Jogin Odesláno 16. srpen 2007 Sdílet Odesláno 16. srpen 2007 Cus, predem diky za rady, mam novy brzdy, kotouce i desky ATE, brzdej vyborne, zadny vadnuti extrem, ale svina normalne pravy kolo kdyz zastavim a sahnu na nej, tak pravej kotouc horkej jako prase a levej oproti nemu asi tak polovocni teplota, a pri tom mam to vsechno vycisteni, kolo se toci uplne krasne nikde nic nedre, mozna malinko tam neco je , ale to neni nic oproti tomu kdyz sem mel puvodni brzdy, takze fakt nevim v cem je proble, v servisu , ale i znamej se na to dival a ze pry to drhne monohem min nez u jinych aut, ba zkoro vubec Tak me napada, bude me pravy kolo brzdi vic, a levi min, ze je tam tak rozdilna teplota, a nebo teda musi nekde ten pravej kotouc, drit o desku jinak nevim. Ale auto brzdi rovne. ENzkousel sem to jeste na fest, zajizdim brzdy, ale co sem pustil volant brzdi rovne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 16. srpen 2007 Sdílet Odesláno 16. srpen 2007 Tuším za kilo si prolezeš nezávisle stolicí na brzdy na STK. Ti ukáže nesouměrnost brzd. Exaktní data, pak můžeš mudrovat čím to je. Není ale normální aby se jedna strana hřála, druhá ne a brzdilo ti to nachlup stejně. Někde bude chyba .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 16. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. srpen 2007 Prave, jestli me jedna strana nedrhne vic jak druha , ono tam asi naky treni vzdycky je, ale treba na ty levi strane nebude nic , ja nevim asi zajedu na tu brzdu a uvidim, no. Jen doufam , ze se k mym noévym brzdam budou chovat slusne mam na ne najeto asi prez 300km tak sand uz by se jim nic stat nemelo, kazdopadne jeste takova pozornost co sem vykoukal, je ta, ze na pravy strane kde se to hreje, sou takovy uz znatelny rysy brzdeni, nejsou tam zadny ryhy nebo tak to ne, ale uz to tam je trochu videt soutam pruhy tmavsi a svetlejsi atd. oproti levymu kotouci ktery je po cely plose zbarven stejne. Dalsi vec je ta ze ta prava strana pri slabym brzdeni v maly rychlosti piska takze jestli se me nezapekly desky, ale co sme na ne koukali tak sou dobre zajety a spareny nejsou. Mam pesek, nemuzu mit nic normalne aby me slo jak ma:grr 9000Kc brzdy a stoji to akorat za hovec a nervi! [upravil dne 16.8.07 Jogin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TBK Odesláno 16. srpen 2007 Sdílet Odesláno 16. srpen 2007 Resil jsem cosi podobneho - lec v opacnem gardu (LP kolo). Po vymene desticek, valecku, hadicky, vod.tycek trmenu brzdice jsem vymenil (dle rady mechanika) i rj ABS a ..... nic. Vse stejne. Zbyval jen hlavni valec, jelikoz jsem vsak financne bykrvacel nakupem (zbytecnym) ABS - timto ho mohu nabidnout za cca 2200,- - resil jsem to jen nakupem opravne sady do hl,valce - a ejhle, vyresno. Jinak piskani u novych desek do cca 500km je normal. V zabehu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 16. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. srpen 2007 Hmm spatnej brzdovej valec , a poznaj to na brzde? Jestli je v riti? Jinak mam 1,8 16v rok vyroby 99 Nebude stacit ta opravna sada? preci jen za brzdovej valec se me 3000Kc davat nechce! Dalsi vec je ta, jestli sem me uz timhle stalym pribrzdovanim ten kotouc uz nepojebal, zatim krivej neni, ale sou na nem prave ty stopy, Zase, ale kdyz sem naslapaval aby sme zkusili jestli se vracej dobre desky, tak to normane slo, tak snad hlavni brzdovej valec v haji nebude Zse kdyz tocimnormalne kolem, a udela 3 otacky , tak se me to zda normalni , [upravil dne 16.8.07 Jogin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 16. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. srpen 2007 Tak sem mluvil sd mechanikem co me to delal, rikal ze hlavni brzdovy valec to nebude, ze tam mam prijet a jeste stim se pokusi neco udelat, potom bych prej musel vymeni brzdic. ted sem z toho jelen jestli mysli komplet cely trmen? