Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Alternátor nefunguje?


rastikk111

Recommended Posts

Všetko sa začalo pred týždňom antipollution fault obd 2 chyba p0136,p0137,p0138  chyba lambda sonda 2. Dnes na čítačke začalo vyhadzovať chyby ako na bežiacom páse. Chyba alternátora ako prvá,hneď sme premerali alternátor nabíjací prúd 12,05 V . Aha takže vadný alternátor čo by mohlo vysvetľovať ostatné chyby pri nedostatočnom zásobení prúdom. Alternátor rozobratý technikom a ten my volá ,že alternátor nabíja 13.7-14 V, záhada? Ešte do alternátora ide kábel z riadacej jednotky ktorá reguluje nabíjací prúd ,žeby riadiacia jednotka nesprávne riadila alternátor?resp. reguluje bsi budenie alternátora?

Váš názor? Pripájam foto z diagnostiky.

2.jpg

3.jpg

4.jpg

137,138.jpg

Upraveno uživatelem rastikk111
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Evidentně nepředává správné informace po LINu ;) když takto reguluje dobijení ;) Odpojením ho hodíš do nouzového režimu, kdy nabijí na max co může..  ale to není řešení.. altík bude pravděpodobně na výměnu a pokud se bude dávat nový, tak je v 90% potřeba udělat přeprogram řídící jednotky aby s novým komunikoval ;) Zadní lambdu máš evidentně dle tvé diag taky načatou.. tyhle chyby rády hází neorigo lambády ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alternátor bol dnes na repas a bol preskúšaný a je plne funkčný . Nenašla sa žiadna závada. Tak ho len vyčistili . Po pripojení dával 12v po odpojení od rj 13,5 , volal som tam a mám ti nechať odpojené že to slúži iba na reguláciu ak je batéria dostatočne nabitá a staršie autá to nemali vôbec 

K lambda sonde , tu som menil asi 6 mesiacov dozadu zn.Denso DOX1538

bolo my povedané že kontrolná môže byt akákoľvek , iba predná musí byt originál NGK v Peugeote 215€ kôli zvlneniu.

Tak neviem ani netuším aká by mala byt originál tá kontrolná .

Upraveno uživatelem pavelu96
Necituj přímo předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ještě jednou...

máš buď vadnej kabel k altiku, problém v altíku nebo je potřeba přeprogram řídící jednotky ;) a neslouží jen k regulaci dobíjení, ale tebe tady o něčem přesvědčit je evidentně nemožné ;)

To samé s lambda sondou ;) přeprogram, když nepomůže, tak origo.. i u zadní to zlobí 

Originální je prostě od PSA... tu na webu nekoupíš 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj @rastikk111 , vítám Tě na Peugeot clubu, i když jsi tu už 8 let :papa

Můžeš prosím přestat soustavně citovat přímo předchozí příspěvky?

Prosím o přečtení pravidel fóra https://www.peugeot-club.com/guidelines/

Předejdeš tím zbytečným chybám, nedorozuměním a ušetříš práci teamu moderátorů. 

Děkuji za pochopení :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

43 minutes ago, rastikk111 said:

Alternátor bol dnes na repas a bol preskúšaný a je plne funkčný . Nenašla sa žiadna závada. Tak ho len vyčistili . Po pripojení dával 12v po odpojení od rj 13,5

Ak by bol alternator OK, tak napätie musi byt cca 14,5 V. 13,5 V je prilis malo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...