rastikk111 Odesláno 17. listopad 2021 Sdílet Odesláno 17. listopad 2021 (upraveno) Všetko sa začalo pred týždňom antipollution fault obd 2 chyba p0136,p0137,p0138 chyba lambda sonda 2. Dnes na čítačke začalo vyhadzovať chyby ako na bežiacom páse. Chyba alternátora ako prvá,hneď sme premerali alternátor nabíjací prúd 12,05 V . Aha takže vadný alternátor čo by mohlo vysvetľovať ostatné chyby pri nedostatočnom zásobení prúdom. Alternátor rozobratý technikom a ten my volá ,že alternátor nabíja 13.7-14 V, záhada? Ešte do alternátora ide kábel z riadacej jednotky ktorá reguluje nabíjací prúd ,žeby riadiacia jednotka nesprávne riadila alternátor?resp. reguluje bsi budenie alternátora? Váš názor? Pripájam foto z diagnostiky. Upraveno 17. listopad 2021 uživatelem rastikk111 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 17. listopad 2021 Sdílet Odesláno 17. listopad 2021 Nesmysl diag origo diag a podívat se zda altik po LINU komunikuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastikk111 Odesláno 18. listopad 2021 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2021 (upraveno) Komunikuje no príliš sťahuje nabíjanie , odpojil som konektor a nabíja 13,5-7v nechám to tak a uvidím Upraveno 18. listopad 2021 uživatelem pavelu96 Necituj přímo předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 18. listopad 2021 Sdílet Odesláno 18. listopad 2021 Evidentně nepředává správné informace po LINu když takto reguluje dobijení Odpojením ho hodíš do nouzového režimu, kdy nabijí na max co může.. ale to není řešení.. altík bude pravděpodobně na výměnu a pokud se bude dávat nový, tak je v 90% potřeba udělat přeprogram řídící jednotky aby s novým komunikoval Zadní lambdu máš evidentně dle tvé diag taky načatou.. tyhle chyby rády hází neorigo lambády Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastikk111 Odesláno 18. listopad 2021 Autor Sdílet Odesláno 18. listopad 2021 (upraveno) Alternátor bol dnes na repas a bol preskúšaný a je plne funkčný . Nenašla sa žiadna závada. Tak ho len vyčistili . Po pripojení dával 12v po odpojení od rj 13,5 , volal som tam a mám ti nechať odpojené že to slúži iba na reguláciu ak je batéria dostatočne nabitá a staršie autá to nemali vôbec K lambda sonde , tu som menil asi 6 mesiacov dozadu zn.Denso DOX1538 bolo my povedané že kontrolná môže byt akákoľvek , iba predná musí byt originál NGK v Peugeote 215€ kôli zvlneniu. Tak neviem ani netuším aká by mala byt originál tá kontrolná . Upraveno 18. listopad 2021 uživatelem pavelu96 Necituj přímo předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 18. listopad 2021 Sdílet Odesláno 18. listopad 2021 Tak ještě jednou... máš buď vadnej kabel k altiku, problém v altíku nebo je potřeba přeprogram řídící jednotky a neslouží jen k regulaci dobíjení, ale tebe tady o něčem přesvědčit je evidentně nemožné To samé s lambda sondou přeprogram, když nepomůže, tak origo.. i u zadní to zlobí Originální je prostě od PSA... tu na webu nekoupíš rastikk111 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 18. listopad 2021 Sdílet Odesláno 18. listopad 2021 Ahoj @rastikk111 , vítám Tě na Peugeot clubu, i když jsi tu už 8 let Můžeš prosím přestat soustavně citovat přímo předchozí příspěvky? Prosím o přečtení pravidel fóra https://www.peugeot-club.com/guidelines/ Předejdeš tím zbytečným chybám, nedorozuměním a ušetříš práci teamu moderátorů. Děkuji za pochopení rastikk111 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimboy Odesláno 18. listopad 2021 Sdílet Odesláno 18. listopad 2021 43 minutes ago, rastikk111 said: Alternátor bol dnes na repas a bol preskúšaný a je plne funkčný . Nenašla sa žiadna závada. Tak ho len vyčistili . Po pripojení dával 12v po odpojení od rj 13,5 Ak by bol alternator OK, tak napätie musi byt cca 14,5 V. 13,5 V je prilis malo. valenta.ivan ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastikk111 Odesláno 20. listopad 2021 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2021 Este jedna vec ak je alternátor v núdzovom režime dáva iba 13,7 V , je možné ak je pokazená odozva z rj išiel by na max? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastikk111 Odesláno 27. listopad 2021 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2021 Alternátor som vymenil a ide v pohode pre istotu aj batériu už mala 6 rokov a na boku bola vybúlená. Alternátor magneti marelli + batéria Exide spolu 170eur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastikk111 Odesláno 30. prosinec 2021 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2021 Dnes zase chyby p0620 p1675 je možné ak som vymenil za nový treba ho nejak preprogramovať? Nabíja na voľnobehu 14,1V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 30. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2021 Ano přeprogram motoru většinou pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.