longstarr Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Tak mi někdy problikne STOP vysoká teplota motoru po pár vteřinách zhasne a je vše OK teplota vody necelých 90 a teplota oleje necejých 100 a teď nevím které čidlo nebo budík je špatný je samostatné čidlo které dává pokyn ŘJ a budíku na palubce nebo jsou stejné? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supersonic Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Pro začátek nějaké bližší upřesnění, třeba o jaké auto se vůbec jedná:aut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
longstarr Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 P 406 r.v.1999 3.0 V6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 pro ridici jednotku a pro budiky na palubce jsou ruzna cidla, jeste by to mohlo delat v souvislosti s nejakym cidlem od klimatizace, nevim presne jak u motoru 3,0 V6 ale u 1,8 a 2,0 je ridici jednotka vetraku, spojena s ridici jednotkou klimatizace a ta se stara o beh vetraku, kontroluje teplotu a pripadne rozsveci kontrolku STOP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.