mifa Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 Tak jsem se právě vrátil z servisu na klimu a verdikt mě skoro položil.Únik na těle kompresoru ze spodní části.Byla by nějaká rada,zda má cenu tu zkusit nějak přetěsnit,či rovnou shánět nový a když ano tak nějaké doporučení na koupi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 4. červenec 2007 Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 Nový vychází kolem cca 15 000Kč Moc příjemná cena to teda není!!! Přetěsnění lze, ale to zkus obvolat pár servisů, které se tim zabývají, ale myslím, že cena nebude také malá...součásti na tyhle věcičky jsou dost drahý. Byl jsem na výměně ložiska u řeměnice a oprava vč. práce vyšplhala na 4 500Kč, byl jsem někde na Kladně (Stř. kraj - ale za boha si nemůžu vzpomenout na firmu! - teda rád jsem na ni zapoměl - zkusím se po ní podívat, třeba jen za optání co vychází přetěsnění, ale nic neslibuji, už je to víc jak rok! Záleží jak pochodíš u orientační ceny přetěsnění, ale jinak bych se nebál koupit starší s tim (např.: na annonci z bouračky či vrakáče - ale na ten inzerát se můžeš o autě více dozvědět - kolik měl motor najeto), že se Ti v servisu na něj podívají a popřípadě ho můžes vrátit zpět prodejci, vrakáče u nás to dělají! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 4. červenec 2007 Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 Mrkni sem, byl jsem s nima spokojený (asi lehce dražší, ale kvalitní!) http://www.autodrat.cz/sluzby/kladno/klimatizace.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mifa Odesláno 4. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. červenec 2007 Původně zaslal: Alek Mrkni sem, byl jsem s nima spokojený (asi lehce dražší, ale kvalitní!) http://www.autodrat.cz/sluzby/kladno/klimatizace.html Díky moc,okamžitě jsem tam volal,sdělil mi pouze,že si mám koupit nový kompresor,ale ochotný byli moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mifa Odesláno 5. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. červenec 2007 Lidičky naskytla se mi možnost koupě nového kompresoru,ale potřeboval bych zjistit typ kompresoru a počet drážek na řemenu,po zkoušce prstem se mi zdálo,že má 6 výstupků.nemáte možnost zjistit typ kompresoru,je tam krásně utopený a navíc krásně špinavý a nechce se mi oddělávat ty plasty pod motorem abych zjistil typ.Mám 406 2.0 hdi rok 00:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 5. červenec 2007 Sdílet Odesláno 5. červenec 2007 Původně zaslal: mifa Lidičky naskytla se mi možnost koupě nového kompresoru,ale potřeboval bych zjistit typ kompresoru a počet drážek na řemenu,po zkoušce prstem se mi zdálo,že má 6 výstupků.nemáte možnost zjistit typ kompresoru,je tam krásně utopený a navíc krásně špinavý a nechce se mi oddělávat ty plasty pod motorem abych zjistil typ.Mám 406 2.0 hdi rok 00:myslim Má 6 drážek. Vím to, protože jsem čerpadlo posilovače řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mifa Odesláno 20. červenec 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. červenec 2007 Původně zaslal: mifa Tak jsem se právě vrátil z servisu na klimu a verdikt mě skoro položil.Únik na těle kompresoru ze spodní části.Byla by nějaká rada,zda má cenu tu zkusit nějak přetěsnit,či rovnou shánět nový a když ano tak nějaké doporučení na koupi. Tak kompresor už je,na vrakáči u Kadaně za 3500 kč,vypadal skoro jako nový,jinak ne něm byla cedulka Citroen C5,již je namontován,jen se ukázala další netěsnost na trubce,takže mě to čeká 1.8 zas,servisman ale bude muset rozebrat asi půlku věcí v motorovém prostoru,takže je to seriál na pokračování a hlavně další útok na peněženku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.