Jump to content
Sign in to follow this  
martin106S16

Sem se všichni podívejte

Recommended Posts

Tady a pak na dyno results. Je tu test 24 citroenů saxo co byli v jeden den na tý samí brzdě. Jsou tam výsledky PS a popis úprav co maj udělaný. Na VTR se nekoukejte, dělali se ve dvou verzích s různym počtem PS, ale VTS se 118 a 1.4i se 75 stojí za to. Pak tady zkončej různý diskuse o tom co ti přidá a co ne...přidá totiž všechno, ale ne tolik kolik by se dalo čekat. To vítězný VTS má úpravu od LADmotorsport, vačky, broušený kanály, svody, čip, chlazený sání a výfuk...dobře utracenejch 100k za 23 koní co říkáte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sireal :D:D:D:D:D tam ide o to ze seriove nasavanie ti privedie uz takmer tepli vzduch.Tu sa jedna o aksi naporove nasavanie, to znamena ze niekde dole mas vytiahnutu hadicu ktora naporom cerpa studeny vzduch az priamo k filtru a tym padom motor lepsie dycha a lepsie taha :D:D:D:D

Vyklad je dost zjednoduseny a snad aspon trochu jasny ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ještě pár koní přidá, když přiváděný vzduch dostane správnou turbulenci. Potom se palivo daleko rychleji a efektivněji spálí. To má docela zmáknuté např. Viper Pipercross kit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem martin106S16

Tady a pak na dyno results. Je tu test 24 citroenů saxo co byli v jeden den na tý samí brzdě. Jsou tam výsledky PS a popis úprav co maj udělaný. Na VTR se nekoukejte, dělali se ve dvou verzích s různym počtem PS, ale VTS se 118 a 1.4i se 75 stojí za to. Pak tady zkončej různý diskuse o tom co ti přidá a co ne...přidá totiž všechno, ale ne tolik kolik by se dalo čekat. To vítězný VTS má úpravu od LADmotorsport, vačky, broušený kanály, svody, čip, chlazený sání a výfuk...dobře utracenejch 100k za 23 koní co říkáte.

Podivej se v jakych otackach ma ten vykon.Vsichni ostatni maji maximum az za 7000. Nezapomen ze jeste dulezitejsi nez vykon je kroutak. A 270 vacka byla tusim jako standart na erku, 300 je ta spravna a s 320 mas volnobeh na 2000. To je teprv sila. No a jeste jedna vec, merit vykon od kol nikdy nebude objektivni, sou tam koeficienty a ty ne vzdy odpovidaji skutecnosti. Jo a ta krabice na vzduch (airbox) je tezka kopie toho co peugeot motorsport delal do 106 mini A group.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...