TBK Odesláno 17. duben 2007 Sdílet Odesláno 17. duben 2007 Ahoj, levé přední kolo se při jízdě nadměrně zahřívá - lehce přibržďuje - , mám nové brzdové destičky a válečky na obou př.kolech, beze změny. Vyměnil jsem i brzd.hadičku u lp kola - stále stejné. Pokud sundám kolo a volně otáčím kotoučem, zabrzdím a pustím, váleček se hýbe - jak má, ale přesto lehce destičky drhnou o kotouč. Může to být ještě kotoučema? Nebo snad jednotka abs kde je chyba u pístku a stále pouští tlak do kola? Dík za nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BATT Odesláno 17. duben 2007 Sdílet Odesláno 17. duben 2007 Mě to dělá na zadním, vyřeší to prý opravná sada kotoučové brzdy - na 406 stojí 2100,-. Jak jsem koupil tak prodávám, obrať se na Auto Vašenda, tam mi na to koukali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fana Odesláno 18. duben 2007 Sdílet Odesláno 18. duben 2007 Vodítka třmenu chodí volně ? Bývá to dost častej problém ... A ty desky když si vytáhl , byly sjetý stejnoměrně ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 18. duben 2007 Sdílet Odesláno 18. duben 2007 tipuji ložisko, manžeta poloosy je ok ?není prasklá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot 306 Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Jako lidičky chápu že se každej snaží přispět svoji troškou do mlýna ale fakt mi hlava nebere když se mu kousaj brzd. desky co s tím má společného praskla manžeta na homokinetaku u kola. To je uplně jiná závada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Pokud má pod pedálem brzdy štelování vůle, tak bych pokusně vyzkoušel povolit kousek pedál brzdy. Další myšlenka je mrknout na hlavní brzdový válec, jestli se kapalina vrací z dané větve od kola do nádobky (bych po odlehčení brzdy vyzkoušel povolit převlečnou matku na hlavním brzdovém válci, jestli se vytlačí zbytkovým tlakem kapalina a eventuelně pátral proč se nevrací - manžeta pístku, či moc malá vůle). Jak se do tohodle celého systému zapojuje ABS jsem nikdy mos neskoumal a ABS jednotku jsem nikdy nekuchal a do ničeho takového se ani nechystám, takže s ní nemám zkušenosti.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Původně zaslal: Fana Vodítka třmenu chodí volně ? Bývá to dost častej problém ... A ty desky když si vytáhl , byly sjetý stejnoměrně ? Pokud ti přibržďuje jen jedno kolo, hledej závadu u něj a ne u pedálu, hl. válce, ani v ABS. To co napsal Fana bude ono. Když to máš rozebrané, všechno funguje, ale pokud to složíš a vodítka třmenu nejsou dost volná (můžou být přirezlá, zapatlaná napálenou vazelínou, apd.), nebo jsou už vymačkaná a čep taky (stačí trochu), tak se třmen přítiskne silou kapaliny, ale nemá už sílu se odtáhnout (není tam žádná vratná pružina, jako na čelistech bubnovbé brzdy), protože se to buď přidírá, nebo kříží a ten třmen, potažmo destičky jsou od kotouče odtlačovány jen konstrukční házivostí kotouče. Rozeber to a prohlédni vodítka třmenu v čepech a jestli po sobě kloužou volně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TBK Odesláno 19. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Ted jsem mimo, az to pujde juknu na ty voditka třmenu. Jen mam pocit, že pístek levého válečku (tj to problem.kolo) je více vysunutý k destičkám nežli ten na pravém kole - z toho jsem právě soudil, že do něj jde stále trochu tlak brzdovky (nejspíš díky nějaké chybce v kostce - jednotce abs). Díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TBK Odesláno 23. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Tak jsem na nic nepřišel - třmen, váleček, destičky, kotouč - vše jak má. A přeci lehce přibržďuje, už mě v hlavě leží jen ta kostka s ABS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mecsoun Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Kontroloval-li si ty vodící tyčky brzdového třmenu, tak je zkus vyměnit. Anebo rovnou nechat vystružit nový díry a podle toho nechat udělat nový tyčky, protože tam stačí malá vúle, kterou pomalu rukou neucítíš, a když jednou zabrzdíš, tak se to zkříží. Měl jsem podobný problém na 309 ce a vyřešilo se to. zkoušel jsem před tím i měnit trubičky a nakonec jsem skončil u těch vodících tyček. Poznal jsem to tak, že jsem je na tý straně vydatně napajcovál grafitkou (jenom jako pokus) ta to všechno dokázala docela obstojně vymezit. Tak brzdám zdar a hodně štěstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 24. duben 2007 Sdílet Odesláno 24. duben 2007 Původně zaslal: TBK Tak jsem na nic nepřišel - třmen, váleček, destičky, kotouč - vše jak má. A přeci lehce přibržďuje, už mě v hlavě leží jen ta kostka s ABS. Jestli přibrzďuje jen lehce - není žhavý kotouč, nebo alespoň modře zabarvený- na teplotu nejde spoléhat, stačí párkrát zabrzdit a na kotouči neudržíš ruku, natožpak poznat teplotní rozdíl, pak je možnost to prostě ignorovat a počkat, až se destičky a kotouč trochu obrousí. Když jsem na 605ce měnil kotouče i destičky za nové (aftermarket), tak mi to taky dělalo, že přibrzďolalo (ale pravé) kolo. V podstatě se jednalo o souběh krajních tolerancí. POstupně to samo odeznívalo, jak si díly na sebe sedaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.