bedo Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Zdravim, mam trochu problem so zohriatim motoru. ak je vonku pod 7 stupnov tak sa nedokaze motor behom 40-50km jazdy zohriat na viac ako 70 stupnov. ak je nad 10 tak to relativne ide ale dlho mu to trva (cca 25-30 km) . Mam podozrenie ze je stale otvoreny termostat. Avsak predtym nez ho vymenim tak sa chcem spytat ze ci to nemoze byt sposobene iba zavzdusnenim systemu. Pretoze auto zacne kurit behom 3-4 minut. Menil som pred mesiacom chladiacu kvapalinu a odvzdusnoval som na troch miestach (pri kabine,na chladici, a na telese termostatu) dost intenzivne a neviem ci som na nieco zabudol. Je sanca ze to je iba zavzdusnene a termostat budem menit zbytocne? diky diky [upravil dne 11.12.06 bedo] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MPavel Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Mno já ti moc detailně v tomto neporadím, ale co jsem si zde různě pročítal tak bývají špatné termostaty. Zkusil bych ho vyměnit. Nestoji moc do 1000,- se vejdeš... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 no zkus to odzvdusnit jeste jednou na tech dvou mistech - u kabiny a u termostatu a pokud tam vzduch nebude, tak uz zbyva jen bud spatne cidlo pro merak na palubce ( je to tusim s modrym konektorem 1 vyvod, bohuzel hodnoty odporu ktery ma mit netusim, nekde jsem je tu an foru ale myslim kdysi cetl ) a nebo to bude fakt tim termostatem, upust cast chladici kapaliny, vyndej termostat a zkus ho uvarit v hrnci, uvidis jestli funguje nebo ne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bedo Posted December 6, 2006 Author Share Posted December 6, 2006 dik ferry aj Mpavel, skusim to teda dnes este raz odvzdusnit ale pri tej kabine sa mi to nezda ze by bolo zavzdusnene kedze kuri perfektne do 5 minut od nastartovania aj ked je vonku pod 7 stupnov. cidlo by zle byt nemalo kedze pri vyssej vonkajsej teplote ukazuje dobre, a myslim ze ked to po odvzdusneni nepojde tak ho rovno vymenim nebudem saskovat s hrncom ked to uz bude raz rozobrane tak tam uz dam novy nech som to nerozoberal zbytocne ... predsalen ma auto 6 rokov tak myslim ze novym termostatom nic nepokazim .... kazdopadne dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 jj, nejspis to bude tim termostatem, pac ten odvzdusnovak u kabiny je nejvyssi bod chladici soustavy, a kdyz to topi, tak vzduch tam nebude. Tak pak dej vedet jak jsi pochodil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bedo Posted December 11, 2006 Author Share Posted December 11, 2006 Takze hlasim uspesnu operaciu, v sobotu som sa na to vrhol ... vybral termostat a zistil som ze ten stary sice dobre otvaral a zatvaral, ale tesnenie ktoe bolo vo vnutri bolo na jednej strane uplne vytiahnute, a ked som sa ho snazil dat naspat tak sa mi rosypalo v ruke .. cize vinnik je jasny .. i ked termostat nebol otvoreny voda cez neho prepustala. Teraz je do 10-12 min voda na 87 stupnoch. (cca 8km) takze dikz. a este som pozeral na tie odvzdusnovaky a najvyssi odvzdusnovaci bod je hlava toho termostatu a nie ventil pri kabine. Teda aspon u 2.0 HDI motorceku . see ya Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.