Kelfik Odesláno 26. listopad 2007 Sdílet Odesláno 26. listopad 2007 Zdravím, potřebuju pomoct, mám Peugeot 306 1.4i, rv.93, motor KDX. Motor na 1/4 plynu nereaguje, při stání zdechne pokud přidám trochu plynu. Pokud přidám hodně plynu na místě normálně se vytočí do otáček. Při jízdě do 1/4 plynu to nejede, pak začne škubat(v určité poloze plynu) a na půl plynu a výše jede normálně. Četl jsem nějaké dotazy ale bylo tam spustu nesrovnalostí aslovíčkaření a nikdo moc nevěděl. Na AUTOKELLY je "snímač polohy škrtící klapky", jednak dle obrázku to je něco jinýho a co jsem vyčetl, tak toto zařízení registruje jen 2 polohy- volnoběh(zavřená škrtící klapka) a škrtící klapka otevřena. ALE potenciometr je připojen přímo na škrtící klapku a registruje přesnou polohu otevření. Diodou jsem si vyblikal diagnostiku a vylezla mi z toho tato závada "21-snímač polohy škrtící klapky/spínač volnoběhu", ale jelikož by toto zařízení mělo být zavislé na potenciometru, tak hláška diagnostiky by mohla být vadná. Zajímá mě váš názor na věc, popřípadě, kde se dá sehnat ten potenciometr a na kolik to výjde??? Jinak jsem slyšel, že jde nahradit zařízením z favorita, ale musí se zkoušet který. Zde posílám vymontovanou část potenciometru šktrtící klapky, ty bílá místa vypadají že je vydřený. [upravil dne 26.11.2007 Kelfik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309Tom Odesláno 26. listopad 2007 Sdílet Odesláno 26. listopad 2007 Nevím jak na 306ku, ale je tady potenciometr z favorita do 309ky. Třeba ti to k něčemu bude Tady je plno kutilů, možná když budeš hledat? [upravil dne 26.11.2007 309Tom] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelfik Odesláno 27. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Potřeboval bych ale zjistit nějak jestli je opravdu ten potenciometr vadný nebo ne, dá se to nějak změřit prosím? Potenciometr má 4 výstupy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 jak si ho rozebral?? Mě se to nepovedlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelfik Odesláno 27. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 to stalmik: Normálně jsem oddělal sání + filtr, odpojil konektor a povolil 4 šroubky. Ale mám 1.4i motor, takže to bude nejspíš jiný než u Tebe, jinak já bych měl mít stejný potenciometr jak u Favorita s BMM. Takže by to mělo pasovat, jen je otázka zda to je opravdu ten problém a za kolik se to dá sehnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 kup hodně měkkou tužku a ty poškozené místa pořádně začmárej a namontuj to zpátky.mělo by to chvíli fungovat normálně,nebo alespoň znatelně lépe.takže si potvrdíš,jestli hledáš závadu na správném místě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelfik Odesláno 27. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 to klumir: to není špatný nápad, ještě mě napadl vodivej lak, ale nevím jak by to vydržel, spíš jsem myslel že by to s tím šlo spravit na delší dobu. Ale je to dobrej nápad na vyzkoušení, pokud by to aspon chvíli fungovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XtraiL Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Muzu nabidnout komplet karbec z felicie 1,3 to je uplne stejne jako favorit jednobodova strikacka!! Cena tak 1000,- !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 28. listopad 2007 Sdílet Odesláno 28. listopad 2007 Původně zaslal: Kelfik to klumir: to není špatný nápad, ještě mě napadl vodivej lak, ale nevím jak by to vydržel, spíš jsem myslel že by to s tím šlo spravit na delší dobu. Ale je to dobrej nápad na vyzkoušení, pokud by to aspon chvíli fungovalo. ten vodivý lak ti na tom uhlíku nebude držet.s tou tužkou tu dělají i profíci..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 28. listopad 2007 Sdílet Odesláno 28. listopad 2007 vodivy lak je blbost, kdyz je to odporova draha tuzkou to "pujde", otazka, jak dlouho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 28. listopad 2007 Sdílet Odesláno 28. listopad 2007 tou tužkou je to opravdu jen na vyzkoušení............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelfik Odesláno 29. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2007 TO XtraiL: Ozvi se mi prosím na mail ohledně toho karburátoru z feličky, díky moc. Mail: 10chip@atlas.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 30. listopad 2007 Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 nedavno sem se zabejval problemem volnobehu u moji 405ky 2.0SRI, u tyhle prilezitosti doslo i na potenciometr, taky sem resil jestli je spatnej nebo ne ... nakonec sem ho promeril - normalne sem ho nechal zapojenej, odizoloval sem ty 3 draty, co k nemu vedou a multimetrem meril ss napeti na jezdci - to je samozrejme zavilsy na poloze skrtici klapky - u myho auta 1.28V (volnobeh) ... 4.5V (plnej kotel), celej prubeh musi byt spojitej-kontinualni (rucka meraku ti nesmi skakat ...) jelikoz tam mas 4 draty, tak si najdi : napajeni (plus), zem a ty zbejvaly draty musej vykazovat nakou napetovou zavislot na poloze sktrici klapky ... pak mer stejne, jako ja ... jinak, jestli ho mas vyndanej, tak mer rovnou odpor - taky se nesmi menit skokove, kdyz s nim budes otacet ... ten napad s tuzkou ja zajimavej, ale ... funguje zejven diky tomu, ze tuha z obyc tuzky je prekvapive vodiva ale zivotnost tyhle "repase" bych videl tak na 100km ... to leda bys s sebou porad vozil tuzku hribe [upravil dne 30/11/07 hribe] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Odesláno 30. listopad 2007 Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 A co takhle nový potenciometr http://www.italtec.cz/ovl_motoru.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelfik Odesláno 30. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 To Karel: Díky moc, velice jsi mi pomohl !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Odesláno 30. listopad 2007 Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 Už jsem si myslel, že to nikdo nebude číst :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelfik Odesláno 30. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 To Karel: Ale jo já tu koukal několikrát denně, kdo mi poradí . Koukám, že jsi z FM, často tam jezdím. Ty už jsi měnil ten potenciometr? Pokud ano, máš to od té firmy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Odesláno 30. listopad 2007 Sdílet Odesláno 30. listopad 2007 Neměnil, mám 4 bodové vstřikování a to je trochu jiné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 3. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2007 to:kelfik pokud ještě sháníš ten snímač polohy škrtící klapky-co je na fotce,mám ho doma a úplně krásný..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 3. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2007 klumir: vyridil jsem kelfikovi, ze tu ma vzkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.