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steiner Odesláno 17. srpen 2007 Sdílet Odesláno 17. srpen 2007 Řekl bych, že pravé kole během jízdy "lehce" přibržďuje. Běžný jev. Podle mě na souměrnosti nic nepoznáš, neboť bude brzdit dobře. Pokud je to jen lehce, tak na autě během jízdy vůbec nic nepoznáš, ale kolo se víc zahřívá. Myslím, že jedna destička bude trochu dobržďovat. Když jsi měnil brzdy, nebyla jedna strana víc sketá jak druhá? To nedělá jen tobě, už jsem to viděl víckrát. Na mém zadku (306 HDI) to dělá levé zadní kolo. Jen lehce, ale deska na této straně je našrot a ostatní jsou OK. Proč? Vše je OK, několikrát vyčištěno, vše napriosto v pořádku včetně třmenů a vodících pístků... Mohl by to být i tento případ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 17. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2007 Heh, hele , muzu te uklidnit, je to ten samy pripad jako mas ty, akorat na levym prednim kole , 2hodiny ZADARMO me ty mechanici, cistily brzdy, odvzdsnovali, kontrolovali kapalinu, merily brzdic, proste vsechno! A verdikt, VSE VB PORADKU, desky dou krasne od kotouce, ale proste se porad zahriva lol, uz fakt nevim, jedine co sme nako postrehli je to, ze ja sem nechtel davat v peugeot nehoraznou sumu za predni podbeh ted uz ani nevim kolik stal ale koupil sem polskej neoriginal, no a ten nemam tu diru na proudeni vzduchu na kotouc je to tam cely zadelany, tak jestli to neni tim , ale zase by to nebyl takovej rapidni rozdil, jen me de o to jestli se ten kotouc nesjede o mrte driv, Jinak mam tam uz torchu stopy od desky, je pravdepodobny , ze se ta leva nevraci jak ma a pribrzduje, ale potom nechapu proc, kdyz tam mrcha jedna klouze jako po masle Hlavni brzdovy valec to nebude, jelikoz ten komunikuje s ABS a kdyby tam byl spatnej tlak, nebo tak neco pak by blikala kontrolka ABS , a na diagnostice to nic nehazi, takze to by melo bejt v cajku. Mno kdo by vedel proc se to hreje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TBK Odesláno 17. srpen 2007 Sdílet Odesláno 17. srpen 2007 Jo, tak pokud to nebude hl.brzd.valcem (opravna sada - pokud by nebyl vnitrek nejak vydrenej - by jinak stačila) . . . . . obdivuji mechanika ze by to ovsem poznal timto popsanym zpusobem, ale budiž . Jen mě napadá taková prostoduchost - od pedálu vede k posilovači brzd štelovací tyčka délky kroku - není moc "napnutá" - tzn. nepřitlačuje pak jakoby lehce stále na hl.válec malým tlakem, který by se projevil slybým stálým přibrždovanim kola? Pokud jsou na tvém autě vzadu bubny, kde je větší vůle mezi paknami a bubnem, bylo by to znat jen na jednom kole .... tedy pouze lehká teorie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 17. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2007 Ja mam 4x kotouc, pribrzduje me jen pravy kolo, nevim uz cim to muze bejt, ten hlavni brzdovej valec nevim no kazdopadne, krok mam dobrej to kontroloval taky. A kdyby to pribrzdovalo tim ze by byl spatnej krok jak pises, pak by brzdily vsechny kola ne? a ne jen pravy kolo ja nevim jestli mam zkusit ten hlavni brzdovej valec koupit tu opravnou sadu, jen se chi zeptat ten brzdovej valec je pro brzdy vsechny nebo jen pro kazdou zvlast Jeste k tomu , ze by poznal hlavni brzdovej valec jestli je spatnej, on me k tomu rekl mrte veci, ja sem to zapomel tak sem to rekl zjednodusene [upravil dne 17.8.07 Jogin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TBK Odesláno 17. srpen 2007 Sdílet Odesláno 17. srpen 2007 Jasně, hlavní brzd.válec je pro všechny kola (proto je hlavní), z něj jde tlak do obou okruhů - LP.PZ a PP,LZ kolo, pak je u každého kola jeho brzdový váleček (prasátko). Ten hl.válec můžeš mít samozřejmě ok - jen u mě byla ta chybka v něm . A pokud kontroloval i délku (a případný špatný krok - tlak) a bylo to v pořádku pak dobře. Jinak - mě tehdy diagnostikovali chybu v ABSu (jeden přidřený pístek a pak následně díky tomu lehký tlak na váleček a výsledný efekt hřející se přibrždovaný kotouč) což se ovšem výměnou celé řj ukázalo jako omyl. Každopádně jsem touhle zábavou žil asi 3 měsíce, běhal kolem auta jak ratlík a šahal na disky (k pobavení kolegů z práce, jež mě po čase začali napodobovat - děsná legranda, kurvy jedny) a zkoušel jak hřeje. Destička zvesela ubývala a moje rozumové schopnosti taktéž. Takže když se následně věc vyřešila tou opravnou sadou v hl.válci šel jsem se málem ožrat Ted jen čekám co se vysere příště, (a začínám mít podezření na výfuk). Hodně štěstí přeji. (jee, že by cenzurka? napsal jsem výfuck ( v ý f u c k ) a byly tam jen neslušné hvězdičky ) [upravil dne 17/8/07 TBK] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 18. