TonyIII Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 (upraveno) Zdar, setkal jsem se s 508-čkou automatem r.v. 2016 motor DW10FC (AHW) 133kw/1997 CCM na emisích a tento vůz má problém. Oficiální přeběhové otáčky na emise jsou homologované ve výši 5.000 - 5.200 ot/min, ale auto fyzicky točí max cca 4.500 ot/min a tudíž je na emisích neměřitelné. Automaticky se udává závada B a e + tk na měsíc. Je to v řešení, jediné východisko je aby importér pro ČR zažádal na MD o výjimku. Automat má z výroby omezené otáčky, manuál tento problém nemá. Je možné že tato problematika se bude týkat i jiné motorizace, ne jen výše zmíněného motoru. Hezký den Upraveno 4. únor 2020 uživatelem Péťa Odstraněno formátování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 (upraveno) Zdravím hledal bych metodiky ME zde příklad z r. 2018 nebo navštívil jinou SME Referenční otáčky: pokud výrobce vozidla s dieselovým motorem nestanoví maximální nebo referenční otáčky za účelem měření kouřivosti, považují se za referenční otáčky dieselového motoru při akceleraci ty otáčky, do kterých se motor vytočí při sešlápnutí pedálu akcelerace do jeho maximální zátěžové polohy, (které řídící jednotka vozidla umožní). Upraveno 4. únor 2020 uživatelem Multiplex406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TonyIII Odesláno 5. únor 2020 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2020 Není třeba hledat. Vždyť píšu že jsou nastaveny. Přečti si to pořádně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítek1 Odesláno 5. únor 2020 Sdílet Odesláno 5. únor 2020 přesně toto se mě stalo u jiného auta konkretně mercedes B psal jsem to v jiném tématu včera. Zkus obvolat pár STK a říct jim problém. Já jsem se tenkrát optal přímo v mercedesu kam dávají na STK dojel tam a tam už to bylo OK. Případně nechat STK udělat přímo Peugeot ať si poradí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 5. únor 2020 Sdílet Odesláno 5. únor 2020 Tak TonyIII, jsem to přečetl ještě jednou a jediné co je mi jasné že to píšeš asi s pozice technika ME. (že jsou nastaveny) asi myslíš jak jsi napsal otáčky homologovány v měřícím přístroji (nejsou v databázi pro daný tip vozidla) , proto si myslím že by se mělo pokračovat dál podle metodiky ručním nastavení max ot. bez zavady B, a není nutné aby importér žádal o výjimku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TonyIII Odesláno 5. únor 2020 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2020 Multiplex 406 právě že jsou v databázi přímo na tento typ auta i motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 5. únor 2020 Sdílet Odesláno 5. únor 2020 Evidentně nejsou, když tam nemají verzi s automatem. Tuším totiž, že tahle 133kw verze se dělala jen s automatem a zase tak málo jich po světě nejezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.