Jump to content
Sign in to follow this  
Fanyn406

vyřešení problemu s palivovym cerpadlem 2HDI

Recommended Posts

takze jde to jednoduse vyresit a to bud vymenit uhliky v cerpadle ,ale to jen pro ty sikovne a odvazne. a nebo tam pasuje po mensi uprave cerpadlo z 306HDI a to jak 90K i 110K ja tam mam 90K a na aute se to nijak neprojevilo a to i kdyz mam auto nacipovane. jinak mi muzete zavola a pozeptat se fanyn 777001628:potlesk:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak jsi tu pumpu upravil z té 306tky?? Myslím že je o dost užší, takže do toho koše jen tak nepásne. Co jsi použil jako výstuhu a jak jsi to zabezpečil aby se neotáčela a neukroutila se Ti tak hadička od čerpadla???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: foxo

Ahoj. Vis mi potom povedat, cim je nabehnuty vykon motoru 80kW oproti 66kW ked su to stejne motory?? (2.0HDi)

vstreky, variabilne turbo, inercooloer - medzi chladic vstlaceneho vzduchu, a riadiaca jednotka je inak programovana......detto VW TDi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fanyn406

takze jde to jednoduse vyresit a to bud vymenit uhliky v cerpadle ,ale to jen pro ty sikovne a odvazne. a nebo tam pasuje po mensi uprave cerpadlo z 306HDI a to jak 90K i 110K ja tam mam 90K a na aute se to nijak neprojevilo a to i kdyz mam auto nacipovane. jinak mi muzete zavola a pozeptat se fanyn 777001628:potlesk:papa

Nemáš foto jak si to vyřešil?? Docela rád bych viděl jak to máš vymyšlené...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×