Přejít na obsah
Dzandra

Svíčky na 106 1.0

Recommended Posts

Hojte, rád bych se zeptal, jaké do 106tky montujete svíčky a jak často je měníte. Nějak mi to začína krapet lenivět a jaksi mi to někdy nepochopitelně chcipne. Hlavně ze startu. Klesnou otačky a zadusí se to. Mám najeto 56 000 km a ješte jsem svíčky neměnil (snad to není hovadstvoú :myslim:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mnoo, asi takhle: v servisu Peugeot mají interval výměny svíček 20000km. Sice můžou vydržet déle, ale po 56 tisících už asi mají svá nejlepší léta za sebou. ;)

Co se týká typů, který se tam dají dát, tak obecně skoro cokoliv, ale vždy se doporučuje držet se tím, co doporučuje výrobce (nejen u svíček, to platí i u oleje, atd.) a výrobce pro motor s objemem 1.0 (typ CDZ i CDY) doporučuje: Bosch F7DCOR, Champion RC9YCC, NGK BCPR6ES ;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Kurt

Mnoo, asi takhle: v servisu Peugeot mají interval výměny svíček 20000km. Sice můžou vydržet déle, ale po 56 tisících už asi mají svá nejlepší léta za sebou. ;)

Co se týká typů, který se tam dají dát, tak obecně skoro cokoliv, ale vždy se doporučuje držet se tím, co doporučuje výrobce (nejen u svíček, to platí i u oleje, atd.) a výrobce pro motor s objemem 1.0 (typ CDZ i CDY) doporučuje: Bosch F7DCOR, Champion RC9YCC, NGK BCPR6ES ;)

Kurte, nenajdeš někde přesny svíčky na model motoru KFW 1,4i r.v.2000, všude maji v katalogu jen motor KFX :(

Díky za ochotu :super

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Citros

Kurte, nenajdeš někde přesny svíčky na model motoru KFW 1,4i r.v.2000, všude maji v katalogu jen motor KFX :(

Díky za ochotu :super

Bohužel, nemůžu sloužit - taky jen KFX (Bosch FR 7 LDC) - ale u Pažoutů by Ti to měli normálně říct. :nevim

Aaaa, tak aspoň něco: Boschácký katalog, je tam i KFW ;)http://edisk.cz/stahni/55f57d615cfa3fd3095ee7586864fdf28b390c63

[upravil dne 9/7/2006 Kurt]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Citros

Kurte, nenajdeš někde přesny svíčky na model motoru KFW 1,4i r.v.2000, všude maji v katalogu jen motor KFX :(

Díky za ochotu :super

Bohužel, nemůžu sloužit - taky jen KFX (Bosch FR 7 LDC) - ale u Pažoutů by Ti to měli normálně říct. :nevim

Aaaa, tak aspoň něco: Boschácký katalog, je tam i KFW ;)http://edisk.cz/stahni/55f57d615cfa3fd3095ee7586864fdf28b390c63

[upravil dne 9/7/2006 Kurt]

Moc díky! :super

[upravil dne 9.7.06 Citros]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

zdravim pane,

svicky... nedavno jsem to resil u sve 106... nechal jsem si je vymenit u Peugeotu ... dali mi tam nejake francouzske od E...... muzu se doma juknout, vyhodil jsem je behem 500km, prechody otacek s nima staly za h..... Dal jsem NGK a zadnej problem, spokojenost... puvodni byly take NGK, menil jsem je na 52 000km. J.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ja vzdy pouzival Bosh i na svem bejvalem citroenu, Eqviem nebo jak se to pise ty franc. potvory jsou ale k nicemu - fakt nic nevydrzi. NGK jsem na motorech PSA nezkousel tedy si necham poradit. Ale i tak furt zvazuji jestli Bosh nebo NGK. Jinak podle me zivotnost svicek 20-30k.

ty bosh super4 jsou pry dobry, ale nemam rad nejaky experimenty protoze pak v zime chces natocit a prd. Neco jako brisk - tuning svicka na motorech PSA...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Citros

ty bosh super4 jsou pry dobry, ale nemam rad nejaky experimenty protoze pak v zime chces natocit a prd. Neco jako brisk - tuning svicka na motorech PSA...

