Jump to content
Sign in to follow this  
gogogo

Podtlaková regulace hadičky

Recommended Posts

Zdravím všechny.Prosím o radu a potvrzení.

Vlastním peugeot 205 1.4 55kw jednobodové vstřikování

V přiloženém fotu je elektroventil podtlakové regulace.

Ve vysouvací tyčce nastavovače škrtící klapky(tzv.krokový motorek) je integrován kontakt volnoběhu.

Dle mého názorů pokud auto stojí a běží na volnoběh kontakt volnoběhu je seplý tudíž elektroventil uzavře podtlakovou regulaci a je použit základní předstih dejmetomu 8 stupnů na volnoběh.Při akceleraci,sešlápnutí plynového pedálu se kontakt volnoběhu rozpojí.Tím otevře elektoventil podt.regulaci a podtlak potoru vzávislosti na otáčkách zvyšuje nebo zmenšuje předstih skrze podtlakovou membránu na rozdělovači. Jeto správně?

A ted by mne opravdu zajímalo jak máte na svích autí zapojený hadičky do elektoventilu viz foto.

Já měl zapojenou hadičku ze vstřikovací jednotky kde je modrá šipka,z místa kde je červená šipka my šla do membrány na rozdělovači.Jenže takto jsem měl podtlakovou regulaci funkční již při sepnutém kontaktu volnoběhu.Pořád jsem řešil proč mi při studeném startu vylétli otáčky až na 2500 ot/min.(Při odpojení elektoventilu,vytáhnutí konektoru,běželo auto krásně na 1200ot/min(zavřený stav) ).

Takže při sešlápnutí plynového pedálu se my elektroventil uzavřel tudíš se náká regulace se zvišujícími se otáčkamy nemuže konat.

Takže jsem zjistil že když přepojím hadičku ze vstřikovací jednotky dovývodu kde je žlutá šipka,a hadičku z rozdělovače na vývod kde je červená šipka,začne se ten ventil chovat správně:),pokud chápu podtlakovou regulaci správně.

Takže bud mam špatne navedenej + - na konektoru nebo to jen bylo špatně napojený.

Tak ted bych vás poprosil o to jak to máte zapojené vy.Mockrát díky a snad jsem tady nenapsal náký nesmysl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyby někdo nevěděl kde je ten ventil je napravo hned pod nádržkou na brzdovou kapalinu,nebo hned vedle něj je nádržka s aktivním uhlím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toto je foto od jednoho člena co zas řešil nezapojené konektory,

jdemy o zapojení těch 2 hadiček žlutá šipka značí že horní vývod ventilu má volný nezapojený,takže je má zapojený z boku a zespodu je to tak správně prosím majitelé těchto vozů s tímto typem motoru jestly byste se my nepodívaly jak to máte.

post-0-14109596185337_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×