nemilak 0 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Ahojte, mám dotaz zdá má někdo zkušenost s výměnou chladící kapaliny u Peugeot 207 - 1,4 16V, 70 kW VTI. Měnil jsem vodní pumpu. Nejspíše jsem při výměněn pumpy zavydušnil chladící okruh bo po i po delší trase je horní hadice u chladiče horká a dolní studená. Po 10ti letech bude třeba vyměnit i samotnou chladicí kapalinu. Je třeba odpojit obě hadice jak od vodní pumpy neo jen od hladiče? .Stačí sundat pouze spodní hadici pod chladičem, aby vše vyteklo?Jak je to s odvzdušněním? Kde a kolik je odvydušňovacích ventilů. Díky za info. Quote Link to post Share on other sites
inoxing 486 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 No pokud je motor ted vypustenej kvuli vymene vodni pumpy, tak zbytek vypust spodni hadici chladice a je to. Odvzdusnovaky jsou 2- na termostatu imbus sroub hlava a na hadici topeni ventilek, kde vstupuje z motoru do kabiny, pod celnim sklem. A pak uz davas kapalinu jakou chces. Muzes dat pak kapalinu jakou chces, ale pak dodrzovat a nemichat s nicim jinym. Original je G33 a muzes dat i G12 nebo G48/G11. Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,469 Posted November 26, 2020 Share Posted November 26, 2020 vypusť vodu spodní hadicí a pokud máš možnost proplachuj chladící systém i chladič a expanzku vodou (částečně to vyčistíš), pak to slož zpátky a nalívej chladící směs jakou si vybereš (počítej s tím, že cca 2 litry vody v motoru zůstanou) , pak nastartuj a odvzdušni jak píše kolega nade mnou, napiš si cos tam nalil, abys v budoucnu netápal, čím dolívat inoxing 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.