Guest Tomyc Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Cestou domů z práce najednou auto přestalo jít do otáček a pochvíli se rozsvítila kontrolka závady motoru s hláškou Engine anti-pollutin faulty. Nevíte někdo v čem může být problém? Auto je asi 3 roky staré a zhruba před týdnem byly dělány rozvody a měněn olej se všemi filtry. Předem díky za radu Tomyc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomyc Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Díky moc, tak jsem mohl zkusit nejdřív hledat Je tu příspěvků o tomto problému mnohem víc. Každopádně zítra navštívím servis a dám vědět kde byl problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomyc Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Tak jsem byl dnes v servisu Domansky v Kyjich. Ani jsem jim nemusel rikat jakou hlasku mi to zobrazuje ten clovek mi ji rekl rovnou sam. Toto hlaseni pry muze mit asi 60 pricin a tak se obtizne hleda. Pry mam stesti ze ta zavada byla trvala a projevila se i v servisu. Udajne problem s nejakym vysokotlakym cidlem. Nicmene cidlo nemenili pouze konektor. Tak doufam ze bude ted na chvili klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BATT Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Původně zaslal: Tomyc Tak jsem byl dnes v servisu Domansky v Kyjich. Ani jsem jim nemusel rikat jakou hlasku mi to zobrazuje ten clovek mi ji rekl rovnou sam. Toto hlaseni pry muze mit asi 60 pricin a tak se obtizne hleda. Pry mam stesti ze ta zavada byla trvala a projevila se i v servisu. Udajne problem s nejakym vysokotlakym cidlem. Nicmene cidlo nemenili pouze konektor. Tak doufam ze bude ted na chvili klid Tak to je dobré, já mám na 406 momentálně malinko problémy s FAP. Jednoho dne mi auto kleklo tím stylem že nejdříve začal svítit FAP, poté diagnostika motoru, nakonec to napsalo tu samou hlášku co tobě a byl konec. Po odtažení do servisu mi vyměnili vysokotlaký ventil na vstřikovacím čerpadle s tím že to nemá s FAP žádnou souvislost. Druhý den jsem s autem odjel, ujel cca. 1000km a začal svítit FAP a následně znovu antipollution fault... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Tu závadu diferenciálního čidla jsem měl taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Původně zaslal: BATT Původně zaslal: Tomyc Tak jsem byl dnes v servisu Domansky v Kyjich. Ani jsem jim nemusel rikat jakou hlasku mi to zobrazuje ten clovek mi ji rekl rovnou sam. Toto hlaseni pry muze mit asi 60 pricin a tak se obtizne hleda. Pry mam stesti ze ta zavada byla trvala a projevila se i v servisu. Udajne problem s nejakym vysokotlakym cidlem. Nicmene cidlo nemenili pouze konektor. Tak doufam ze bude ted na chvili klid Tak to je dobré, já mám na 406 momentálně malinko problémy s FAP. Jednoho dne mi auto kleklo tím stylem že nejdříve začal svítit FAP, poté diagnostika motoru, nakonec to napsalo tu samou hlášku co tobě a byl konec. Po odtažení do servisu mi vyměnili vysokotlaký ventil na vstřikovacím čerpadle s tím že to nemá s FAP žádnou souvislost. Druhý den jsem s autem odjel, ujel cca. 1000km a začal svítit FAP a následně znovu antipollution fault... Pokud je motor s FAPem provozován delší dobu na volnoběh nebo jízdní styl nedovolí dokončit řádnou regeneraci, objeví se hlášení přetížení FAP. Je nutné jet s vozidlem miniálně 5 minut vyšší rychlostí než 60 km/h, aby se úspěšně dokončila regenerace. Pokud tak neučiníš, ECU motoru začne limitovat dodávku paliva = omezení otáček a je nutný servisní zákrok (vyvolání regenreace). Chyba tedy není v čerpadle, ale v regeneraci FAP (tlak paliva úmyslně omezí ECU), tedy pokud je to tvůj případ. Ještě doplním: vypadá to, že v servisu vymazali chybová hlášení, proto motor fungoval normálně, pokud se ti znovu rozsvítila kontrolka FAP (přetížení), máš cca 100 km na regeneraci (jednotka se pokusí o cca 5 cyklů regenerace), poté se opět přepne motor do nouzového režimu. Doporučuji, proto zahřát auto na provozní teplotu a dát si výlet po dálnici. Pokud kontrolka FAP zhasne, regenerace se zdařila a není potřeba další zákrok, jestli ne je potřeba navštívit servis. Pak záleží na tom kolik máš najeto, jestli už měl být filtr vyměněný atd. [upravil dne homat] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.