Přejít na obsah
martin106S16

Sem se všichni podívejte

Recommended Posts

Tady a pak na dyno results. Je tu test 24 citroenů saxo co byli v jeden den na tý samí brzdě. Jsou tam výsledky PS a popis úprav co maj udělaný. Na VTR se nekoukejte, dělali se ve dvou verzích s různym počtem PS, ale VTS se 118 a 1.4i se 75 stojí za to. Pak tady zkončej různý diskuse o tom co ti přidá a co ne...přidá totiž všechno, ale ne tolik kolik by se dalo čekat. To vítězný VTS má úpravu od LADmotorsport, vačky, broušený kanály, svody, čip, chlazený sání a výfuk...dobře utracenejch 100k za 23 koní co říkáte.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

dost ma zaujalo pri jednom VTS bez uprav , ze len privodom studeneho vzduchu do serioveho filtra mu to dalo cca 14 PS co je 10 % z vykonu - velmi dobra hodnota ;););)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

sireal :D:D:D:D:D tam ide o to ze seriove nasavanie ti privedie uz takmer tepli vzduch.Tu sa jedna o aksi naporove nasavanie, to znamena ze niekde dole mas vytiahnutu hadicu ktora naporom cerpa studeny vzduch az priamo k filtru a tym padom motor lepsie dycha a lepsie taha :D:D:D:D

Vyklad je dost zjednoduseny a snad aspon trochu jasny ;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ještě pár koní přidá, když přiváděný vzduch dostane správnou turbulenci. Potom se palivo daleko rychleji a efektivněji spálí. To má docela zmáknuté např. Viper Pipercross kit.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Napsán autorem martin106S16

Tady a pak na dyno results. Je tu test 24 citroenů saxo co byli v jeden den na tý samí brzdě. Jsou tam výsledky PS a popis úprav co maj udělaný. Na VTR se nekoukejte, dělali se ve dvou verzích s různym počtem PS, ale VTS se 118 a 1.4i se 75 stojí za to. Pak tady zkončej různý diskuse o tom co ti přidá a co ne...přidá totiž všechno, ale ne tolik kolik by se dalo čekat. To vítězný VTS má úpravu od LADmotorsport, vačky, broušený kanály, svody, čip, chlazený sání a výfuk...dobře utracenejch 100k za 23 koní co říkáte.

Podivej se v jakych otackach ma ten vykon.Vsichni ostatni maji maximum az za 7000. Nezapomen ze jeste dulezitejsi nez vykon je kroutak. A 270 vacka byla tusim jako standart na erku, 300 je ta spravna a s 320 mas volnobeh na 2000. To je teprv sila. No a jeste jedna vec, merit vykon od kol nikdy nebude objektivni, sou tam koeficienty a ty ne vzdy odpovidaji skutecnosti. Jo a ta krabice na vzduch (airbox) je tezka kopie toho co peugeot motorsport delal do 106 mini A group.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×