Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vibrace do volantu pri akceleraci kolem 130km/h ?


rass76

Recommended Posts

Zdravim pani,

mam najete 30tis a  posledne cesty citim vibrace do volantu pri akceleraci hlavne na dalnici nad 130km/h, ako nahled pustim plynovy padal vibrace prestanu.

Neriesil toto uz niekdo ?

Co som cital tak moze to robit  vule na naprave, ale  tiez kola,pneu, geometrie ...

Rozmyslam ze mesiac dva este vydrzim, pri kludnom jazdeni to necitit a pockam ci to bude robit aj na zimakoch (mam druhu sadu aj s diskami) a ked to bude to iste,  dam to do servisu.

Dikes,
R.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Koukni po pneuservisu, který má vyvažovačku Hunter s přítlačným válcem a dokáže diagnostikovat házivost pneumatiky. Najdou nejnižší místo na ráfku a nejvyšší na pneumatice a spárují to. Pak ještě určí pozice kol na autě, kvůli eliminaci bočního tahu. Po přezutí na zimní mi to na Travelleru taky lehce nad 130 vibruje a návštěva Huntera mě asi nemine. Vidím to na přílišnou radiální házivost, kterou obyč vyvažovačka nevyřeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem na zimních kolech stejný problém, vibrace do volantu nad 130, podivné tahání za volant při akceleraci, brždění, v některých táhlých zatáčkách, apod.. Několikrát jsem nechal vyvažovat v různých  pneuservisech bez výsledku. Pomohla až vyvažovačka Hunter s přítlakem a určení pocice kol na autě jak píše hanz.1. Teď je to o 90% lepší, ne dokonalé, ale přijatelné. 

Někde jsem četl, že je to částý problém Travellerů, Spacetourerů, Proace daný konstrukcí předního ramene "hokejky". Stejný problém a konstrukci prý měla první generace novějších Picass než to předělali na rozvidlené rameno a byl pokoj. V článku se podivovali, proč se PSA nepoučilo a použili to u Travelleru a spol. znovu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta náprava a řízení je opravdu děs. Jak na letních, tak na zimních na většině silnic musím mít stále volant mírně doleva, aby auto jelo rovně. Kdybych ho pustil, tak jede do škarpy. Beru to jako vlastnost a dá se s tím nějak žít. Až na to blátivé autobusové řízení je to jinak fajn vozidlo a proti předchozímu Renaultu Trafic, který skončil několikrát na odtahovce je toto nebe a dudy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, řízení je fakt blátivé a na kruhákách si uzluju ruce, ale jinak i vzhledem k ceně jsem spokojen. Mě to zatím jede rovně, ale jak rostou najeté km mám pocit, že se to zhoršuje. Myslím, že je to právě tím předním ramenem hokejkou, kde je jeho zadní silentblok moc namáhám a vymačkává se vůle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked už ste to znova otvorili tak záver je, že som dal zimné kola a je to okej, takže buď sú to pneu alebo disky ... Jinak mi to jede rovně ani blátivé řízení nevadí, nepociťujem až tak, a že sa ukrutis volantom, niekto vysvetľoval že je to vlastne uzitkac a tie to majú nastavené inak ako osobaky, proste tocis vic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ahoj všem,

Pravděpodobně to budou poloosy. My kupovali předváděčku a už na testovací jízdě jsem si toho všimnul a upozornil prodejce, že auto vibruje při přidání plynu. A on mi odpověděl, že auto ještě není seřízené, protože zrovna přišlo z výroby a jsme první kdo ho projíždí. (mělo najeto 200km) Jeho odpověď mě opravdu neuklidnila a když jsme si pro auto konečně po třech měsících šli, tak v Peugeotu se neobtěžovali závadu odstranit a museli jsme auto reklamovat a opravdu jsem se nemýlil. Museli vyměnit obě polosy a ještě nějaký díl v převodovce. Byly vadné z výroby.

 

Toť moje zkušenost.

(pokud to dělají nevyvážená kola, problém se stupňuje s rychlostí, ale pokud je to navázáno na akceleraci, poukazuje to na poloosu.) Ještě možnost zkusit nastavit sbíhavost... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

U mňa obdobne. Bral som auto s 2 km, letné gumy...Všetko v poriadku až na to že cestou domov pri 130km/h začalo vibrovať. O týždeň som šiel na reklamáciu kvôli nastaveniu dverí, vibrácie začali už pri 110 na diaľnici. Vyreklamované: vyvážili kolesá, na nápravách dotiahli všetko čo sa dotiahnuť dalo. Fungovalo všetko v poriadku. V 13000 km som prezul na zimné, na pôvodné disky, začalo opäť vibrovať. Niekedy pri 100 inokedy pri 140 km/h. Bol som na vyváženie v pneuservise u kamoša, skontroloval, vyváženie v poriadku, napriek tomu prevážili, nepomohlo, prehodil disky medzi sebou, na 3 krát našiel vhodnú polohu. Teraz vibruje len občas nad 140.... kamoš zo servisu vravel že toto je častá oštara s diskami pre PSA. A je jedno či sú to Origo disky, alebo náhrady, takže s tými hokejkami to asi fakt bude konštrukčný prešľap, možno aj veľká tolerancia pri výrobe diskov.....btw: nečudujem sa že v TP je možný len jeden rozmer diskov a pneu a že nechcú povoliť alternatívu - tak ako písali v inom vlákne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...