Přejít na obsah
ludom

privod paliva

Recommended Posts

tak, uz som to spravil.

Bolo to v tom ohreve nafty v bloku motora, tá prechodová rúrka (z hadice do bloku) čo ide do toho ohrevu bola volná, tak som tam dal neaky bordel a dal som to spat, uz to neprisáva vzduch startuje tak ako má. Som spokojný. Taká blbost a kolko problémov narobí.

dik:D:D:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

a je ten ohřev i na 205 1,8 a 1,9 D???

a kde ji mám na tom motoru hledat?

do palivového filtru jde hadice od chladiče, tak to asi bude ten předehřev???

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Předehřev nafty u starších mechanických dieselů:

1. vyhřívaný naftový filtr - vodou. Vyskytuje se v 205 a 309 starších modelech, voda do filtru vede z hlavy, těsně za pravým horním držákem motoru.

2. vyhřívací komůrka vzadu zespodu, u držáku spodního silentbloku motoru. Samotný filtr je pak nevyhřívaný. Nový typ 205 a 309 do r.93, starý typ 405 - ky.

3. Naftový filtr posazený přímo na těleso termostatu. Na modelech od r.93 výš.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×