Denim405 Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Kdo si myslí že je dobrý kšeft koupit 605 2.1srdt z roku 92 210tis.km tk/em 8/2008 za deset tisíc ať mi odpoví.fotky brzo doložím,jen na okraj nutné vyvařit prahy a vyměnit ložisko v altíku.ty starty už jsme tu společně opravili že.............:roker:roker:roker:roker:roker:roker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebik Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Za 15 tKč ti i vrakáč s 2.1 utrhne ruku, když to budeš chtít prodat napiš.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denim405 Posted November 7, 2006 Author Share Posted November 7, 2006 ne ne ne,já si ho nechám,405 jsem prodal tak 605 bude mím mazlíčkem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebik Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Aha to jsem nepochopil a předchozí diskuze nesledoval. Nicméně karasářské opravy jsou u tohodle auta omyl.... Na ježdění to dobrá cena není, resp. 605 přeci musí reznout jedině po vážné nehodě a prasácké opravě to nechápu..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 pokud neni vylozene motor KO, nebo prevodovka, tak na dily to je idealny volba. Kdyz jsou prahy rezate, tak to je to posledni co je potreba ja bych ho urcite koupil uz jen na dily Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denim405 Posted November 7, 2006 Author Share Posted November 7, 2006 Motor jde jak hodinky a převodovka taky.ten človíček se jen už nechtěl zaobírat maličkostmi jako ty starty a ložisko v altíku tak to se mnou vymněnil za favorita 93 aby měl levné náklady a nemusel tolik řešit opravy.to fávo stálo desítku:mrk:mrk:mrk:mrk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denim405 Posted November 7, 2006 Author Share Posted November 7, 2006 A co se týče té rezy tak když nikdo od roku 92 nešáhne na prahy tak prostě zreznou:roker:roker:roker:roker:roker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 no ja nevim, ja treba prahy rezate nemam...ostatne u 605tky toho moc nekoroduje, vetsinou kdyztak co jsme se tu shodli tak spodek u dveri, nebo nektere rohy u dveri..jinak nic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Mám taky prahy v poho, je potlučený. To nemá šanci reznout. Jedinej případ je jak bylo řečeno bouračka, ten plech musí být nějak poškozenej aby slezl pozink nebo to někdo svařoval. Hnít to ale nemůže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denim405 Posted November 8, 2006 Author Share Posted November 8, 2006 Hoši Hoši Hoši,vy jste asi nejezdili v horách v zimě. když tu napadne a začnou solit tak vám ani pozink nepomůže.Já to nafotím a uvíte jak končí neošetřenej pozink.Bouračka to nebyla, na tom autu je vš původní Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Hmm...myslis, ze je to tema horama ? myslis, ze jinde nesoli ? Ja bych to teda tak nerek, u nas je pomerne dost snehu, sice neziju na horach, auto mam puvodne ceske, cili vsechn tech 300tisic co ma najeto je na ceskych silnicich a kdyz to srovnam s otcovou 405, ktera mela najeto cca +- stejne, tak tam mela jiz pred par lety diry v blatnicich, rezate casti kapoty atp. Jezdila po stejnych silnicich jako to moje auto. Rek bych ze zrovna mezi pegotama 605 je nejmene rezivejici auto ze starsi petkove rady. Nerikam, ze nemuzes mir rezate prahy, ono dycky se to nejak muze stat, ale obecne pravdepodobnost vychazejici ze zkusenosti nebouranych aut zde na foru a co jsem videl na srazech, tak ani jedna nemela znatelnou korozi karoserie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Původně zaslal: Denim405 Hoši Hoši Hoši,vy jste asi nejezdili v horách v zimě. když tu napadne a začnou solit tak vám ani pozink nepomůže.Já to nafotím a uvíte jak končí neošetřenej pozink.Bouračka to nebyla, na tom autu je vš původní Věř mě, že i kdybys to hodil do moře tak to nezrezne. Moje auto má 15 let, v rozích zadních dveří není lak ale dveře nereznou. Jediný kde se mě trochu chytá rez je v mot. pros. kde bylo auto zepředu bouraný. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barenst Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Ale zrezne , kdyz to bude hodne ponicene pak to nekdo spravoval a potom to rezne . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denim405 Posted November 9, 2006 Author Share Posted November 9, 2006 Jé to origo a jestli je to ometený někde o kameny tak to možná.Já to vyfotím a uvidíte jak dopadli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Původně zaslal: barenst Ale zrezne , kdyz to bude hodne ponicene pak to nekdo spravoval a potom to rezne . To sem se snažil říct Když se poškodí pozinková vrstva tak je to naprd, jinak stejně pěkný a zároveň stejně starý auto skoro neseženeš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.