jamalino Odesláno 11. říjen 2006 Sdílet Odesláno 11. říjen 2006 Zdravim, mam par mesicu P 205 1,8D - 5d, r.v. 87 Jsem asi jitrnice, ale jeste jsem neprisel na to kde poustet sterac na 5-tych dverich. Nebo tam je jenom na paradu??? A lze prehodit pristrojovku... s tim, ze misto hodin by byl funkcni otackomer? Díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mato205 Odesláno 11. říjen 2006 Sdílet Odesláno 11. říjen 2006 stierac sa zapina na packe stieracov podobne ako svetla na lavej packe Prva poloha stierac druha ostrekovac Pristrojovku z otackomerom by ti tam pasovala z cabria ale funkcna nebude bo tam je ina elektronika ako u diesla. Diesel ma cidlo na snimanie na zotrvaku takto vyzera ta stym otackomerom [upravil dne 11.10.06 mato205] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 11. říjen 2006 Sdílet Odesláno 11. říjen 2006 Palubka s otáčkoměrem snad z 309 (když se trochu upraví). Taky si dávej pozor, ať koupíš dieselovou, benzínová vypadá už od pohledu trapně... červené u ní začíná až okolo 7.000 ot, kdežto 1.8D končí někde u 4.700 !!!Taky si zjisti jaká je elektronika v otáčkoměru, ale můsíš to tady někde najít, bo se to tu řeší co půlrok. A nevím, jestli u takhle historického kousku, jako je rok 87 bude vytažen kabel od předovoky k palubce. mmch mato205: tak tenhleten otáčkoměr jsem ještě na živo neviděl (vím, že se do jistých 205 dával, ale spíš tam pak později cpaly palubky alá XS a GTi) ... snad jednou jsem málem zajásal u kolegovo 1.1i, ale byl sem usazen, že je z Fabie ... a navíc, tenhle je taky benzínovej ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 11. říjen 2006 Sdílet Odesláno 11. říjen 2006 Původně zaslal: mato205 stierac sa zapina na packe stieracov podobne ako svetla na lavej packe Prva poloha stierac druha ostrekovac [upravil dne 11.10.06 mato205] Já teda nevím, ale u 205tky z 87. roku byl spínač na zadní stěrač na hrotu tenkrát ještě \"hranatý\" páčky stěračů. Navíc tam byla ještě stará palubovka, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 11. říjen 2006 Sdílet Odesláno 11. říjen 2006 stará palubovka je defakto stejná jako nová.. jenom jsou trochu jinak řešený/laděný kontrolky apod.. nová je spíš takový facelift. To samé platí o páčkách, i když tady si myslím, že v některých 87 by mohly být kulaty... Ten otáčkoměr v takhle starý palubce mi zatím sedí jen k jednomu modelu ... první 1.4 GT (alespoň si to myslím) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mato205 Odesláno 12. říjen 2006 Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 ak si este nevidel taku pristrojovku tak tu je jedna aj z polepom:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 12. říjen 2006 Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 dobrej historickej kousek z čeho to je ? a z jakýho roku ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jamalino Odesláno 28. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2006 Tak ten 5-sterac, dle matova navodu nejde. To jsem i zkousel sam od sebe. Zase takova jitrnice nejsem )). Jinak packy jsou skutecne hranaty, takze pohledam cudlik navrchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 28. říjen 2006 Sdílet Odesláno 28. říjen 2006 Jj, je to čudlík na hrotu pravý páčky. Jinak ty budíky jsou opravdu jiný než u novýho modelu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MareC3k Odesláno 28. říjen 2006 Sdílet Odesláno 28. říjen 2006 Na mojej 205 sa zadny stierac zapina posunutim pravej packy dole. Teda zacal sa pohybovat az po vycisteni osky motorceka v piatych dverach... bolo to uplne zaoxidovane. Inac netusi niekto co je to za kabel ktory mi vychadza s prevodovky, je tieneny a ma 2 vnutorne zily? nebude to prave vyvod na otackomer? Kamos to ma takisto na 205 a ma to vyvedene do ciernej krabicky s konektormi ktora je na ventilovom viku na vrchu... Vie niekto na co to sluzi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartyAA Odesláno 30. říjen 2006 Sdílet Odesláno 30. říjen 2006 To jamalino : Ahojky, u mýho autíčka funguje stěrač 3 dveří tak, že přidržíš chvíli pravou páčku směrem k sobě. Začne se ti nejprve ostřikovat přední sklo a po pár vteřinách i zadní a začne fungovat i zadní stěrač.. Tak to vyzkoušej, jestli máš hranatý páčky, tak bych si tipl, že to bude fungovat takhle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.