Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 206 1.4 i problém


Jardyn

Recommended Posts

Zdravím všechny. Potřeboval bych poradit poněvadž jsem už bez nápadů. Peugeot 206 1.4 rv 1999 kód motoru KFX se za jízdy zbláznil začal cukat že sem z něj skoro vypad. Vycistila se klapka dal palivový filtr nový MAP senzor a začalo to jezdit jenže už to není ono motor kolísá a jakoby se pridušuje z výfuku se kouří černě tak že je za chvilku po ním černý koláč. Vyměnil jsem tedy ještě krokový motorek,čidlo teploty nasavaneho vzduchu, generátor otáček kliky, senzor klapky, dal nové svíčky. No a bohužel nic je to pořád stejný. Rozebral i výfuk jestli se nerozlít katalyzátor a neucpal ho taky nic. Jen je černý jak bota jo a svíčky taky černý. Bohužel se prý nedá napojit na diagnostiku má jen napojení na ABS. No a nápady už nemám. Kdybych loni do toho auta nenarval docela dost peněz a letos nová STK tak ho snad hodím že skály ale jezdí s ním hlavně manželka tak sem chtě aby bylo v lati. Děkuji za každou informace co by mohla pomoc Děkuji 

IMG_20200927_105318.jpg

IMG_20200927_110433.jpg

Upraveno uživatelem Jardyn
Doplnění informací
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za info komprese byla měřená a byla ok. Tlak paliva nevím. Když jede a ohřeje se tak jede jak šlak ale na zas neudrží volnoběh. Ze zoufalství jsem si vzpomněl 🤪na kamaráda z mládí měl by dělat šéfmechanika u peuegota tak se ho pokusím po víkendu vypátrat 🤔

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatně to spaluje. Příčin může být více- jestli to není vyloženě problém, zkus se za někým v tom Peugeot servisu stavit a ať ti vytisknou výpis, kterej sem pak můžeš hodit a můžeme se pohnout. Bez toho ti sepíšu několik obecných příčin a budeš muset hledat stejně sám. Z Brna nejsi, tak musíš někde z okolí, kamarád apod.

Ten snímač na škrtící klapce má oválné díry? Jestli jo, a je jinak, než byl, tak je možná příčina- jde tam víc benzínu než má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za info díry jsou kulaté tak odchylka není. Jjj příliš bohatá směs jde tam málo vzduchu. Nebo moc benzínu. Toť otázka Jen nevím proč. Filtr vzduchu ok. Klapka vyčištěná. Senzory vyměněny a nic. Jsem od Plzně cca 15km tak kdyby jste někdo z okolí měl originální diagnostiku tak se prosím ozvěte. Měl jsem tu dva kluky a těm to nešlo. Ještě otázka kolik má ukazovat teplota teď se drží na cca 70 jedině když se to točí na plno tak na chvilku jde k 90 a pak zas spadne na 70.V týdnu zkusím vyhledat toho kámoše ale cc15let jsem ho neviděl tak nevím.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Zdravím všechny tak jsem se moc nepohnul. Auto bylo v peugeot servisu. Jede necuká nekouří, ale zas má pro změnu stále vysoké otáčky 3000 při volnoběhu. Prý nekomunikuje počítač s krokovým motorkem. Motorek již dvakrát vyměněn. Tak už zbývá jen počítač který nemůžu sehnat. Je to magneti marelli iaw 1ap 82. Kdyby náhodou ho měl někdo doma a chtěl ho prodat tak se prosím ozvěte. Děkuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...