No já nevím, ale on asi bude trochu rozdíl, jestli dělá pokusy Brisk nebo Bosch. ;)

Ale neříkám tak ani onak - mám klasický předepsaný Boschky.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Citros

ty bosh super4 jsou pry dobry, ale nemam rad nejaky experimenty protoze pak v zime chces natocit a prd. Neco jako brisk - tuning svicka na motorech PSA...

No já nevím, ale on asi bude trochu rozdíl, jestli dělá pokusy Brisk nebo Bosch. ;)

Ale neříkám tak ani onak - mám klasický předepsaný Boschky.

jj to mas pravdu... taky nedam na Bosh dopustit ikdyz zrovna model super4 neznam - urcite bude OK,

spis me zajima srovnani Bosh vs. NGK :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak to já zase Bosche rád moc nemám. Měl jsem je ve fávu a nevydržely nic. Kamarád měl taky a taky mu hodně odcházely. Já jsem spokojenej s NGK. Ovšem ve Fordu mám Bosch a taky už mají kolem 50k a stále v pohodě. Tak babo raď...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak tam stále mám ty staré už májí chuděry 56 300 a dneska jsem prošel i emise, koupil jsem sice bosch super 4, ale jeste jsem je tam nestihl dát. Snad mi do mé jednanulky 37kw budou pasovat a mi nebudou dělat nějaký problém. Jinak mi začíná dřít pravá přední przda, takže se zas budu muset podívat co s tím. Asi nevím co s penězi :roker:roker

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

NO koupil jsem tam nějaké super 4 od boshe. Jen bych se chtěl zeptat , ohledně palivové filtru, jak často se má měnit. Vyměnil jsem svíčky, jede to nějak lépe a brzdové destičky. JO a nedře brzda, ale odcházi prý ložisko nebo co. :myslim:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest Vody
Původně zaslal: Dzandra

NO koupil jsem tam nějaké super 4 od boshe. Jen bych se chtěl zeptat , ohledně palivové filtru, jak často se má měnit. Vyměnil jsem svíčky, jede to nějak lépe a brzdové destičky. JO a nedře brzda, ale odcházi prý ložisko nebo co. :myslim:myslim

Já jsem měnil filtr po 75tkm a byl už pořádně zasviněnej, auto po výměně ožilo, jinak svíčky mám nový a občas (jednou za měsíc) mě to taky chcípne když vyřadím kvalt.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest *jose*

Mě to taky chcípalo po startu, kolísaly otáčky... Měnil jsem u 106 1.0i 33kW na 65tkm za čtyřbodovky BERU Ultra-X (UXF79), u Barumu po slevě za 550 sada. Zatím (3 měsíce - 3 tkm) spokojenost.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám se k tématu. Mladá má 106 rv.96 1.0 33kW a taky jí to občas blbne. Má to tendenci po nastartování chcípnout. Tak se naučila po nastartování trošku prošlapat plynovej pedál - jen tak lehce a vše je pak OK.

A je fakt, že to dělá jen někdy a nezáleží ani na počasí ... Je to záhada:nevim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest *jose*

to MJSytic: me chcípání auta ustalo po výměně svíček, silné kolísání otáček a cukání po rozjezdu dokud není zahřátý motor až 2 tisíce na to po výměně rozvodů...

jinak s prošlápnutím plynu to bylo u mě dtto

[upravil dne 23.11.06 *jose*]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: *jose*

to MJSytic: me chcípání auta ustalo po výměně svíček, silné kolísání otáček a cukání po rozjezdu dokud není zahřátý motor až 2 tisíce na to po výměně rozvodů...

jinak s prošlápnutím plynu to bylo u mě dtto

[upravil dne 23.11.06 *jose*]

Právě, že když se auto kupovalo, tak to bylo OK. Nechalo se to zkontrolovat - měnily se rozvody, vodní pumpa, mot. olej, vzduch fitr, a od tý doby to dělá. Si pamatuju, když jsem jel ze servisu, tak mi to málem chcíplo. Vůbec mě nenapadlo, že by to s tím mělo něco společnýho :myslim

Vyměníme ty svíčky, a pak se uvidí:)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×