lkr@cbox.cz Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Ahoj, uz delsi dobu si nevi nikdo rady s klepanim motoru. A jelikoz uz nevim co ma delat, pisu svuj problem sem. Mam Xsaru VTS 2.0 16V, ale je to ten samy motor jak na P306stce. Dokonce to zaslo az tak daleko, ze jsem sehnal druhy motor, ale po namontovani dela to same. Fakt uz nevim, kde muze byt problem, nechce se mi verit, ze dva ruzne motory maji ten samy problem :-( Zdvihatka meneny dvakrat, vstriky, ventily, odzkouseny tlaky, jednotka, svicky, civky, rozvody, nic nepomaha :-( Podotykam, ze zvuk vychazi z prostoru v hlave, na spodu by problem byt nemel. Puvodni motor mel 130 000 a ten druhy ma 80, takze je jeste relativne novy... Budu vdecny za kazdou radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Původně zaslal: lkr@cbox.cz Ahoj, uz delsi dobu si nevi nikdo rady s klepanim motoru. A jelikoz uz nevim co ma delat, pisu svuj problem sem. Mam Xsaru VTS 2.0 16V, ale je to ten samy motor jak na P306stce. Dokonce to zaslo az tak daleko, ze jsem sehnal druhy motor, ale po namontovani dela to same. Fakt uz nevim, kde muze byt problem, nechce se mi verit, ze dva ruzne motory maji ten samy problem :-( Zdvihatka meneny dvakrat, vstriky, ventily, odzkouseny tlaky, jednotka, svicky, civky, rozvody, nic nepomaha :-( Podotykam, ze zvuk vychazi z prostoru v hlave, na spodu by problem byt nemel. Puvodni motor mel 130 000 a ten druhy ma 80, takze je jeste relativne novy... Budu vdecny za kazdou radu... A co vačkz ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Comáš za motor? 2.0 16V 07.1998 11.2000 97 kW 132 HP 1998 ccm RFV (XU10J4R) 2.0 16V 11.2000 100 kW 136 HP 1997 ccm RFN (EW10J4) 2.0 16V 04.1997 11.2000 120 kW 163 HP 1998 ccm RFS (XU10J4RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Možná blbost - jediná věc, kterou ty motory mají společnýho je, že oba byly napojený na stejnej přivod paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 nebo vyfuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkr@cbox.cz Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Vacka to nevim, nemela by byt spatna, a hned u dvou motoru? Kod je RFS 120 kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkr@cbox.cz Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Palivo? TO by nejelo, nebo nejak blblo, ale jede to to krasne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Je to divné jiný motor a to samé - náhoda?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pegoo Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Mrkni na ty díly co tam jsou původní,sání atd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Ptám se jenom protože to není v původním příspěvku napsaný - silentbloky motoru jste asi měnili že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 stary motor rozobrat a skusit najst pricinu.ak nic nenajdete tak problem je mimo motor podla vsetkeho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkr@cbox.cz Odesláno 12. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 No sani je stare to je pravda. Silentbloky na motoru vymenene. A asi to bude blba nahoda. Po nedeli to jde jeste jednou do servisu, napadlo me, ze muze byt ucpany nejaky mazaci kanal a nahore je maly tlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 a jak je velke to klepani,zkousel sis poslechnout stejny motory na jinem aute?treba ten zvuk k tomu motoru proste patri.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkr@cbox.cz Odesláno 12. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Ma to kamos a je to tiche a ja to puvodne mel taky tissi :-( A klepe to jak svina, aj za studena i za tepla [upravil dne lkr@cbox.cz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Udělal bych to, jak píše jozefsv. Něco určo najdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkr@cbox.cz Odesláno 12. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 JJ budu muset :-( Jen me sere, ze vsecko stoji tolik penez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pišta Odesláno 12. říjen 2007 Sdílet Odesláno 12. říjen 2007 Mi to dělá taky,hlavně v tahu.Přesně podle otáček. Když zastavím a chvíli to protůruji lehce na volnoběh,tak to po chvilce přestane. potom zase za jízdy to začne,,,,ale né pokaždé. Byl jsem s tím u Vašendy v servise a tam mi řekli,že u 2.0 16v to dělá sběrné výf. potrubí co je přidělané k hlavě. Tam prý povolují nějaké sváry.U 3.0 to nedělá,má jiné potrubí. Už to prý jednomu kupéčku měnili. Nechal tam 9000 korunek,ale spokojenost.Už mu to neklepe. Tak jestli to nebude ten zádrhel i u Tebe. Taky máš 2.0 16v. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 13. říjen 2007 Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Tak takový motor máým taky, tak bylo to ono...ať vím co mě určitě zase potká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkr@cbox.cz Odesláno 13. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2007 Původně zaslal: Pišta Mi to dělá taky,hlavně v tahu.Přesně podle otáček. Když zastavím a chvíli to protůruji lehce na volnoběh,tak to po chvilce přestane. potom zase za jízdy to začne,,,,ale né pokaždé. Byl jsem s tím u Vašendy v servise a tam mi řekli,že u 2.0 16v to dělá sběrné výf. potrubí co je přidělané k hlavě. Tam prý povolují nějaké sváry.U 3.0 to nedělá,má jiné potrubí. Už to prý jednomu kupéčku měnili. Nechal tam 9000 korunek,ale spokojenost.Už mu to neklepe. Tak jestli to nebude ten zádrhel i u Tebe. Taky máš 2.0 16v. Hmm to je zajimave, protoze svody sem dal svoje. mam jeste jedny k tomu novemu motoru tak to muzu zkusit... Akorat se ty ladene blbe vytahuji, je to jak jezek v kleci :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkr@cbox.cz Odesláno 26. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. říjen 2007 svodama to neni :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.