky poskozenej .... ? [upravil dne 20.3.2008 bure_406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: bure_406 Původně zaslal: Přema Asi na všechno...bez toho to nejede a nepojede.....jako že bys jezdil bez něho????? vyměnit nic jiného ti nezbyde...... Ne e, bez neho v zadnem pripade jezdiz nechci, jen jsem chudinku piskota poskodil ve stredu a do servisu jedu az zitra ,ale do prace jet musim, takze nevim jak dlouho to vydrzi jezdit bez toho .... a pak, v kufru uz mam i jinej cooler (z vrakoviste) a kdyz se podivam skrz nej do slunicka, tak prosvita a ja si rikam ze kdyz je to mezichladic stlaceneho vzduchu, tak ten vzduch pres nej proudi stlacenej a nevim jestli kdyz ten cooler prosvita, jestli mi nahodou ten stlacenej vzduch nebude unikat .... proste mam podezreni, jestli nahodou ten chladic co jsem koupil na tom vrakaci neni taky poskozenej .... ? [upravil dne 20.3.2008 bure_406] Nechápu kam se dívaš????? jestli jenom přes hlíníkové žebra tak jasně že to musí prosvítat,musí tudy proudit vzduch a chladit....je to přece chladič....ale jestli se díváš do přírub a vidíš v nich světlo tak je to špatný....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: Přema Původně zaslal: bure_406 Původně zaslal: Přema Asi na všechno...bez toho to nejede a nepojede.....jako že bys jezdil bez něho????? vyměnit nic jiného ti nezbyde...... Ne e, bez neho v zadnem pripade jezdiz nechci, jen jsem chudinku piskota poskodil ve stredu a do servisu jedu az zitra ,ale do prace jet musim, takze nevim jak dlouho to vydrzi jezdit bez toho .... a pak, v kufru uz mam i jinej cooler (z vrakoviste) a kdyz se podivam skrz nej do slunicka, tak prosvita a ja si rikam ze kdyz je to mezichladic stlaceneho vzduchu, tak ten vzduch pres nej proudi stlacenej a nevim jestli kdyz ten cooler prosvita, jestli mi nahodou ten stlacenej vzduch nebude unikat .... proste mam podezreni, jestli nahodou ten chladic co jsem koupil na tom vrakaci neni taky poskozenej .... ? [upravil dne 20.3.2008 bure_406] Nechápu kam se dívaš????? jestli jenom přes hlíníkové žebra tak jasně že to musí prosvítat,musí tudy proudit vzduch a chladit....je to přece chladič....ale jestli se díváš do přírub a vidíš v nich světlo tak je to špatný....... aha, me to jen hned nedoslo ten vzduch v okruhu teda proudi jako ze \"kanalkama\", ktere jsou v tom zebrovani ... pak kdybych teorticky dal k jedne z prirub dostatecne silnej svetelnej zdroj, musel bych se tema kanalkama prosvitit na druhou stranu, je to tak a nebo vubec nechapu jak vlastne chladic funguje ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Žeby toto? Zkus se mrknout sem. Pokud ten snímač není funkční, tak je auto líný a pomalý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: bure_406 Původně zaslal: Přema Původně zaslal: bure_406 Původně zaslal: Přema Asi na všechno...bez toho to nejede a nepojede.....jako že bys jezdil bez něho????? vyměnit nic jiného ti nezbyde...... Ne e, bez neho v zadnem pripade jezdiz nechci, jen jsem chudinku piskota poskodil ve stredu a do servisu jedu az zitra ,ale do prace jet musim, takze nevim jak dlouho to vydrzi jezdit bez toho .... a pak, v kufru uz mam i jinej cooler (z vrakoviste) a kdyz se podivam skrz nej do slunicka, tak prosvita a ja si rikam ze kdyz je to mezichladic stlaceneho vzduchu, tak ten vzduch pres nej proudi stlacenej a nevim jestli kdyz ten cooler prosvita, jestli mi nahodou ten stlacenej vzduch nebude unikat .... proste mam podezreni, jestli nahodou ten chladic co jsem koupil na tom vrakaci neni taky poskozenej .... ? [upravil dne 20.3.2008 bure_406] Nechápu kam se dívaš????? jestli jenom přes hlíníkové žebra tak jasně že to musí prosvítat,musí tudy proudit vzduch a