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. srpen 2007 Prvae ze ja tam prasatko nemam, mam brzdic kde je odvzdusnova primo na nem, to sem se ptal kdyz sme to odvzdusnovali, kolik stoji prasatko kdyby se zlomil odvzdusnovak, oni rikali ze tam zadny nemam , jinak sem to jel projet, kolo znova vic teply nez levi kolo, tak sme to hned zvedli, ale bohuzel opet zadna vada neshledana,desky byli krasne odsunuty, i rukou kdyz sem seslapl pedal a potom pustil se ten kotouc dal roztocit, takze uz snad zbyva ten podbeh, a nebo ten kotouc se malo chladi uz fakt nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 18. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. srpen 2007 Jeste me napadlo, jestli teda nemam zkusit opravnou sadu na ten hlavni brzdovej valec, ale zase kdyz krok je dobrej jak se da lze jeste pozna ze je spatnej? Jinak na brzde opravdu se nic nezjistilo. Kola bezej soumerne brzdi to soumerne, akorat se ten levej hreje jako prase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steiner Odesláno 20. srpen 2007 Sdílet Odesláno 20. srpen 2007 Podle mě, kdybys měl problém na hlavním brzdovém válci, měl bys problém s brzdama jako celek a na všech kolech... Pochybuju, že by se tato závada projevila na jednom kole, když jinak auto brzdí dobře... Nemyslím, že by to teplejší kolo bylo hořším chlazením. Sázím na destičku... Citím se stejně. Několik měsíců jsem chodil kolem auta jak vůl, a na nic jsem nepřišel. Vše je v pořádku, brzdy několikrát rozdělaný, bezvadně vyčištění, pístky i prachovky namazaný silikonem, třmen volnej. Mechanici ani odborné články o brzdách mi vlastně ani nic jiného neporadili... Slyšel jsem od kolegů, že se jim stalo také něco podobného a také známého důvodu... Už to neřeším a jezdím dál. Je to jen lehce a na autě to vůbec nepoznám. Až bude destička našrot, tak koupím nové nějaké levnější nebo seženu jednu solidní desku a vrazím ji tam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 20. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2007 No, musim jen dotat, je to tak, ja sem je zajel, asi 400Km a totalne sem je probrzdil mrchy jedny no a od ty doby pokoj, kola sou temer srovnatelne tepla, rozdil teploty muze byt i ten ze ABS rozdeluje silu brzdeni? je to mozny ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 21. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2007 dneska ve vedru, se me zase jeden kotouc samozrejme ten pravej rozzhavil jako prse oproti tomu nalevi starane asi to bude moizna tim podbehem , ale na to kaslu mozna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 21. srpen 2007 Sdílet Odesláno 21. srpen 2007 Původně zaslal: Jogin ..., kola sou temer srovnatelne tepla, rozdil teploty muze byt i ten ze ABS rozdeluje silu brzdeni? je to mozny ? To si nemyslim. ABS nerozděluje sílu brzdění. ABS se stará o to, aby se nezablokovala kola. O rozdělení sil se starají systém ESP, ASR. Je to tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 21. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2007 Asi , jo , jen vylucuje ze to neni hlavni brzdovej valec, ale asi to bude jak se pise vis, bud deska, nebo to je slabym proudenim vzduchu z podbehu,kterej neni originalni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 23. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2007 LOL!!!!! Tak me uz to nepribrzduje, ale dneska sem to trochu rozjel a , malinko sem chtel pribrzdit asi ve 140Km a normalne se me zacal klepat volant looool , ja uz z toho nemuzu :D:D:aut Nevite cim by to mohlo bejt? Kotouce novy, desky novy, jinak do volantu pri 120Km ani nekopne nic, proste se to neklepe, ani pri prudcim brzdeni, do pedalu taky nic, ani v ty velky rychlosti, jen to klepe nad 13Km volantem, ze ja mam takovou smulu, diky hosi za tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 23. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2007 Poopravuju , preklep, klepe to pri 130Km ne pri 13Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.