longstarr Odesláno 23. květen 2007 Sdílet Odesláno 23. květen 2007 Tak mi někdy problikne STOP vysoká teplota motoru po pár vteřinách zhasne a je vše OK teplota vody necelých 90 a teplota oleje necejých 100 a teď nevím které čidlo nebo budík je špatný je samostatné čidlo které dává pokyn ŘJ a budíku na palubce nebo jsou stejné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Odesláno 23. květen 2007 Sdílet Odesláno 23. květen 2007 Pro začátek nějaké bližší upřesnění, třeba o jaké auto se vůbec jedná:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 24. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2007 P 406 r.v.1999 3.0 V6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 24. květen 2007 Sdílet Odesláno 24. květen 2007 pro ridici jednotku a pro budiky na palubce jsou ruzna cidla, jeste by to mohlo delat v souvislosti s nejakym cidlem od klimatizace, nevim presne jak u motoru 3,0 V6 ale u 1,8 a 2,0 je ridici jednotka vetraku, spojena s ridici jednotkou klimatizace a ta se stara o beh vetraku, kontroluje teplotu a pripadne rozsveci kontrolku STOP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.