chladit....je to přece chladič....ale jestli se díváš do přírub a vidíš v nich světlo tak je to špatný....... aha, me to jen hned nedoslo ten vzduch v okruhu teda proudi jako ze \"kanalkama\", ktere jsou v tom zebrovani ... pak kdybych teorticky dal k jedne z prirub dostatecne silnej svetelnej zdroj, musel bych se tema kanalkama prosvitit na druhou stranu, je to tak a nebo vubec nechapu jak vlastne chladic funguje ? Proč to dělat jednoduše když to jde složitě???? :myslim:myslimucpi jednu přírubu a do druhé natlač vzduch ale jenom tak max.1,5 at. a ponoř to do vody,není to jednodušší??? a potřebuješ ho přece zkusit jestli neutíká tlak....k čemu ti bude silné světlo když to pod tlakem bude utíkat..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Intercooler funguje stejně jako chladič na vodu, jenže v něm protejká vzduch z turba kterej se stlačením zahřál, a je stavěnej na vyšší tlak. Toliko k funkci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: Přema Proč to dělat jednoduše když to jde složitě???? :myslim:myslimucpi jednu přírubu a do druhé natlač vzduch ale jenom tak max.1,5 at. a ponoř to do vody,není to jednodušší??? a potřebuješ ho přece zkusit jestli neutíká tlak....k čemu ti bude silné světlo když to pod tlakem bude utíkat..... ta ma svetelna metoda je sice ponekud neprakticka, ale premyslel jsem jak bych pripadne ted doma bez vhodneho naradi vyzkousel ten cooler jeste driv nez mechanik tou Tvoji, daleko lepsi a hlavne praktictejsi metodou ... bych totis zitra cestou do servisu se jeste stavil na tom vrakaci a dozadoval se vymeny bo po velikonocich bych zas rad jezdil se spravenym brouckem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 .. a dekuji za rady Panove Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: bagr Žeby toto? Zkus se mrknout sem. Pokud ten snímač není funkční, tak je auto líný a pomalý. ... predpokladam, ze kdyz tam dam novej tak reset bsi nebo vypojit na chvili baterku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Nic takovýho. Prostě vyměň a jezdi. Je to jen chladič a čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 No já bych nic netestoval a rovnou to namontoval. Pokud je chladič z vrakáče, tak není stejně zaručeno, že bude dobře těsnit (dosti častá závada je prolínání kolem spoje plastu a plechu - to poznáš po čase, že se kolem objeví olej a nevím jak by na to byla citlivá tlaková zkouška, ale optická asi vůbec). Na výkon drobné prolínání nemá moc vliv, akorát je potom chladič a převodovka od oleje. Kolik jsi za něj dal? Já radši koupil nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: Leo No já bych nic netestoval a rovnou to namontoval. Pokud je chladič z vrakáče, tak není stejně zaručeno, že bude dobře těsnit (dosti častá závada je prolínání kolem spoje plastu a plechu - to poznáš po čase, že se kolem objeví olej a nevím jak by na to byla citlivá tlaková zkouška, ale optická asi vůbec). Na výkon drobné prolínání nemá moc vliv, akorát je potom chladič a převodovka od oleje. Kolik jsi za něj dal? Já radši koupil nový. mno, kupoval jsem toho vic, ale ten cooler byl tusim za 1500,- ovsem to cidlo, tedy snimac tlaku turba mi ten loupeznik chtel prodat taky za 1500,- , jeste ze ho nemel, koukal jsem ze u kellyho stoji novej cca 1300,- ... [upravil dne 20.3.2008 bure_406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bure Odesláno 24. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2008 vse vymeneno ... kobylky se opet pripojily ke stadecku :cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Původně zaslal: bure_406 vse vymeneno ... kobylky se opet pripojily ke stadecku :cool: :super:super:super:super:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.