Dress Odesláno 8. březen 2007 Sdílet Odesláno 8. březen 2007 V poslední době jsem si všiml, že při nastartování studeného motoru \"vyletí\" z výfuku modrý oblak dýmu. Po několika málo sekundách je to normální a jen bezbarvě kouří, při teplém motoru jsem problém nezaznamenal. Ani jiné další příznaky nepozoruji (olej neubývá, žádná kontrolka nesvítí, ani na žádné jiné neobvyklé chování vozu si stěžovat nemůžu) Olej měněn před cca 4.000 km v rámci prohlídky tak 2 měsíce zpět, značka tuším OMV, plná syntetika. Dýmu jsem si všiml tak před 14 dni. Jedná se o 206-ku z roku 2003, 1,4HDi Nesetkal jste se s tím již někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 8. březen 2007 Sdílet Odesláno 8. březen 2007 Jo, za chvili odešlo turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 8. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2007 A jejej.... to brzo, má najeto 84 tis. km Raději snad ani nechci vědět cenu za opravu... Co škodí tomu turbu, proč by takhle rychle mohlo odejít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 9. březen 2007 Sdílet Odesláno 9. březen 2007 Původně zaslal: Dress A jejej.... to brzo, má najeto 84 tis. km Raději snad ani nechci vědět cenu za opravu... Co škodí tomu turbu, proč by takhle rychle mohlo odejít? Co skodi turbu ? zvysena namaha...tj. moc na to slapes Ale to ze ti to kouri po startu bych turbu teda vubec nedaval za vinu... zjistis to jednoduse. Oddelej saci hadici pred vstupem do sani, tj. nekde mezi turbem a sanim, a jestli bude vnitrem zasrany hodne od oleje, tak je jista pravdepodobnost, ze turbo uz jde do kytek, nebo minimalne pousti olej (me pousti takhle olej uz 60tisic km, vsecko je zasrane od oleje, veskere hadice kolem turba jak je tam tlak tak je to oprskane a mastne, ale oleje mi neubyva, nebo jen minimalne ze to neni ani na doliti). Turbo pousti olej hlavne kdyz jede na plne obratky, tj. pri zatizeni pod plynem...coz by se prave mohlo projevit kourenim. Ale na volnobeh po startu? nemyslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Odesláno 9. březen 2007 Sdílet Odesláno 9. březen 2007 No všeobecně platí, že modrý dým je z oleje, ale turba po startu??? To se mě opravdu nějak nezdá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 9. březen 2007 Sdílet Odesláno 9. březen 2007 Bude pryč jedna ze žhavicích svíček.Proto ti to nedělá u teplýho motoru.Dej si je zkontrolovat a bude to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 9. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2007 už jsem objednaný na příští týden do servisu tak uvidíme, doufám že když s tím teď jezdím tak tomu nějak neškodím jinak nemyslím si že by odešlo turbo z důvodu že bych na to moc šlapal, přes 3 tis. ot. točím vyjímečně (3 tis. ot. => na dálnici cca 135) a považuji se za klidného jezdce a šetrného k vozu, najeté km jsou poctivé, kdyby turbo opravdu 84 tis. km nevydrželo tak nejsem moc nadšený z takového motoru, asi jsem slyšel špatné hlasy, které při koupi říkali že 1,4Hdi jsou spolehlivé nenáročné držáky snad to bude jen maličkost, jako třeba ty žhavící svíčky apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 9. březen 2007 Sdílet Odesláno 9. březen 2007 Jo motory to jsou výborné. Všeobecně když odejde turbo tak ho většinou pohřbí majitel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 9. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2007 O jaké částce je řeč, jednalo-li by se o turbo? Cca 20-30 k? Víc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 10. březen 2007 Sdílet Odesláno 10. březen 2007 Mne robí Partner 2,0 HDi to isté. Robí to už minimálne 100 000 km. Robí to vždy pri studenom motore. Auto má už najazdené 170 000 km. Turbo je zatiaľ v pohode. Motor je tiež v pohode, len jeden vstrekovač má inú korekciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matko100 Odesláno 11. březen 2007 Sdílet Odesláno 11. březen 2007 Mam fungel nove turbo na 1,4 HDI. A cena pod 20 k SK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 11. březen 2007 Sdílet Odesláno 11. březen 2007 Původně zaslal: matko100 Mam fungel nove turbo na 1,4 HDI. A cena pod 20 k SK A prosim te, v kolikati km ti to odeslo ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 12. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2007 Původně zaslal: matko100 Mam fungel nove turbo na 1,4 HDI. A cena pod 20 k SK výborná cena, taky by mě zajímalo v kolika km jsi ho měnil, je to skutečně origo díl od peugeota? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matko100 Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 Asi som to blbo napisal,Ja ho mam na predaj. Keby ste mali zaujem Je to origos, vyrobca ja tusim KKK, take sa montujeu do Peugetopv v automobilkach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 13. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2007 Ve čtvrtek bych měl jet do servisu tak uvidíme co zjistí. Pokud by to skutečně turbo bylo tak bych se ozval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 16. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. březen 2007 pro matko100: tak se mnou nepočítej, můj problém turbem není, byl jsem v servisu; ale díky za nabídku [upravil dne 16.3.07 Dress] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pito.za Odesláno 6. duben 2007 Sdílet Odesláno 6. duben 2007 A čo tomu bolo asi mám rovnaký problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 6. duben 2007 Sdílet Odesláno 6. duben 2007 Noví org. turbo de kolem tech 20k kamosovi odeslo a ma repas noví, a spokojenej a stalo ho asi 7000 Kc , jinak turbo pred jizdou to chce prohrad jinak odchazi hodne sice tomu vadi kdyz ho vytacis ale zase asi zalezi na aute a jeho prizpusobeni , mame v rodine jedno Subaru WRX a tam se to toci jako prase a turbo po 120 000Km najeto je furt OK! tata by mohl u SUPERBU povidat, rikam mu nekotli to kdyz to je studeny ne!! a uz menil 2x Jinak napis sem zavadu jaka to byla at muzeme potom to vlakno vyuzit pro jiny [upravil dne 6.4.07 Jogin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dress Odesláno 6. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. duben 2007 byl to vadný vstřikovač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.