Butch Odesláno 2. září 2003 Sdílet Odesláno 2. září 2003 Zdravim, mam dneska zase den. Jedu takhle do brna a z niceho nic mi pri pribrzeni zacalo kneco klepat. Po prijezdu do nejblizi kryte garaze jsem sundal kolo a ejhle Prasknuty kotouc. Rad bych jenom znal duvod proc by tomu tak mohlo byt. Ze me ceka vymena kotoucu a desticek s tim jsem se uz smiril, ale jedna otazka je vecna PROC :o:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xVlasta Odesláno 2. září 2003 Sdílet Odesláno 2. září 2003 Mne to udelalo takhle pri ceste z Nemecka (dojel jsem to do cech)..... Nastesti jsem hned za hranicema nasel vrakac a hned byla výmena...... Mel jsem je uz hodne sjete a jak se vyhril tak prasknul.......(byl az fialovy.....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 2. září 2003 Sdílet Odesláno 2. září 2003 slabý a unavený materiál, nic netrvá věčně........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 2. září 2003 Sdílet Odesláno 2. září 2003 je třeba si hlídat sílu brzdového kotouče, ne nadarmo výrobce udává minimální sílu kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 2. září 2003 Sdílet Odesláno 2. září 2003 Kolik by to mělo bejt minimálně? Dejme tomu u mý 309D? [Editován dne 2/9/03 gvg] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 3. září 2003 Sdílet Odesláno 3. září 2003 Kde ti přesně prasklo? Už jsem to viděl uvalené mezi brzdovou plochou a tim středem.takže byly 2 díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bonifác Odesláno 3. září 2003 Sdílet Odesláno 3. září 2003 gvg:kotouče na 309-tku maj tuším tlouš?ku 10mm a když sem si je chtěl nechat u automechanika srazit,tak říkal že by to musel udělat asi o milimetr,že to je moc,že za to neručí a že si mám radši koupit nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. září 2003 Sdílet Odesláno 3. září 2003 Brzdové kotouče už jsem viděl prasklé různě. I radiálně - od středu kolmo až na okraj, i utržené od středu na ty dva díly (ten byl ale hodně zrezlý, takže spíš nejdřív urezl), i kotouč s vnitřním chlazením s probořenou plochou... Jestli někdo víte min. tlouš?ky kotoučů, tak to sem kdyžtak napište, já to z hlavy nevím, každopádně u 309-ky to bude min. 8mm, méně určitě ne. Ale už jsem taky koupil auto, kde byly \"žiletky\" o tl. cca 3 mm, a destičky až na kov - nechápu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 3. září 2003 Sdílet Odesláno 3. září 2003 u 405 je to asi takhle: Přední brzdy Průměr kotouče: 266,0 mm Tlouš?ka kotouče: Nový: Plný kotouč: 10,0 mm Kotouč s větráním: 20,4 mm Minimální tlouš?ka: Plný kotouč: 9,0 mm Kotouč větraný: 18,0 mm Maximální nerovnost kotouče: 0,07 mm Minimální tlouš?ka brzdové destičky: 2,0 mm Zadní bubnové brzdy Vnitřní průměr: Nový: 228,6 mm Maximální průměr po opracování: 229,6 mm Minimální tlouš?ka obložení brzdové čelisti: 1,0 mm Zadní kotoučové brzdy Průměr kotouče: 247,0 mm Tlouš?ka kotouče: Nový: 8,0 mm Minimální tlouš?ka: 6,0 mm Maximální nerovnost kotouče: 0,07 mm Minimální tlouš?ka brzdové destičky: 2,0 mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 6. září 2003 Sdílet Odesláno 6. září 2003 Ještě bych dodal k těm brzdám \" Co neubrzdíš, to neukecáš \" .:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butch Odesláno 7. září 2003 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2003 Tak jsem to rovnou vymenil. Nove kotouce me vysli na 1400 (plne) Ferodo za auto-brzdy a desticky vysli na 800. Kotouc byl prasknuty od stredu k vnejsi strane na jednom miste. Kdybych ale pokracoval v brzdeni predpokladam ze by se driv ci pozdejc rozletel upne. Kotouc byl uz znacne opotrebovany a mel znacne vlnitou brzdici plochu. Vymenu jsem zvladl za nekolik minut a je to v cajku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 8. září 2003 Sdílet Odesláno 8. září 2003 Butch: ceny temer stejne jako v Teplicich. V Kvkelly stoji plny kotouc 727,- a desticky 796,- kc vcetne dane.. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toman Odesláno 11. září 2003 Sdílet Odesláno 11. září 2003 Jeste k tem kotoucum: Ma cenu kdyz se rozhodnu pro nove koupit rovnou vrtane? - jsou lepsi jen pro to ze se lip chladi nebo taky vic vydrzi atd.? Proste jestli se to za ty prachy navic od obyc vyplati. A pasnou ty vrtany kotouce (autobenex je myslim uvadi jako moznost k 1.6motoru na mou 1.4ku? - myslim tloustku, abych tam to kolo pak nasrouboval.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 12. září 2003 Sdílet Odesláno 12. září 2003 Vrtané ne! Pokud chceš něco lepšího, tak ber ty drážkované, nebo jestli trváš na dírách, tak vem takové, ve kterých jsou ty díry odlité při výrobě. Pokud totiž někdo vezme normální kotouč a vyvrtá do něj díry, tak tím oslabí materiál toho kotouče, okolo těch děr při vrtání vzniknou miniaturní prasklinky a pak se ten kotouč časem může roztrhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 12. září 2003 Sdílet Odesláno 12. září 2003 Mají ty drážkované kotouče nějaký vliv na sjetí destiček? Typoval bych že je to dost záhul na desky, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 12. září 2003 Sdílet Odesláno 12. září 2003 Ty drážky odvádí vodu a prach z destiček při brždění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 12. září 2003 Sdílet Odesláno 12. září 2003 Co mám zkušenost tak jsou supr kotouče od autoprimy QH, jsou jak děrovaný i drážkovaný. Pořídil jsem je kvůli tomu že sériový se mi hned zkroutily i když jsem je zajížděl asi 500km. Tyhle QH byly rovný i po 2 hodinový návštěvě na okruhu, a že se z nich kouřilo...:DDesky jsem dal závodní od Fri-Techu a brzdilo to opravdu hodně dobře a hlavně to nevadlo, ale výdrž tak 15tis km a cena dvounásobná. Ale já s tim blbnul na různých akcích, okruhy, vrchy a tak. Při normální jízdě bych typnul tak 30tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 14. září 2003 Sdílet Odesláno 14. září 2003 Pokud se o těch brzdách chcete dozvědět něco víc, tak tady je archivovaná jedna velmi poučná diskuze... http://corner-carvers.com/altimathread.php.html je to dost dlouhé, ale velmi zajímavé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 14. září 2003 Sdílet Odesláno 14. září 2003 A jestli chcete něco extra-spešl, tak nejnovější rýžovitý hit jsou zvlněný kotouče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toman Odesláno 14. září 2003 Sdílet Odesláno 14. září 2003 Jeste drobna otazecka k tem brzdam, respektive k destickam - k cemu je kablik kterej vede \"mezi\" brzdove desticky? Teda spis dovnitr k te vnejsi desticce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.