Honzin Odesláno 29. srpen 2006 Sdílet Odesláno 29. srpen 2006 Zdravím všechny, jeden dotaz k ukazateli rychlosti: standardní problémy s tachometrem (ručička kolísá a ukazuje méně, s ní i počítání kilometrů) jsem řešil propájením a následně výměnou budíků, nic nepomohlo. Pustil jsem se do čidla, mám takové to ve slisovaném plastovém pouzdře. Uprostřed jsem ho silou šroubováku postupně rozloupnul a vevnitř našel malou destičku s plošnými spoji a připájené vývody ke konektoru měly klasické studené spoje (resp. takové to vyvyklání v pájeném místě). Všechny tři jsem propájel a tachometr úplně super!! :roker No a ujel jsem 15 km, něco se někde zahřálo a začalo to dělat znovu v menší míře. Na teplo mi to reagovalo i před tím a tak předpokládám, že ještě někdy zůstal nepropájený spoj. Čidlo i budíky mám prohlédnuté dost pečlivě. Napadá vás, kde ještě může být nějaká podobná elektronika, co by dělala ten bord.... Nemůže být třeba problém přímo v konektorech na drátech?? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 29. srpen 2006 Sdílet Odesláno 29. srpen 2006 ja cidlo vymenil za jine, bohuzel jsem jeste nemel moznost dlouhodobeji vyzkouset chovani ( zatim ted funguje dobre ), mel jsem jak pises taky teplotni zavislost, v okamziku, kdy se motor ohral delsi jizdou, nebo jsem nekde zastavil s teplym motorem a nasledne po nastartovani se rozjel, prestaly budiky ukazovat. Z toho cidla jsou ty draty vedeny v hlavnim kabelovem svazku motoru k ridici jednotce a od ridici jednotky k budikum, mezi uz by nic nemelo byt Ja vyzkousel celkem troje budiky a u vsech se mi to projevovalo stejne, takze tam chyba nebude, nejspis to vypada na to cidlo ( otazkou zustava kde je chyba v tom tvem, kdyz jsi ho propajel ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 29. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2006 Ferry, nedal bys mi typ, kde sehnat nový starší čidlo? Ono to asi bude v něm, na tom plošňáku je v něm spousta pol. součástek, kde může být studeňák taky a to je tak malicherný, že se do toho bojím pustit pájkou, navíc je tam toho jak nase... Dík. (a taky už mě neba s tím desetkrát experimentovat). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedo Odesláno 30. srpen 2006 Sdílet Odesláno 30. srpen 2006 kde je to cidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 30. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2006 Ze spodu převodovky na levé straně. Z vrchu přes motor vyšroubovat nejde (teda aspoň já jsem se tam nedostal), když vlezeš pod auto tak za osou k levému kolu zezadu převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 30. srpen 2006 Sdílet Odesláno 30. srpen 2006 Ja cidlo koupil v Kladne na vrakovisti za 500. Cidlo se meni celkem dobre, musi se teda lehce prizvednou predek auta a lehnout pod nej, ale pak uz to jde, cidlo je umisteny u PRAVEHO ( ve smeru jizdy auta ) vyvodu z prevodovky, tam co je nasunuta prava poloosa Tech soucastek tam par je, vsechno je to SMD provedeni, jen snimac je na trech nozkach, me se ani nepodarilo ten plosnej spoj vyndat, stejne se mi ho moc nechtelo zkoumat je mozny, ze je ale spatna ta samotna soucastka snimace a nemusi tam by ani zadny studeny spoj takhle vypada to cidlo, ten sroubek je o neco vetsi nez 10mm, ja jsem ho povolil 10mm vycochtanym klicem, nebyl ani moc utazenej, pozor pri vyndavani muze vytect nebo teda spis jen ukapnout trochu prevodovkoveho oleje - tak nestrkat hlavu primo pod to jo a diky blizkosti svodu vyfuku bacha na spaleni u tepleho motoru [upravil dne 30/8/06 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 30. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. srpen 2006 S tou stranou jsem se nepřesně vyjádřil, myslel jsem v levé polovině vozu, nevztahoval jsem to k převodovce, sorry. Ale jinak stejný zkušenosti - já jsem to jenom hodil kolem na chodník, vlezl pod to, pět minut tam cpal desítku (myslel jsem, že je zasraný šroubek), pak to povolil jedenáctkou a nechal na sebe vytýct olej .... Ale jak se dívám na tvůj obrázek, tak zjišťuji že máš to čidlo jiné - já jsem tam místo nýtů a víčka měl ještě stejně tak vysoký nalepený asi 5 cm vysoký kryt zakončený zalitým silikonem. Tys našel na vrakáči přesně typ co měl před tím? Myslíš, že to bude zaměnitelné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 30. srpen 2006 Sdílet Odesláno 30. srpen 2006 tak to ja vedel dopredu ze tam bude olej, takze jsem mel pripravenej hadr a nebyl problem Ten sroub je asi skutecne 11ka, nemeril jsem ho, nevim proc nedali klasickou 10ku ( ale pry u novejsich rocniku je imbus ) holt Francie K tomu vzhledu cidla, taky jsme na tom vrakovisti koukali po stejnym, ale nakonec jsme se s majitelem vrakace shodli na tom, ze hlavni bude to, kolik z toho jde dratu ( jsou dve moznosti, bud tri - starsi typ do 31.12.1996, nebo dva - ty novejsi 406ky az do faceliftu v kvetnu 1999 ) To cidlo ktery jsem koupil ma taky misto tech nytku jen cernym plastem zality vrsek a celkove ma jiny tvar, ale jinak tim ozubenym koleckem a uchycenim na prevodovku odpovida tomu co je na fotce, proste asi u Sagemu tenkrat zmenili formy na vstrikovani plastu a zacali to sekat trosku jiny - jak rikam holt Francie [upravil dne 30/8/06 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.